SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
william
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: SIEMSTEL hoopt weer 6 juli te komen naar de JONGERENDAG

Bericht door william »

Siemstel schreef:Thargor; Als je komt en mocht er dan misschien de klik ook nog zijn, zou het zomaar kunnen gebeuren dat ik je wenk om mijn collar en mijn schoentjes te inspecteren, en wie weet wat dan nog meer wat daar tussen zit.
Net mijn gezichtje hou ik voor mijn eigen geile lieve ventje.
Afbeelding
De kleding geheel doorzichtig weet ik niet of dat het word, het moet wel een poosje spannend blijven.
Kort en strak...... Hhhmmmm dat lijkt me wel wat, ligt er ook een beetje aan natuurlijk wat anderen uiteindelijk nog aan fantasietjes zullen bijdragen in dit geheel.

Alvast een geile groet van
Afbeelding
Hoi siemstel ik zie nu pas dat de jongerendag eraan komt, ik probeer er zeker weer bij te zijn. Gr. William
Gotchad
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Fetish: Latex - rubber
Contacteer:

Bericht door Gotchad »

Nog even voor wat er tussen je high heels en je collar komt. Wat me ook geil lijkt is iets waarbij je tieten wel bloot zijn. Denk het eens voor je, high heels, lekkere zwarte netkousen tot vlak onder de billen, het welbekende stringetje en dan zoiets erboven, met collar... Zeker als het stringetje na verloop van tijd uit is en de kousen en dit setje alleen nog worden gescheiden door pure lust.

Afbeelding
Siemstel
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Goede middag lekkere mannetjes, wij hebben er nu al zin in hopelijk is het snel vrijdag, en kan ik als Roos weer lekker genieten van al die geile gozertjes en mannen die al hebben toegezegd te zullen komen want de temperatuur in mijn misterieuse broekje loopt al aardig op.
Afbeelding
Hhhmmmm ik zie ze allemaal al weer voor me
Vaarmanneke, die dit keer niet zal missen om weer niet tegen de muur aan te lopen, en altijd aan de voorpret meedoet en samen met gotchad en de vele anderen al een deel van mijn outfit hebben bepaald, leuk om jullie nu misschien wel en weer te zien.
Afbeelding
Patrick Nice, nu niet weglopen hey ondanks dat het misschien wel druk is in en rond de speeltuin, maar gewoon even je forum naampje in mijn oortje fuisteren en misschien gaat dan jou en onze fantasie wel in werking.
En William waarschijnlijk zie ik je weer, was vorige keer ook erg spannend met jou erbij dus zoek maar een gaatje.
Afbeelding
En hopelijk zien we nu ook Sonnyboy weer, en kunnen we even lekker bij babbelen over al die dingen die jij wilt weten wat je vorige keer heb gemist, want als je nu weer die mooi geklede sexy vrouw ziet zo jij mij noemt, met die zwarte hoge hakken aan zoals hier boven even terug op een foto is afgebeeld met daaraan bungelend de slotjes spreek me dan gewoon aan en meld je forumnaam want dan weet ik wie je bent en dan kun jij ook misschien jou fantasietjes wel waar maken mits de klik er is natuurlijk.
Datzelfde geld natuurlijk ook voor Jan54 schuif maar lekker bij en we zullen zien hoe het verder loopt.
Afbeelding
Want al die mannekes die meedoen met de voorpret op dit topic die hebben wel wat voor bij mij.
GroetjesAfbeelding van Siemstel en alvast een geile groet.
Mens zijn voor een Mens
rick-rick
Geaardheid: bi
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door rick-rick »

ja ik kom ook hoor rond 18.00 uur rick 47 jr
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

rick-rick; Leuk dat je ook komt maar rond 18.00 uur zijn we misschien net weg, maar het kan ook zo zijn dat we het nog naar onze zin hebben en nog een poosje blijven.
Maar er bestaat dan ook nog een kans dat we rond die tijd dan even ergens wat zijn gaan eten in een nabijgelegen restaurantje.
Dus dat we elkaar treffen is hierdoor wel een stukje kleiner, maar goed er zal dan toch nog wel genoeg te doen zijn binnen de muren van EC, zodat je het waarschijnlijk ook zonder ons het toch wel naar je zin zult hebben.
Groetjes Roos van Siemstel
Afbeelding
Mens zijn voor een Mens
jellezalwelzien
Leeftijd: 49
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door jellezalwelzien »

Ik kom morgen ook en kijk ernaar uit hoe je er uit ziet Roos, in je sexy kleding.
tot morgen
Rob1965
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Rob1965 »

Ben erg benieuwd of Roos raad weet met mijn piercing..........;-) tenminste maar hopen dat je dat leuk vindt.....
Sjaak!
Contacteer:

Bericht door Sjaak! »

Ook ik probeer er morgen rond 18 uur te zijn. spannend. heb er zin in.
Siemstel
Contacteer:

Bericht door Siemstel »

Jellezalwelzien; Leuk dat je morgen ook eventueel de moeite neemt om te komen maar of je me dan nog in mijn sexy kleding ziet kan ik je niet beloven natuurlijk, want het ligt er maar net aan wanneer je komt want heel de middag zal ik mijn outfit niet aan hebben denk ik gezien hoeveel geile mannekes er komen.

Rob ; als je maar niet te ver doorschiet met je piercing tot je de mijne raakt want dan ben je wel een beetje te hoog vermoed ik.
Maar ik vind het altijd wel leuk van die speciale metalen op en aan je lichaam hoor en ik ben wel nieuwschierig hoe dit jou staat.

Sjaak ; je probeert er wel rond 18.00 uur te zijn maar zoals je in het voorgaande hebt kunnen lezen dan bestaat de kans dat wij dan misschien al wel weg zijn of even ergens wat zijn gaan eten, maar er zal dan toch ook voor jou nog wel genoeg te beleven zijn neem ik aan.
Mens zijn voor een Mens
kingp
Geaardheid: hetero
Contacteer:

Bericht door kingp »

toch een drukke dag vandaag... maar ik wip toch wel even binnen..... ;)
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten