13-12 naar ec arnhem ???
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: 13-12 naar ec arnhem ???
Hoi Tepelstreeltjuh: ben jij dat op de foto bij je berichten? Zoja dan een gewetensvraag: Wat zou het voor jou uitmaken als je gezogen wordt door een gloryhole door een jong of oud persoon? Immers je ziet toch niet wie dat doet? Zowel oud als jong kunnen het lekker doen...! Afgelopen zaterdag was het weer feest in het EC. Geen problemen tussen jong en oud en laten we dat zo houden. Nogmaals: iedereen moet welkom zijn. Er bestaan themadagen en als je daar geen interesse hebt dan ga je er gewoon niet heen. Lijkt me een heel simpel gedachte.
- grotejongen
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 50
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Die is er toch al een middag/avond/ dagdeel voor alleen stellen? Maar I get it. Een jongeren middag / 30+ dag zou mogelijk op wat meer sympathie kunnen rekenen.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Hallo allemaal,
Om aan deze eindeloze discussie een einde te maken dan toch een berichtje van het Arnhemse Cinema Team, wij zijn er totaal niet op uit om een leeftijds grens te gaan hanteren. Verder komt er zowel jong als wat ouder, zowel mannelijk als vrouwelijk en elke dag is anders omdat het een moment opname is wanneer je als persoon binnenkomt.
Verder gaan we ook echt geen speciale dagen houden uitgezonderd de al bestaande themadagen, als in voorgaande stukken beschreven, iedereen is bij ons welkom ongeacht kleur,grote,identiteit, afkomst of geslacht en leeftijd.
met vriendelijke groet, en geniet in de sfeervolle ambiance van en met elkaar.
EroticCinema Team Arnhem
Om aan deze eindeloze discussie een einde te maken dan toch een berichtje van het Arnhemse Cinema Team, wij zijn er totaal niet op uit om een leeftijds grens te gaan hanteren. Verder komt er zowel jong als wat ouder, zowel mannelijk als vrouwelijk en elke dag is anders omdat het een moment opname is wanneer je als persoon binnenkomt.
Verder gaan we ook echt geen speciale dagen houden uitgezonderd de al bestaande themadagen, als in voorgaande stukken beschreven, iedereen is bij ons welkom ongeacht kleur,grote,identiteit, afkomst of geslacht en leeftijd.
met vriendelijke groet, en geniet in de sfeervolle ambiance van en met elkaar.
EroticCinema Team Arnhem
-
- Contacteer:
Hallo heren van het Erotica Cinema,
Ben blij dat jullie gereageerd hebben op deze topic en voor eens en altijd duidelijkheid hebben gebracht omtrent de vraag naar speciale zgnd " leeftijds-toegangs-dagen ". Ik heb ook al eerder gereageerd dat iedereen zich welkom moet voelen en dat hebben jullie bij deze dan bevestigd!
Bedankt en tot ziens!
Ben blij dat jullie gereageerd hebben op deze topic en voor eens en altijd duidelijkheid hebben gebracht omtrent de vraag naar speciale zgnd " leeftijds-toegangs-dagen ". Ik heb ook al eerder gereageerd dat iedereen zich welkom moet voelen en dat hebben jullie bij deze dan bevestigd!
Bedankt en tot ziens!

-
- Contacteer:
Even ter verduidelijking: Ik reageerde nav een andere foto bij een gloryhole.
Deze nieuw geplaatste foto van Tepelstreeltjuh vind ik wel spannender.
Hier nog een tip: Mocht je geen contact vinden met een jong persoon, gebruik dan een warm washandje dat is ingesmeerd met een creme/balsem met mentol smaak...Geen jonge man heb je daarvoor meer nodig!
Deze nieuw geplaatste foto van Tepelstreeltjuh vind ik wel spannender.
Hier nog een tip: Mocht je geen contact vinden met een jong persoon, gebruik dan een warm washandje dat is ingesmeerd met een creme/balsem met mentol smaak...Geen jonge man heb je daarvoor meer nodig!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten