Hallo luitjes, het was er ff niet van gekomen maar hier een verslag van afgelopen Woensdag , voor zover ik het nog kan herinneren...
In de morgen nog ff naar de cinema gebeld en gevraagd om twee kluisjes apart te houden voor ons drieën. Om ongeveer 14 uur ons gemeld bij de balie beneden en daar werd ons gelijk gezegd dat het goed was dat wij de kluisjes reserveert hadden en dat het boven lekker druk was, twee verschrikte gezichten van de dames kijken mij aan, met grote ogen, oei.., heel veel mannen dus, hahahaha. Eenmaal boven aangekomen bij de kluisjes werden de dames al opgewacht door enkele heren in de gang, dus omkleden en eerst maar ff een peukie doen, nou is het zo dat Wen niet rookt... maar daar bijna weer mee begonnen was, erg spannend allemaal.
Toen naar het grote matras in de algemene ruimte en rustig handdoekjes neer gelegd, eenmaal een beetje gewend aan het licht zagen we gauw toch een man of 25 a 30 klaar staan maar nog wat afwachtend. Toen ik Wen begon te vingeren en Luna begon te kussen kwamen enkele heren in actie, het begon rustig maar al gauw werd er gevingerd, geneukt, aan tieten , borsten en billen gezeten. En ondanks dat het voor de dames ff wennen was kwamen ook zij lekker in de stemming. Intussen werd Luna geneukt en Wen werd lekker gevingerd en het duurde dan ook niet lang of de eerst lading met zaad mocht zij ontvangen over haar borsten.
Dit ging ff zo door wat dan ook een erg geil gezicht was en ik moet zeggen dat de aanwezig heren zich keurig hebben gedragen. Zelfs Joep van de kik groep stelde zich ff netjes voor wat alleen maar pluspunten zijn, hahahaha. Toen ff tijd weer voor iets te drinken en weer een peukie op het balkon en daarna voor een tweede ronde, deze ronde was een soort repeat van de eerste maar ook lekker geil weer waar er werd afgetrokken, gevingerd en gepijpt, in deze tweede ronde heeft Wen dan ook wel redelijk gekregen wat ze wilde en dat was minimaal acht keer een lading zaad over haar borsten, gezicht en schouder gekregen, het droop er af. Ook Luna liet zich niet onbetuigd en trok en pijpte lullen terwijl ze geneukt werd.
Al met al een zeer geslaagde middag en wij denken dat er zeker wel een herhaling in zit, en dan komt er waarschijnlijk een derde vrouw mee genaamd Xena... Maar dit wordt dan op een Zaterdag.
Na de ec zijn wij door gereden naar de Azzurra en hebben nog lekker lang nagegeild tot midden in de nacht en de middag in de ec nog eens doorgesproken. ( toen wij aankwamen in de Azz had Wen zelfs na het douchen nog het sperma in dr haar, hahaha.

)
Mocht er nog iemand een leuke aanvulling hebben op ons verhaal, wij horen dat graag.
Groet LuWeMa.