Fantastische ervaring op naaktdag 7 december

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Yolo17
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Fantastische ervaring op naaktdag 7 december

Bericht door Yolo17 »

De aankondiging van Stel-69 om op de naaktdag van 7 december te komen gaf mij een geil gevoel.
Zeker omdat ze aangaven in beide gaatjes gevuld te willen worden, wat een grote wens van mij is.
Tussen het werk door kon ik op tijd in de EC zijn.
Bij binnen komst het "gereedschap" in de douche gewassen en even rond gekeken.
Het was heel rustig in de EC en ben ik relaxt gaan zitten in de speelruimte met een goed uitzicht op de tv.
Het geluid van de deur was al diverse malen gegaan en er kwamen steeds meer mannen binnen, deze mannen liepen wat heen en weer.
Uiteindelijk hoorde ik de deur open gaan en hoorde ik een vrouwen stem.
Spannend.... zou dat stel-69 zijn ????
Op een gegeven moment was het lopen van de mannen een stuk minder geworden, wat ik uiteraard verklaard aan de vrouwenstem welke ik gehoord had.
Ik ben gaan lopen en bij de hetero filmzaal was het bijzonder druk en ik hoorde het heerlijke geluid van een kreunende vrouw.
Het binnen gaan van de filmzaal was bijna niet mogelijk door de drukt, dus rustig wachten tot er mannen waren die de zaal verlieten en er meer ruimte kwam om naar het schouwspel te kijken.
Whowwww wat een mooie dame, blond, heerlijke borsten, lekker kont, mooie kutje, super body!!!!!!!!
En wat een actie, ze lag heerlijk te genieten, en haar wederhelft zorgde voor een goed verloop van al dat lekkers.
Ik wilde mij uiteraard niet opdringen en stond op een bescheidde afstand heerlijk te genieten.
Vervolgens verplaatste ze zich naar de grote speelruimte en stond ik pardoes, aan de zijkant van het houten kruis,vooraan toen zij op het houten kruis ging liggen.
Dit gaf mij de mogelijkheid om dat heerlijke lichaam te betasten en mocht ik haar heerlijk beffen.
Toen zij aangaf om in haar kontje geneukt wilde worden stond daar uiteraard iemand voor klaar en kon ik tussendoor haar heerlijk vingeren.
Uiteindelijk wilde ze graag een DP waarop alles verplaatste naar het matras.
Haar wederhelft ging op het matras liggen en wij nam plaats boven op zijn prachtige exemplaar, waarna er een man achter haar ging zitten om haar kontje te neuken.
Toen deze heer zijn positie vrij gaf had ik het geluk op de juiste plaats te staan met mijn gereedschap in opperste paraatheid verpakt in een condoom.
Ik ben achter de dame gaan zitten en kon haar DP in haar kontje neuken.........whowwww wat een heerlijke ervaring.........een droom die uit kwam...... en dat met zo'n prachtige dame.......
Heerlijk mijn condoom in haar kontje vol gespoten en met een ervaring rijker het matras verlaten.
Ook het mooie stel was even aan rust toe en namen een pauze.
Helaas (werk) plicht riep al weer en moest ik weer gaan .....
Tijdens het omkleden stond er ineens een ander stel zich uit te kleden bij de lockers, oeps wat een heerlijk dame met prachtig zwart haar( ik denk Desi45) .....maar ik moeste echt weg......
Uiteindelijk een prachtige middag met heerlijke ervaring rijker met als klein nadeel de mooie dame met het zwarte haar.
grotejongen
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Fantastische ervaring op naaktdag 7 december

Bericht door grotejongen »

Net als ik dus een fantastische middag gehad.

De dame van Geilstel 69 is een inderdaad mooie slanke blonde met een moordlijf. Zij komen hier vaker en als ze er zijn mag ik haar dienen net zoals jij dat mocht.

De dame die jij beschreef die met haar partner verscheen nadat Geilstel 69 naar huis gingen heb ik nog mogen dienen samen met een jonge viriele hengst van 25 en haar vriend. Als zij Desi is hier van het forum dan hoop ik haar nog vaak te ontmoeten. Een heerlijke zwartharige vrouw met heerlijke volle dijen en botermals kutje. Gewoon een heerlijke vrouw.

Dank weer aan EC voor het faciliteren van een zo'n heerlijke middag.

Kus voor de blonde dame en de zwartharige dame.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Desi45
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Desi45 »

Ik was het idd!
Had je ook daar kunnen vragen hoor :lol: :lol:
Het was een fantastische geil en gezellige middag.
Ik heb me prima vermaakt!
Dank aan alle heren :D

Desi
grotejongen
Contacteer:

Hoop jou en je vriend gauw weer eens te ontmoeten Desi ;)
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
saturnaliën
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door saturnaliën »

Hopelijk komende naaktdag de 14e weer gezellig.......
grotejongen
Contacteer:

saturnaliën schreef:Hopelijk komende naaktdag de 14e weer gezellig.......
Wie weet zien wij elkaar dan ook. Groet Tom
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten