Update binnenkort gangbang 10 mei

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
bommetje
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Update binnenkort gangbang 10 mei

Bericht door bommetje »

Hallo sletje,en pimp,
Wil graag donderdag erbij zijn.Ben gek op langdurig een kutje te likken,is het lekkerste om te doen.Kan dat donderdag?Het liefst die 2 uur lang,maar met een gangbang zal dat wel niet mogelijk zijn.Als ik je kontje mag rimmen zou ik dat graag erbij doen.Las dat het sletje ook wel een plasje wil doen,nou graag ik drink dat plasje lekker op,en dan zal ik het kutje lekker schoon likken.Dan ben ik van de partij donderdag.
gelie groetjes en to donderdag
stallion1979
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: Update binnenkort gangbang 10 mei

Bericht door stallion1979 »

Af en toe ook even plaats maken voor mij hoor bommetje. Ik wil ook graag die lekkere natte kut likken.
Neem aan dat Pimp dat goed in de gaten houd, dat SletS iedere man flink laat likken....en iedereen die komt lekker aan zijn trekken komt ;)
bommetje schreef:Hallo sletje,en pimp,
Wil graag donderdag erbij zijn.Ben gek op langdurig een kutje te likken,is het lekkerste om te doen.Kan dat donderdag?Het liefst die 2 uur lang,maar met een gangbang zal dat wel niet mogelijk zijn.Als ik je kontje mag rimmen zou ik dat graag erbij doen.Las dat het sletje ook wel een plasje wil doen,nou graag ik drink dat plasje lekker op,en dan zal ik het kutje lekker schoon likken.Dan ben ik van de partij donderdag.
gelie groetjes en to donderdag
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten