2de x ec Arnhem

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Boefje
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 okt 2012 20:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Gelderland
Contacteer:

2de x ec Arnhem

Bericht door Boefje »

Hoi hoi Allemaal , Ik ben vandaag voor de 2de x in de ec in Arnhem geweest .
Dit omdat ik 1 x eerder was geweest om ff te kijken .. en omdat ik het ook erg intresant leuk spannend en educatief vond/vind :)
Ik wil daarom ook ff wederom het personeel en alle bezoekers bedanke voor de gezeligheid en ook voor de adviese en informatie :)

Ik ben zelf hetro ingesteld (Niet dat ik wat tegen mense met een andere voorkeur heb , heb die namelijk ook in mijn vriebde groep :)
Ik zelf vind hun ook altijd wel leuk en aardig , en kan ook goed met ze opschieten :)

En ook al verwachte ik nix tot weinig van slechts een enkele x bezoek of 2 x bezoek , maar hoopte ook
een beetje op het bezoek van een leuke dame(es)

Daarom had ik vooraf mijn 2de bezoek .. op het forum vermeld dat ik vandaag 15 oktober 2012
een bezoekje zou brengen .. en het erg leuk zou vinden .. als er ook meer vrouwlijke
bezoek(ers) zou(den) zijn .. al is het mischien maar voor de gezeligheid en/of praatje :)

Hellaas .. weinig tot geen responds op het forum .. of in de ec .
Wat ik zelf wel jammer vond :)
Daardoor bleef ik mischien ook wel wat langer in de ec Arnhem dan ik had gepland .

En natuurlijk , door de erotiek die op mij afkwam in de ec (bios/en speeltuintje)
Raakte ik ook enigzinds mentaal en fysiek geprikkeld .
Voor de gene die aan het eind van die dag in de ec Arnhem was , en mogenlijk aanstoot neemt aan mijn gedrag in de bios (my own handjob) .. wil ik ook ff kwijt .. mocht je aanstoot er aan hebben genomen .. mijn welgemeend excuus .

Het kwam omdat ik dus zoals ik al noemde .. omdat ik mentaal .. en fysiek .. enigzinds geprikkeld was .. en .. mischien zelf .. enigzinds .. ff van die prikkels .. wat stoom wou afblazzen .

Mochten de perasoneels leden .. er klachten over hebben gekregen .. mijn excuus .. mocht ik weer is binne lopen .. vertel het me dan alstublief .. dan zorg ik ervoor dat het niet meer gebeurt .

Mochten jullie liever hebben .. dat ik vanwege dat gedrag/sexueele handeling niet meer langs kom .. laat het dan alstublieft weten via een reactie via dit forum .
Ik begrijp het dan ook wel .

Ik wil het personeel nogmaals bedanken voor hun goede werk .. en wens iedereen een pretige week .

Vriendelijke groeten van Boefje .
Gebruikersavatar
Vinroo
Berichten: 429
Lid geworden op: 06 feb 2010 15:37
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: 2de x ec Arnhem

Bericht door Vinroo »

ik denk niet dat er ook maar 1 persoon is die daar aanstoot aan heeft genomen.....

.......tenzij je natuurlijk middenin de winkel stond.....
:D

Roos
Wij zijn een stel (M=49 en V=43) dat af en toe een lekker spannend spelletje speelt. Hij de Dom en zij de sub....hij bepaalt wie er aan haar zit en wat ze moet doen.....
Ow enne, zij is bi en hij nie
vaarman
Berichten: 177
Lid geworden op: 30 mei 2012 14:32
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: 2de x ec Arnhem

Bericht door vaarman »

"Er zat er zich eentje af te rukken toen ik net ff rustig een film wilde kijken in een erotische bioscoop!...... Ohh... wacht.... ;)"
Boefje
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 okt 2012 20:14
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Locatie: Gelderland
Contacteer:

Re: 2de x ec Arnhem

Bericht door Boefje »

Eum. hoi hoi allemaal op dit forum en alle aardige bezoekers en personeel van de ec in arnhem .
Ik reageer ff op mijn eigen bericht (2de x ec arnhem) ..
Om de mense die hebbe greageert maar ook de mense die er zo over denken en uiteraad het personeel .. voor hun aardige begripvolle reactie's .
Ben er zelf erg blij mee .. aangezien de ec voor mij eigenlijk wel een nieuwe ervaring is .
Ik heb mischien dan wel de regels .. en de info op deze site gelezen .. en uiteraad ook met het personeel en bezoekers .. een praatje gemaakt .. om er meer over te komen weten .. en mogelijk leren ..
Maar .. zelfs dan .. heb ik vaak ook wel .. dat ik zelf zoiets heb .. het kan altijd zijn .. dat ik iets vergete ben te vragen .. of zegen .. en daarom mogenlijk niet weet ..
En mocht dat dan ogenlijk het geval zijn .. dan hoop ik ook altijd .. dat ik mense niet beledig .. of boos maak .. of aanstoot geef ..

Want ik hoor vooral ook wel .. in de ec .. gezeligheid , fun , gelijkgestemde .. dus eigenlijk veel goeds .. waar ik uiteraad ook erg blij om ben .. vooral op z'n mooie en goed onderhoude plek .. met zulke aardige mense en personeel ..

Ik wil iedereen dan nogmaals hartelijk danken voor hun aardigheid .. beantwoorden van mijn mogenlijke vragen/intereses .. en het personeel ook en ook voor hun hulp in dit/dat alles ..

En .. ik kom graag nog es langs .. en uiteraad ook binnen .. en zal dat ook zeker doen :)

eum .. mocht iemand nog iets wetewn .. dat mischien handig is voor mij om te weten .. zou ik graag via reactie op dit forum worden geatendeert daarop .. dat zou ik erg waarderen .. uiteraad ook voor vragen/praatje :)

Ik wens iedereen een pretige week .. vriendelijke groet Boefje ;)
Gebruikersavatar
HeelHard
Berichten: 189
Lid geworden op: 27 okt 2010 14:20
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: 2de x ec Arnhem

Bericht door HeelHard »

Ik snap je bericht niet zo goed. Je vraag jezelf af of iemand er aanstoot aan nam dat je jezelf aftrok?

Hier hoef je je geen zorgen over te maken, dit is namelijk heel normaal.

Ook het pijpen of beffen van je buurman cq vrouw is common practice.

Verder: geniet ervan en in je volgende post mag je wat mij betreft alle '....' en '....' achterwege laten :)
Pijperarnhem
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 apr 2012 17:11
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Re: 2de x ec Arnhem

Bericht door Pijperarnhem »

Hoi boefje...

Ik was zaterdag ook in arnhem en we hebben gezellig zitten kletsen!

Je gaat inderdaad leuk met de mensen om, gezellig praatje enzo!

Jammer dat je niet op mannen valt.......heb je nog wat beleefd zaterdag, ik moest om 16.00 naar huis, toen was het nog druk.

Heb je nog een leuke verjaardag gehad?

Groet, willen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 36 gasten