Trava dag was succes.

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Annelies
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 51
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Trava dag was succes.

Bericht door Annelies »

Gisteravond de Trava-avond (in mijn geval) bezocht. Het was heerlijk genieten van de diverse mannen, de trava's Gabi, Amelie (helemaal uit Amsterdam) en de dame die niet sprak.
Wat hebben wij meiden ons best gedaan om de boys een fijne avond te bezorgen. En we hebben ons eigen genot geen moment uit het oog verloren.
Was het niet in de cinema's, de glory holes, de darkroom of in de meeting ruimte op het grote bed.
Heerlijk lag ik daar, Annelies, hoeveel handen aan mijn lijf? welke mondje om mijn pik? welk tongetje voelde ik in mijn trava-kutje. Thanks.

Annelies.
horny_darktop
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 37
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Trava dag was succes.

Bericht door horny_darktop »

Klopt, het was idd een erg geile tv-avond... Zeer zeker voor herhaling vatbaar... Bedankt mooie tvdames, jullie zagen er stuk voor stuk geweldig uit... Zou de sexy getinte tvdame uit Amsterdam, die ook nog zo aardig was, contact met mij willen opnemen? Ik wil je privé ontmoeten als het even kan :-)
glory-holetv
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Re: Trava dag was succes.

Bericht door glory-holetv »

Hi, I'm the t-girl from Amsterdam :D Ik vond het ook erg geil en gezellig, vooral de tv-avond. Mijn dagje uit in Arnhem was absoluut top! Annelies en horny darktop ik heb jullie beiden een PB gestuurd. Kusjes.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten