Hey lekkere mannen en misschien zelfs wel vrouwen.. wij stel man 50 en vrouw 46 komen morgen 21 april weer naar Arnhem toe voor een lekkere geile middag. Het lijkt me heerlijk om verwend te worden terwijl mijn man voornamelijk toekijkt... ook lijkt het me heerlijk om eens een heerlijke massage te krijgen... ik pijp zonder condoom maar neuken kan echt alleen met condoom... wij zijn beide zeer hygienisch en verwachten dat ook van jullie... wij zijn tussen 11 en half 12 aanwezig... wie zien we daar en vooral wie komt mij lekker verwennen??? Hopelijk tot morgen...ik heb er zin in!!!
Liefs Hotgirl72 xxx
geile zaterdagmiddag
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 25
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: geile zaterdagmiddag
Hotgirl72 schreef:Hey lekkere mannen en misschien zelfs wel vrouwen.. wij stel man 50 en vrouw 46 komen morgen 21 april weer naar Arnhem toe voor een lekkere geile middag. Het lijkt me heerlijk om verwend te worden terwijl mijn man voornamelijk toekijkt... ook lijkt het me heerlijk om eens een heerlijke massage te krijgen... ik pijp zonder condoom maar neuken kan echt alleen met condoom... wij zijn beide zeer hygienisch en verwachten dat ook van jullie... wij zijn tussen 11 en half 12 aanwezig... wie zien we daar en vooral wie komt mij lekker verwennen??? Hopelijk tot morgen...ik heb er zin in!!!
Liefs Hotgirl72 xxx
Heerlijk, tot morgen!!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: geile zaterdagmiddag
Leuk gezellig, ik zorg dat ik er ben.
-
- Geaardheid: hetero