ik erger me rot aan al die ongevraagde pb-tjes die te pas en te onpas en vaak zelfs in meervoud door allerlei vooral heren in mijn postvak gedropt worden.
Vandaag weer twee waarvan ik jullie de laatste niet ga onthouden.
Deze kwam slechts twee keer binnen , een ander lid vandaag 3 keer met een verzoek of ik/wij hem wel anaal zouden willen nemen,maar nergens hebben wij aangegeven interesse te hebben in contacten met homo-mannen is het zo moeilijk een beetje respect voor anderen te hebben?
Hoi allemaal,
Ik zoek een date in één van de Erotic Cinema's met een asiatische vrouw, die en plein public genomen wil worden door mij: een droom die ik al langer koester. Alleen of samen met haar partner. Ik ben een dominant maar dat hoeft niet centraal te staan, het kan echter wel.
Als je dit wilt doen: laat het me weten. Andere voorstellen van single subvrouwen of stellen zijn ook welkom. Stuur een PB-tje.
Greetzzz,
Als iemand iets zoekt kan hij dat gewoon op het forum plaatsen ,dan kunnen mensen zelf bepalen of ze daarop willen reageren.
Nog zo'n dieptepunt vorige week na onze aankondiging waarbij uitdrukkelijk stond dat we geen prijs stellen op pb-tjes weer een stuk of 10 die daar per ongeluk overheen lezen.
Groeten Kinkyus