SIEMSTEL vrijdag 2 Nov. weer op de jongerendag
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: SIEMSTEL vrijdag 2 Nov. weer op de jongerendag
Broekje??????
-
- Leeftijd: 23
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hoi hoi Siemstel , ik ben Boefje 24 jaar .
Ik ben pas nieuw .. in het wereldje van de ec .. pas een paar x geweest .. en pas .. paar x .. op het
forum actief ..
Had al gelezen en gehoord .. dat het jongeredag zou zijn .. was zelf .. wel ff van plan .. om ff .. langs te komen ..
Maar .. lees net ook .. bij jullie .. post .. dat er .. mischien .. weinig .. interese is ..
Zelf .. vind ik dat .. ook wel beetje jammer .. wat het is erg leuk ... educatief .. intresant .. leuk .. spannend .. en ook vaak erg .. gezelig .. en dat vooral .. voor een nieuwkomer .. zoals ik ..
Maar .. zelfs .. als .. er mogenlijk niemand komt .. ook al .. is er volgends mij .. wel genoeg .. reclame gemaakt .. kom ik waarschijnlijk .. wel langs .. gewoon ff .. voor de gezeligheid .. en fun ..
Ik wens uiteraad jullie en iedereen bezoekers en personeel veel plezier aankomende dagen en uiteraad ook thema dagen ..
Ik ben pas nieuw .. in het wereldje van de ec .. pas een paar x geweest .. en pas .. paar x .. op het
forum actief ..
Had al gelezen en gehoord .. dat het jongeredag zou zijn .. was zelf .. wel ff van plan .. om ff .. langs te komen ..
Maar .. lees net ook .. bij jullie .. post .. dat er .. mischien .. weinig .. interese is ..
Zelf .. vind ik dat .. ook wel beetje jammer .. wat het is erg leuk ... educatief .. intresant .. leuk .. spannend .. en ook vaak erg .. gezelig .. en dat vooral .. voor een nieuwkomer .. zoals ik ..
Maar .. zelfs .. als .. er mogenlijk niemand komt .. ook al .. is er volgends mij .. wel genoeg .. reclame gemaakt .. kom ik waarschijnlijk .. wel langs .. gewoon ff .. voor de gezeligheid .. en fun ..

Ik wens uiteraad jullie en iedereen bezoekers en personeel veel plezier aankomende dagen en uiteraad ook thema dagen ..

- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Vaarmanneke : wil dan wel weten welk geil slipje ik aan ga doen a.s Vrijdag op de jongerendag.
Nou ik heb voor hem even mijn kast geopend en het volgende viel al gelijk uit mijn overvolle lingerie kast, dus mag hij even uitzoeken, dan kan ik kijken of die slip mij nog past.

Roos 
Nou ik heb voor hem even mijn kast geopend en het volgende viel al gelijk uit mijn overvolle lingerie kast, dus mag hij even uitzoeken, dan kan ik kijken of die slip mij nog past.

Mens zijn voor een Mens
-
- Leeftijd: 36
- Contacteer:
Hmmm in dat geval ga ik voor de laatste? D'r zitten ook wel een paar flinke afknappers bij hoor Roos!
- Spuitje
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi roos.
Jullie komen toch wel hoop ik?
Ik was ook van plan om je tieten weer eens lekker onder te spuiten.
Geile groet en ik hoop tot morgen.
Spuitje
Jullie komen toch wel hoop ik?
Ik was ook van plan om je tieten weer eens lekker onder te spuiten.
Geile groet en ik hoop tot morgen.
Spuitje
- Siemstel
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Boefje: het zal best wel weer mee vallen hoor, er zullen weer vele lekkere jonge mennekes en wat oudere mannen zijn, daar zijn we niet ongerust in.
Er zijn er nl. velen die wel dit topic lezen en dan toch ook komen maar niet posten wat jammer is natuurlijk.
Want ik speel gewoon het liefste met diegene die ook actief op dit topic meedoen omdat ik zelf vind, dat er voor wat ook wat hoort.
In dat opzicht is er misschien wat minder animo, maar dan kunnen we op het sociale vlak met ( de welbekende balletjes van Roos ) wel meer tijd en aandacht aan elkaar geven, wat ook heel leuk is.
En tenslotte heb ik mijn eigen geile ventje toch ook bij me, dus zal ik me zeker niet vervelen.
Enne Vaarman de slippen die jij dan flinke afknappers vind zijn voor mij wel lekker cool, anders kom je veelste snel klaar op mijn bruine huidje en is de spanning er bij jou misschien wel af.
Nee Vaarmanneke ik heb voor jou iets speciaals in mijn gedachten nu ik nog eens terug in mijn kast keek. Ik wil jou stampertje dit keer langzaam zien groeien zodat ik er veel plezier van kan beleven.
Spuitje : Ja hoor wij zullen er morgen zijn als er niets tegen zit zo rond de klok van 13.00 uur tot ongeveer 17.00 uur en misschien ook nog wel later naar gelang hoe gezellig het is
Groetjes Roos

Er zijn er nl. velen die wel dit topic lezen en dan toch ook komen maar niet posten wat jammer is natuurlijk.
Want ik speel gewoon het liefste met diegene die ook actief op dit topic meedoen omdat ik zelf vind, dat er voor wat ook wat hoort.
In dat opzicht is er misschien wat minder animo, maar dan kunnen we op het sociale vlak met ( de welbekende balletjes van Roos ) wel meer tijd en aandacht aan elkaar geven, wat ook heel leuk is.
En tenslotte heb ik mijn eigen geile ventje toch ook bij me, dus zal ik me zeker niet vervelen.
Enne Vaarman de slippen die jij dan flinke afknappers vind zijn voor mij wel lekker cool, anders kom je veelste snel klaar op mijn bruine huidje en is de spanning er bij jou misschien wel af.
Nee Vaarmanneke ik heb voor jou iets speciaals in mijn gedachten nu ik nog eens terug in mijn kast keek. Ik wil jou stampertje dit keer langzaam zien groeien zodat ik er veel plezier van kan beleven.

Spuitje : Ja hoor wij zullen er morgen zijn als er niets tegen zit zo rond de klok van 13.00 uur tot ongeveer 17.00 uur en misschien ook nog wel later naar gelang hoe gezellig het is
Groetjes Roos

Mens zijn voor een Mens
- Spuitje
- Leeftijd: 40
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Hoi roos.
Ik probeer er ook rond 13:00 te zijn.
Geile groet
Spuitje
Ik probeer er ook rond 13:00 te zijn.
Geile groet
Spuitje
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 54
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Contacteer:
Ik ga mijn best doen om mijn agenda hiervoor vrij te maken en eindelijk die befkeffer van de troon te stoten...
Maar weet niet of het lukt, want dan ga ik voor een onbevlekte roos om 13 uur.. .. Zal ik haar helemaal in de stemming brengen voor jullie... Maar pas na mijn eigen beloning ...
Maar weet niet of het lukt, want dan ga ik voor een onbevlekte roos om 13 uur.. .. Zal ik haar helemaal in de stemming brengen voor jullie... Maar pas na mijn eigen beloning ...
-
- Leeftijd: 32
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Hallo Siemstel,
Ik zal morgen middag aanwezig zijn voor de eerste keer in Arnhem.
ben heel benieuwd hoe spannend het wordt.
Ik heb er zijn in
Ik zal morgen middag aanwezig zijn voor de eerste keer in Arnhem.
ben heel benieuwd hoe spannend het wordt.
Ik heb er zijn in
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten