Dames aanwezig in/bij Arnhem?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
RobvD
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 42
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Re: Dames aanwezig in/bij Arnhem?

Bericht door RobvD »

RobvD schreef: 15 okt 2023 19:58
lullig schreef: 15 okt 2023 15:36 Goh, misschien is 't ook wel zo handig en respectvol TKG om je niet te bemoeien met een net gesprek op 't forum hier tussen twee personen waar je part noch deel aan hebt.
Ach niet “lullig” bedoelt, TKG is slechts gewaardeerd omdat hij soms zijn vriendin beschikbaar stelt, verder is hij een ster in met name dames weg pesten van dit forum.

Ook dat is een kwaliteit😇
Jo-jo-joost
Leeftijd: 48
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Fetish: Latex - rubber
Contacteer:

Bericht door Jo-jo-joost »

Wat ik jammer vind als newby op dit platform dat het onderwerp van dit topic al na enkele reacties verdween in een kinderachtige discussie. Zoals dat ook gebeurd op andere social media platformen.. HELAAS HIER DUS OOK.. echt drie reacties later zitten we al in een ruzie. Blijkbaar zijn er twee heren die elkaar niet kunnen luchten of zien en elke gelegenheid aangrijpen om elkaar te dissen. Ik merkte dat ook al bij andere onderwerpen tussen hen.

Fijn. Mijn interesse ebt weg..
RobvD
Contacteer:

Bericht door RobvD »

Het is geen ruzie, maar conclusie 😇

Als TKG erbij betrokken is dan wordt het al snel zo iets…
RobvD
Contacteer:

Bericht door RobvD »

RobvD schreef: 15 okt 2023 20:53 Het is geen ruzie, maar conclusie 😇

Hij wordt gewaardeerd voor het beschikbaar stellen van zijn vriendin, maar niet meer dan dat.

Ik heb inmiddels al meerdere dames gehoord welke wegblijven door zijn opmerkingen.
lullig
Geaardheid: bi
Leeftijd: 53
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door lullig »

RobvD schreef: 15 okt 2023 20:58
RobvD schreef: 15 okt 2023 20:53 Het is geen ruzie, maar conclusie 😇

Hij wordt gewaardeerd voor het beschikbaar stellen van zijn vriendin, maar niet meer dan dat.

Ik heb inmiddels al meerdere dames gehoord welke wegblijven door zijn opmerkingen.
Vooropgesteld dat ik niets tegen deze persoon heb ben ik t helemaal met je eens RobvD, lees de berichten maar terug en je zult zien wie er begint met denigrerende, niet respectvolle berichten. In een keurig net gesprek waar dit forumlid totaal geen deelnemer in is.
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Jo-jo-joost schreef: 13 okt 2023 12:33 Dag allemaal!
Ik, of eigenlijk WE, vroegen ons af of er ervaring is op welke dagen het iets drukker is met aanwezige dames in Arnhem?

Wij vinden het prima als er mannen rondlopen maar als er (bijna) alleen maar mannen zijn dan is het toch ietwat minder voor haar..... en voor mij 8-)
Zijn er dagen waarop de verhouding iets gunstiger is?
Wij zijn een stel van in de 43-48 en zij is zéker ook van de vrouwen.

Beiden geen interesse in een tweede man vwb penetratie by the way..

Groets!
Beste,

Bekijk de optie XXX-Room eens. Je hebt dan een prive kamer en je beslist zelf of je mensen uit de cinema wilt uitnodigen in deze kamer. Ook kan je een oproep plaatsten dat je de kamer huurt en dat je opzoek bent naar een derde. Mensen die intresten hebben kunnen zich dan aanmelden via een prive bericht en zo heb je een beter idee wie je uitnodigt in deze kamer.
Dit gebeurt vaker in Arnhem en we krijgen positieve reactie hierover.

Mocht je meer informatie willen kan je ook altijd even naar de winkel in Arnhem bellen. 026 445 3345
https://eroticcinema.nl/xxx-room/

Met vriendelijke groet,

Team EroticCinema Arnhem
AC-DC
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door AC-DC »

Gerrit Willem schreef: 16 okt 2023 11:36 TKG is iemand die niet mee lult met de meute en zegt dingen die gezegd moeten worden.
Dat blijkt anders totaal niet uit zijn bijdrage in dit topic. Totaal overbodig, vilein en kwetsend, maar zo geraffineerd dat het net niet rechtstreeks aggressief is. Als je iets als onderstaande quote schrijft, kun je ook besluiten om niets te schrijven. Het verpest namelijk wel de sfeer op het forum.
Dit is precies het gedrag dat pestkopjes op het schoolplein vertonen.
Thekinkyguy schreef: 14 okt 2023 08:22 Wat ontzettend vervelend voor je meneer Lullig. En je wilt zo graag…je kunt altijd naar een leuke film kijken in de cinema hè…of draait het daar niet meer om :lol:
Thekinkyguy
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Thekinkyguy »

twee berichten aanhalen in een prachtig requisitoir. Hoe doe je dat AC-DC? Dat wil ik ook leren…

Nee alle gekheid op een stokje…Pestkopje ben ik niet…daar ben ik te groot voor😉 Volgens mij word ik nu door een drietal heren gepest.

En de EC een “dooie boel en niets te beleven” zou ik nooit benoemen…daar is de EC veel te leuk voor. Misschien heb ik een ander verwachtingspatroon waardoor de EC altijd leuk blijft.

Ik gun Jo-Jo-Joost een leuke vrouw voor een trio samen met zijn liefje. Een xxx room is een uitstekend alternatief. Laat de mannen dan maar zweten voor het raam🤪

Fijne maandaggroet…TKG.
Ik ben de vriend van Lottemooi…wij zoeken hoofdzakelijk mannen…voorkeur schoon en harde spuitpik! Berichten mogen altijd in een pm -vorm gestuurd worden. Regelmatig stuur ik mijn lekkere meisje ook alleen op pad 8-)
lullig
Leeftijd: 53
Fetish: Exhibitionisme
Contacteer:

Bericht door lullig »

Jammer, weer zo'n bericht van TKG vol cynisme met een ondertoon, al zal hij dit zelf niet zien.
Het 3 tal heren pest niet, zeggen alleen waar t op staat, de waarheid.
Dat meerdere mensen over dit forumlid deze mening hebben, zou toch te denken moeten geven.
"Dooie boel en niets te beleven " is natuurlijk zoals hier aangegeven een ervaring van een eenmalige belevenis, geen structurele beleving. Heb meerdere keren gezellige middagen beleefd in de EC.
Ik hoop op enige zelfreflectie bij de desbetreffende heer. Maar gezien zijn reacties verwacht ik dit niet. Dat meerdere gasten op dit forum, ook dames, zijn bijdrages niet kunnen waarderen zegt denk ik genoeg. Hiermee sluit ik dit topic af.
Erik38
Leeftijd: 38
Contacteer:

Bericht door Erik38 »

Gerrit Willem schreef: 16 okt 2023 11:36 TKG is iemand die niet mee lult met de meute en zegt dingen die gezegd moeten worden. En nee, ben het niet altijd met hem eens. Maar het gros van de kerels hier zegt dingen om de dames te pleasen zelfs als ze poep praten.
Oh, ik ben trouwens idd fan van zijn vrouw. Maar mijn mening aanpassen omwille van een dame? Ik ga liever dood. Dit is mijn uitspraak en hier moet u het mee doen.
🦋
Heerlijke reactie op al dat gejeremieer GW!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten