Big Toy Lovers (M/V)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Rob60
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: Big Toy Lovers (M/V)

Bericht door Rob60 »

Was er om ongeveer 8 uur , een stelletje was er ook , heel aardige luitjes , Hij heeft men net hemd nog gepast , stond hem ook goed , ze gingen op tijd naar huis ,om het gezellig thuis nog wat afte maken .
Heb mezelf tot op hemdje en broekje uit gekleed , wat rond gekeken , en ben toen naar de room gegaan waar eer trav ook aan het spelen was , ik heb er met mijn eigen dildos wat gespeeld in me kontje ,e trav maakte foto,s op verzoek van Eroticcinema voor de wedstrijd , (nog bedankt erg lief,de foto,s zijn super ) .
Toen kwam het moment dat ik plaats nam op de big Rode dildo mmm wat een lekekr ding , ohhhww hij ging zo lekker , de aanwezigen rukten lekker mee , na die tijd nog heerlijk gegeild , fisten pijpen .mmmm .
Fotos zijn in tussen gemaild , ben benieuw wie er gewonnen heeft ,,
geile grt allemaal en thanks
dildo greg
dildo greg
gabiswitchd
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door gabiswitchd »

Hey Rob,
Ik ben helemaal niet benieuwd, jij bent de ridder van de rode grote vrolijk maker. Kan me niet voorstellen dat er voor 16.00u iemand is geweest die met zoveel gemak de rode dildo heeft bereden.
Ik was om 4uur binnen lekker als Gabi want ik had gister geen tijd . Als er iets in mijn kontje moet wil ik graag een beetje vrouwelijk zijn. Kreeg al snel een onbedoeld compliment een van de heren kwam naar mij toe en vroeg of ik alleen was, want ik was toch een vrouw? Ik zei voel maar :mrgreen: .
Heb een paar man lekker klaar gemaakt met mond en kont. De sessie met Rob en nog een man was super. Mijn vuist en onder arm verdwenen bijna compleet in Rob en ik werd heerlijk geneukt door een serieus grote pik.
Jammer dat ik niet op de t&t dag kon zijn maar dit was een waardig alternatief
Grtz Gabi Xxx :oops:
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Beste Allemaal,

Gisteravond was het dan zover, de 1e "Big Toy Special" in Arnhem.
De gehele dag was het een zeer gezellige drukte op de Bi-Gay Party. Veel bekende gezichten, maar ook weer nieuwe.

Tijdens onze controle rondes merkte wij dat er al veel actie was onderling.
Het bleek voor de aanwezige dames nog iets te spannend om ook een BIG-TOY te kunnen overwinnen.

Wel grappig, bij onze laatste controle check werd heel enthousiast geroepen door diverse bezoekers over iemand: "Hij (Rob60) is de Big Toy King!"
Hieruit blijkt dat vele van zijn showtje genoten hebben. ;)

En inderdaad, van iedereen die meegedaan heeft, Rob60 is de Big Toy winnaar geworden van Arnhem.

Van Harte Gefeliciteerd!

Rob60, je kunt je gewonnen speeltje bij ons komen ophalen.
Leuk dat je meegedaan hebt.

En natuurlijk......DE WINNENDE FOTO'S!
Bijlagen
2014-10-14 Rob 2.jpg
2014-10-15 1 Rob.jpg
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten