Geile gangbang do 19 juni

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
kingp
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Geile gangbang do 19 juni

Bericht door kingp »

Het was al lekker druk in de cinema, logisch als men weet dat Elke komt! Toen ze binnen waren even spullen in de locker gelegd en de meeste mannen gingen alvast naar de grote matras. Ze stapte binnen, heerlijk op haar hakjes met dat geile lijf! Ze maakte een soort rondje om het matras en pakte flink wat stijve pikken vast. Ze had een hele ondeugende blik en je kon zien dat ze het eens anders wilde doen. Zij ging bepalen! Een gelukkige mocht haar meenemen naar de gyno stoel. Daar mocht hij haar pakken zoals hij wilde. Hij heeft haar lekker genomen en ze genoot ervan konden we zien. Toen gingen ze weer terug naar het grote matras.
Daar koos ze een man uit... mij dus.Dank je Elke! Heerlijk, ze vroeg of ik een condoom om wilde doen en haar goed wilde nemen. Ik mocht niet klaarkomen want ze wilde lang en in alle standjes geneukt worden. Heb ik ook geweten. ze pijpte me even, mocht haar lekker achterlangs neuken, missio, ze legde mij neer en begon me heerlijk te rijden! Wat een genot zo'n heerlijke vrouw op je die je neukt! Nog heerlijk even haar kontje geneukt en uiteindelijk wilde ze dat ik haar over haar lekkere kontje spuitte! Nou dat hoef je maar te vragen Elke.... Lekker al mijn warme geile zaad over haar billen en rug gespoten! Bedankt Elke was een genot!

Daarna ging ze verder op de oude wijze, iedereen kwam dichterbij en ging het als vanouds tekeer. Elke werd goed doorgeneukt en kreeg pikken van alle kanten aangeboden. Ze werd ook nog lekker in een dp genomen. Later was ik weer op sterkte en nog lekker over haar heen gespoten. Het was zo druk dat ze niet eens door had dat ik dat was denk ik! Haha

Elke weer bedankt voor een top middag! Je bent heerlijk....
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten