En je leeftijd speelt geen rol het is maar net hoe je jezelf voelt.
Ik zelf ben ook een MILF maar voel me gelukkig nog jong van geest, en beleef bijna net zo veel plezier aan de jonkies dan aan de ouderen onder ons.
Dus hopelijk tot vanmiddag.

Allstar74: leuk dat je ook de weg weet te vinden vanmiddag naar EC en hopelijk heb je het dan ook naar je zin en zullen ook jou fantasieen uit gaan komen en ga je weer met een smile op je gezicht tegen de avond weer naar buiten, want dat is toch de bedoeling van ons feestje dat een ieder het naar zijn/haar zin heeft vandaag.

Erik: Als jij van mij wilt genieten hoop ik ook van jou te kunnen genieten je bent nog een jonkie en een Milf zoals ik dat ben lust nog graag een groen blaadje dus krijg ik er steeds meer zin in om te gaan.

Alhoewel ik me niet 100% voel vandaag omdat ik gisteren een koudje heb opgelopen laat ik mij deze middag hierdoor toch niet bederven even een paar asperines naar binnen werken en dan zal ik mij hopelijk wel weer beter gaan voelen.
In ieder geval allen tot vanmiddag, want dan is het tijd om paddenstoelen te gaan plukken hopelijk zullen er velen staan in het EC speelbos.

Groetjes Roos