Hallo geile mannen
Wij hopen donderdag middag weer is een paar mooie harde lullen te verwennen.
Geile Groeten Emma en Wim
donderdag middag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 30
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Re: donderdag middag
jammer zie nu pas je berichtje.
jullie zullen denk ik al wel weg zijn
volgende keer beter x
jullie zullen denk ik al wel weg zijn
volgende keer beter x
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hallo Emma en Wim ,
Ik dacvht bij me zelf , kom ik ga maar weer eens naar de cinnema ,
het was naturisten dag .
Ging naar boven , wat zag ik allemaal mannen , nou ja kan geburen ,
eerst maar een bajje koffie gedaan ,
toen zag ik een leuke blonde vrouw met haar man binnenkomen , eerst gingen za naar de cinema
liep ff naar achter ook een filmpje kijken , niet lang daarna kwamen Emma en Wim er ook .
zij was lekker gekleed en een mooi zwart totaal lingerie pakje met open kruis en tieten alles goed zichtbaar wat dus lekker geil eruit zag .
er werden een paar handdoeken op het bed gelegd en Wim begon haar heerlijk te verwennen gezoend en gevingerd
en zij genoot er veel van , (vond het netjes dat de mannen zich op gepaste afstand toe keken .)
na een tijdje stonden er 2a3 manen bij haar en al snel had zij in elke hand een stevige lul , ombuurten werden deze stevig gepijpt
zodat haar mondje lekker gevuld werd .
zag haar zaadvragende ogen en bood mijn stevige paal aan , eert lekker aftrekken en voelde toen haar zachte lippen over mij lul heen glijden wat een intens gevoel was
niet lang daarna spoot ik al mijn zaag in haar mondje , wat een genot was dat , maar na mij volgden nog meer mannen die ook allen lekker geil leeg gepijpt . ik wachtte nog even af om Emma misschien te mogen neuken , vond het jammer dat ik moest gaan .
Misschien een andere keer om haar een heerlijk neuk beurt mag geven .
Ik , heb er van genoten , en niet ik alleen .
warme groet 1martin
Ik dacvht bij me zelf , kom ik ga maar weer eens naar de cinnema ,
het was naturisten dag .
Ging naar boven , wat zag ik allemaal mannen , nou ja kan geburen ,
eerst maar een bajje koffie gedaan ,
toen zag ik een leuke blonde vrouw met haar man binnenkomen , eerst gingen za naar de cinema
liep ff naar achter ook een filmpje kijken , niet lang daarna kwamen Emma en Wim er ook .
zij was lekker gekleed en een mooi zwart totaal lingerie pakje met open kruis en tieten alles goed zichtbaar wat dus lekker geil eruit zag .
er werden een paar handdoeken op het bed gelegd en Wim begon haar heerlijk te verwennen gezoend en gevingerd
en zij genoot er veel van , (vond het netjes dat de mannen zich op gepaste afstand toe keken .)
na een tijdje stonden er 2a3 manen bij haar en al snel had zij in elke hand een stevige lul , ombuurten werden deze stevig gepijpt
zodat haar mondje lekker gevuld werd .
zag haar zaadvragende ogen en bood mijn stevige paal aan , eert lekker aftrekken en voelde toen haar zachte lippen over mij lul heen glijden wat een intens gevoel was
niet lang daarna spoot ik al mijn zaag in haar mondje , wat een genot was dat , maar na mij volgden nog meer mannen die ook allen lekker geil leeg gepijpt . ik wachtte nog even af om Emma misschien te mogen neuken , vond het jammer dat ik moest gaan .
Misschien een andere keer om haar een heerlijk neuk beurt mag geven .
Ik , heb er van genoten , en niet ik alleen .
warme groet 1martin
-
- Geaardheid: hetero
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Ha Martin,
Bedankt voor je lekkere verslag, maar je hebt je enorme lading zaad niet in het mondje van Emma gespoten, maar in een ander lekker mondje;-)
Groet B&F
Bedankt voor je lekkere verslag, maar je hebt je enorme lading zaad niet in het mondje van Emma gespoten, maar in een ander lekker mondje;-)
Groet B&F
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten