Heerlijk om terug te lezen, al is het na een hele tijd. Bedankt dat je de moeite neemt je ervaringen in een verslag te zetten. Vind dat zo leuk!!!!Multibanaan schreef:Hey, wat late reactie maar het was inderdaad genieten!
Kwam wat later binnen en ben niet zo bekend in de arnhemse ec, dus besloot eerst maar even te douchen. Dacht eerst dat het gewoon een dichte ruimte was, maar toen ik me omdraaide zag ik langzaam maar zeker achter de glazen wand een hitsig schouwspel voltrekken, niet wetende dat er achter de douche zich nog een ruimte bevond. Ik ging erheen en zag dat het Sanne was, omringd door haar vriend en een groepje andere hitsige mannen. Schijnbaar was de ochtengymnastiek al even begonnen, en de ene na de andere man drong zich aan om haar onder handen te nemen. Terwijl haar vriend haar diep neukte, pijpte ze ondertussen mij en een andere man, en als een ware regisseur en dirigent leidde haar vriend de dans: LINKS! RECHTS! LINKS! RECHTS! Sanne deed wat haar werd opgedragen en pijpte wild om zich heen, zeker niet onverdienstelijk. Daarna werd ze weer stevig geneukt, eerst door omstaande mannen, daarna weer door haar vriend, en terwijl hij ophield, kreunde ze hard: NEE! Om haar te plagen, wachtte hij even voordat hij daar gehoor aan gaf. Ondertussen was er ook een ander stel bij gekomen die er ook wel pap van lustten wat er op het bed gebeurde, want de vrouwen begonnen ook een beetje met elkaar te spelen, een erg geil gezicht! Als laatste gaf Sanne mij een lekkere aftrekbeurt, waarna ik luid kreunend over haar heen spoot, waarbij de helft behalve op haar welgevormde lichaam ook op het bed terecht kwam (oeps)
Die welverdiende douche hadden jullie toen wel nodighopelijk tot de volgende keer!
X Sanne