vieze fantasie?
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 33
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Re: vieze fantasie?
Ik word onderhand wel erg benieuwd of deze "dame" een grap is. Ik word een beetje moe van al het gemiep. Voor de duidelijkheid; medisch feit, urine is steriel tenzij je een urineweg infectie hebt. Dus geen fabeltjes meer.
Come to the dark side, we have cookies.
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Nou Salena21 .
Als ik een vrouw was ,had ik dit zeker overwogen om dit een keer te doen.
en zeker met het overvloedig water .
Als je komt ben ik er zeker bij ,zal dan wel in de rij moeten staan om mijn blaas te ledigen .
Je mag mij ook een pbtje mailen .dat stel ik dan zeer op prijs .
geile groet 1martin
Als ik een vrouw was ,had ik dit zeker overwogen om dit een keer te doen.
en zeker met het overvloedig water .
Als je komt ben ik er zeker bij ,zal dan wel in de rij moeten staan om mijn blaas te ledigen .
Je mag mij ook een pbtje mailen .dat stel ik dan zeer op prijs .
geile groet 1martin
- Nick007
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
De EC is een super leuke plek waar alle mensen hun fantasie/plezier enz kunnen beleven het team (hiermee bedoel de medewerkers van alle EC s) is altijd super behulpzaam welke EC je ook bezoekt staat altijd klaar met raad en daad..........
Groetjes Nikki en Nick....
Groetjes Nikki en Nick....
hatsiekidee schreef:Wat zijn mannen toch dom. Verschrikkelijk.
Fake jongens.
Als het echt zo is, zie ik graag jullie review hier tegemoet.
En dan nog wat: De cinema streeft 'safe sex' na. Yeah right. Door bezoekers over zich heen te laten pissen.....
Moet het beheer deze vieze fantasie hier niet verwijderen als dat echt nastreven??? Wat een ballentent zijn jullie toch!!!!
Als het echt zo is, dan waarschuw ik bij deze de hygiene inspectie. Dan kunnen jullie de tent wel sluiten.
Maar zoals gezegd. Ik geloof er niets van dat dit hier gebeurd. Het zoveelste fake bericht op dit forum. Waarschijnlijk geplaatst door het cinemabeheer, om bezoekers te trekken.
Bewijs: Zien jullie ooit positieve berichten? Nee. Want die zijn er gewoon niet.
Desalnietenmin: veel plezier met jullie fantasie.
Voor dit keer laten wij het bericht staan, omdat er hier geen directe aanvallen persoonlijk op de man gemaakt worden. Dit was de andere keren wel het geval met het profiel Sportvlieger, Sportvliegertada, tadatada.
Laat het duidelijk zijn dat deze meneer 'n nieuwe levensmissie heeft ontdekt, maar het niet helemaal snapt hoe het bij ons allemaal werk. Ook nu gaan wij weer over tot blokkeren.
Het EC Team Arnhem.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten