Met enige spanning in de auto gestapt onderweg naar Arnhem. Geheel onervaren ben ik niet, maar toch altijd weer spannend wat er te wachten staat op een dag als deze en het is al enige tijd geleden dat ik geweest ben. Vol goede moet op weg naar Arnhem en met een kleine omweg de parkeergarage weer gevonden. Het moet tegen 12.00 geweest zijn dat ik de winkel binnen stapte en begroet werd door de aardige dame en heer achter de balie.
Entree, handdoekje en condooms want je weer maar nooit. Beter goed voorbereid en een handdoek is wel zo fijn voor de medebezoekers. En naar boven, op de tocht naar boven kwam ik een aantal heren tegen die naar buiten gingen. Blijkbaar zat de eerste ronde er op, er moet denk ik een man of 10 geweest zijn. Oei handdoekje vergeten toch nog maar even naar beneden.
Dev-bi was blijkbaar een sigaretje roken en kwamen terug daarvan. Gelukkig was er nog een kluisje beschikbaar en de spullen er in gedaan. Daarna even opfrissen en maar eens kijken wat de middag kan brengen. Met enige spanning maar eens een beetje rond kijken in deze setting. Sorry allemaal het is toch altijd weer wennen al die blote lijven. Dev-bi nam plaats in het bioscoop gedeelte, eerst werd haar partner lekker gepijpt om vervolgens gedirigeerd te worden naar het matras er voor en zijn dikke pik in haar kutje te verwerken. Wat er volgde was een schouwspel en een heerlijk geluid wat de gehele bioscoop zaal vulde. Ook de eerste mede heer werd vakkundig door haar mondje te grazen genomen met de enige complimenten. Nadat ze was klaar gekomen, ik heb het aantal niet bijgehouden maar gezien het vochtigheid gehalte tussen en onder haar benen moet het heerlijk geweest zijn. Ik heb me ook nog even lekker laten pijpen wat niet helemaal wou lukken aan mijn kant, de pijp kwaliteiten hoor je mij zeer zeker niet over.
Uiteindelijk toch lekker klaar gekomen over haar heen en daarna weer tijd voor een korte pauze, de temperatuur was behoorlijk opgelopen en het zuurstof gehalte was ook aardig gedaald. Een aantal heren gaven en nu ook de brui aan en vertrokken.
Na een korte pauze werd er weer verhuisd naar het grote matras waar de temperatuur beduidend beter was. Het blijft wel een leuk gezicht dat als de dame gaat wandelen er als eens soort moeder eend een horde mannen achteraan lopen. Zelf nog even een bakkie water genomen, de temperatuur was behoorlijk. Daarna maar eens gaan kijken bij het matras waar ze week lekker door haar partner genomen werd met de nodige geluids productie, heerlijk. Er werden nog een aantal heren vakkundig klaar gepijpt en door een heer lekker in haar kutje genomen. Ik had net alle moed verzameld om haar ook te neuken, condoom er om.... maar haar partner was me voor en daarna was het wederom tijd voor pauze.
Ik heb nog heel even vertoeft in de bioscoop en ze kwamen voor me zitten, daar nog even naar het shouwspel wat zich daar afspeelde gekeken met enig plezier. Daarna ben ik gaan aankleden vertrokken nadat ik het laatste deel van een ander binnen gekomen stel aanschouwd heb.
Super bedankt voor deze ervaring en wellicht tot de volgende keer.
Geile maandag sex 17 juni
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Geile maandag sex 17 juni
Hoi mars wij hebben ook genoten van alles het was een geile dag met de mannen we hebben heerlijk genoten wie weet tot de volgende x
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 gasten