OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
sletjegewillige
Geaardheid: bi
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: OPROEP: 24-4 “Tour de EC” Mila in Amersfoort + Arnhem

Bericht door sletjegewillige »

Sletje

Hier het andere sletje... van gisteren die helaas naar huis moest..

Keertje samen kerels gek maken? Met onze blinddoeken en...

En misschien wij samen eens..............??

Hopelijk.

xx

Anna
Cumslut, love to swallow it. Love te be used.: M/V. PM als je interesse hebt.
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Wat een leuke verrassing om dinsdag de oproep over de return van Mila/Sletje te lezen! Ik had haar een paar jaren geleden ook al gezien in Amersfoort en Arnhem en dat was altijd genieten.

Ik kom rond vijf uur de cinema binnen en daar zie ik Blackco zich al vermaken met een ander stelletje. Ik speel ook even mee.
Fer en Mila komen binnen (Amersfoort hebben ze al bezocht) en Mila kleedt zich om in mooie zwarte lingerie. Ze krijgt een blinddoek om en stelt zich persoonlijk aan alle mannen voor als Sletje. Ik heb er al zin in. Sletje gaat in het grootste hokje tussen de twee zalen staan en ik ga naar binnen om haar lekkere lijf te voelen. Blackco komt er daarna bij en neukt haar in het hokje. Gelukkig nodigt hij Sletje uit om naar de heterozaal te gaan en daar wordt ze op het bed gelegd. In deze ruimte met wat meer licht krijg ik meer visuele prikkels en tevens is het makkelijker neuken. Ook is het prettig dat Sletje haar blinddoek even af heeft, zodat we haar mooie gezicht kunnen zien. Op haar rug liggend, neuk ik het natje kutje van Sletje. Daarna neem ik plaats bij haar hoofd en pijpt ze me op haar knieën, terwijl Blackco haar hard van achteren stoot. Ze pijpt zo lekker dat er een niet in te houden orgasme aankomt en ik spuit luidruchtig haar mondje vol (het klinkt waarschijnlijk grappig, want Fer moet er om lachen :)). Op een paar druppels na slikt ze alles door en de rest maak ik schoon met een doekje. Ook andere mannen neuken Sletje goed door.

De tweede ronde vindt wel volledig in het hokje plaats. Vaak is hierdoor filevorming en langzaam rijdend verkeer in het gangetje. Ik kijk het even aan en ik kijk ook naar een ander leuk stel dat in de heterozaal plaatsgenomen heeft. Enkele heren staan zeer nabij af te trekken, wat misschien wat intimiderend is en het stelletje schuift naar de voorste rij. Hier gebeurt op den duur hetzelfde. Ik weet niet of dit de reden is, maar na ongeveer een half uurtje houden ze het voor gezien.
Enfin, Sletje wordt intussen flink gepaald door andere mannen en mij en Fer bekijkt het vanuit de heterozaal. Hij geniet van de uitdrukking op haar gezicht. Ik geniet van de geile geluiden die uit het hokje komen en het mooie uitzicht op Sletjes slanke rug als ik haar van achter neuk en bij haar heupen beet pak. Er moeten na de pauze wel 20 mannen door haar zijn afgewerkt denk ik. Bijna alle studiepunten zijn binnen voor het afstuderen van Sletje en er worden nog twee mannen als laatste studiepunten aangewezen. Zij palen haar nog eens goed door en iemand spuit haar mond vol vanuit de heterozaal door de gloryhole, waarna Sletje haar studie met vlag en wimpel haalt.

Het is ongelooflijk hoeveel ze kan hebben, want ze is nog steeds niet helemaal schraal, terwijl ze echt stevig geneukt is. De volgende keer moet er duidelijk nog een ec aan de tour toegevoegd worden. Fer en Mila, fijn dat jullie er waren!

Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
OnlyDP

Bericht door OnlyDP »

Slet Mila zo te lezen aan de prachtige geile verslagen, was was weer goed bezig. Ik heb haar helaas gemist, ivm vakantie in Berlijn

Zou idd lekker en geil zijn, als Anna met sletje Mila, de heren totaal gek gaan maken dat de mannen niet meer kunnen !

Count me inn.....

GR. Robert
venga
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door venga »

HOE DE TOUR EC BEGON IN AMERSFOORT. Een verslag:

Ik lees het bericht van Fer en (hoe heet ze ook al weer?) o ja, …….. Sletje natuurlijk!! ☺
Thuis pak ik mijn XL condooms en een handdoek en vertrek naar de EC. Eenmaal in de EC is het verdacht rustig. Even denk ik dat ze niet zijn gekomen, maar al snel blijkt dat ze buiten staan te roken in het bekende rookhuisje.
Ook al ben ik geen roker, ik besluit om even naar de rookruimte te gaan om kennis te maken. Per slot van rekening hadden wij elkaar nog nooit ontmoet. Even moest ik wennen aan het zonlicht, maar al snel zag ik Fer en Sletje staan.

Ik had niet verwacht dat Sletje zo mooi was. Sletje is een jonge vrouw met een heerlijke zachte egale huid. De foto op het forum is van haar en totaal niet flatteus. Dat had ik niet verwacht. Ik genoot van haar zwarte lingerie, waarbij zij jarretels droeg zonder slipje. Haar kale kutje viel hierdoor extra op en haar wel gevormde spleetje maakte dat mijn pik al behoorlijk begon te groeien.

Ik had de neiging om haar al sigaret rokende tegen de muur aan te drukken en haar staande te neuken, maar aangezien het EC nog langer een goed contact met de buren wil houden heb ik dat maar even nagelaten.
In het rookhok had ik meteen een goed contact met Fer en Sletje. Behalve geil, is het ook een intelligent stel waar je een goed gesprek mee kan voeren. We maakten kennis en het werd mij duidelijk dat Sletje vandaag wel heel erg SLETJE is.

Zoals gebruikelijk ging ik eerst douchen. Mijn lichaam was door het warme water opgewarmd en sletje kwam weer binnen om met een goeie sessie te starten. Sletje kwam bij haar meester die de vraag stelde: “Wil je hard of wil je zacht”. De meester had al aangegeven dat sletje vandaag helemaal schraal geneukt moest worden, dus Sletje kon niet veel anders antwoorden dan: “Doe maar hard” Behalve dat dit een opdracht was aan Sletje, zag ik dit ook voor ons mannen als de missie.

Sletje zat op handen en knieën op het bed. Ik zag de eerst pik in haar mondje verdwijnen, terwijl zij van achteren werd geneukt. In rap tempo verwerkte het kutje van Sletje 3 stevige pikken en spoot de eerste man een enorme productie op haar gezicht. Bij haar oog, langs haar neus, op haar bovenlip en op haar kin, glom de sperma en droop langzaam naar beneden.

Mijn pik was inmiddels gegroeid en mijn eikel raakte bijna mijn navel aan. Ik drukte mijn harde pik naar beneden terwijl Sletje haar schaamlippen aanbood. Nadat ik mijn doggy positie had gevonden gleed mijn kloppende pik diep haar warme vagina binnen. Er ontstond een grappig samenspel. Ik stootte hard op en neer en op het moment dat ik vermoeid raakte, danste Sletje op en neer op mijn harde paal. Totdat Sletje weer de intensiteit verloor, dan begon ik weer met mijn stoten.
Ondertussen maakte ik haar billen licht roze met wat slagen en kneedde stevig haar billen, maar wel met gevoel. Sommige vrouwen hebben borsten die je perfect kan vastgrijpen. Sletje heeft zeker mooi gevormde borsten, maar vooral perfecte billen om vast te grijpen en op en neer te bewegen. Haar billen danste in mijn handen op en neer. Af en toe bewoog ik haar billen opzij waardoor ik de doorbloede schacht van mijn pik heerlijk in haar kutje zag zitten.

Ik nam even een pauze en onderwijl werd Sletje door een handje vol mannen geneukt en bespoten. Ik vroeg vervolgens aan Sletje om op haar rug te gaan liggen. Fer zei: “Dat is de natuurlijke houding”. Met haar enorme zware metalen halsband om voelde dit toch anders.
Sletje deed haar benen wijd en ik kroop tussen haar benen. Mijn pik herkende weer haar zachte schaamlippen. Normaal zoek ik steun door de vrouw bij de schouders vast te houden. Dit keer greep ik haar bij de halsband ter hoogte van haar strot. Sletje moest zich wel overgeven en ik weet zeker dat zij hiermee punten verdiende bij haar meester.

Door haar bij de halsband vast te grijpen had ik steun en was ik in staat om sletje hard te neuken. Aangezien de missie ‘HARD’ was, heb ik Sletje keihard geneukt. Mijn pik roste op en neer in haar kut. Mijn bekken kletste luidruchtig tegen haar lange benen en kutje aan. Ik hield het vol omdat wij werden aangespoord door de meester.
Uiteindelijk hield ik het niet meer, de sperma welde op in mijn eikel. Om sletje en Fer te plezieren besloot ik om niet onzichtbaar klaar te komen in haar kutje, maar lekker op haar onderbuik te spuiten. Behalve haar gezicht, glom nu ook haar bolle buikje waardoor haar zwarte jarretels nog mooier tot hun recht kwamen.

Sletje bleef onverzadigbaar en nog meer mannen werden geklopt en gezogen. Fer schreef op het forum: “Een aantal van jullie kennen Mila als een nymphomanische gangbangster. Maar dit is ondertussen al twee jaar geleden, haar ontwikkeling heeft niet stil gestaan en heb ik haar getrained tot een bijna grenzeloze hoogwaardige gebruiks-/zaadslet die bijna elke uitdaging aan zal gaan.” Fer en Sletje hebben hiermee niets gelogen.
Even had ik het gevoel dat ik in een seksscène zat uit het boek ’11 minuten’ van Paulo Coelho, waarin de Braziliaanse Maria op zoek is naar de ware liefde en menig SM spel beleefd met de Zwitserse kunstenaar Ralf. Een SM spel dat zich gaande de jaren meer en meer ontwikkelde. Ik weet zeker dat Fer en Sletje hun spel spelen in verbondenheid en aandacht, alsof zij de figuranten waren in 11 minuten.

Sletje heeft tot slot alleen gedoucht. Voor haar was het een pauze, want Arnhem, een neger met grote lul en Fer stonden die dag nog op het programma. Sletje liep na het douchen maagdelijk naakt rond, nu zonder lingerie. Daarna trok zij haar normale kleding aan. Alhoewel, ……. Fer gaf mij de gelegenheid om Sletje nog 1 maal te inspecteren. Ik zag dat zij haar zware metalen halsband omhield. Ik tilde haar rokje op en keek sliploos tegen haar fris gewassen kale poesje aan.
Mijn pik was meteen weer stijf, maar het feest was voorbij. Sletje en Fer vertrokken naar Arnhem. Ik ben benieuwd of een gelukkige voorbijganger haar rokje nog omhoog heeft zien waaien en misschien haar halsband heeft opgemerkt.

Al met al voelde ik mij in het EC een geluksvogel. Zo’n mooie dame, zo’n gezellig stel en wat ook zeker het vermelden waard is, het contact met de overige mannen was deze middag super gezellig. Er was duidelijk een stel mannen aanwezig die behalve seks ook nog iets hadden te melden. Sletje, Fer en alle mannen, bedankt voor alles!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten