Als naturist ga je in je vakantie lekker in je blootje lopen, zwemmen, sporten, enz. maar helaas mag je daar geen stoute dingen doen. Dus wat hoop je dan als je een keertje naar de Naakt/Nudisten Party gaat. Juist daar mogen wel lekkere geile speeltjes doen. Op zicht prachtig mooi en heerlijk dat het mag en kan.
Dus dacht ik om eens een keertje naar Arnhem te gaan om te kijken hoe is op zo’n Naakt/Nudisten Party.
Nou dat viel wel een beetje tegen op donderdagmiddag. Heel veel mannen natuurlijk, had ik kunnen verwachten.
En maar één stel en dan nog het feit dat bijna alle heren als vliegen om de dame vlogen. Maar onze lieve dame had blijkbaar niet zoveel zin in al die mannen of ze was er nog niet aan toe. Misschien later toe ik weg was, misschien?
Wat mijn toch het meeste op viel en wat eigenlijk heel jammer was, het is geen echte Naakt/Nudisten Party, want vele mannen en ook de dame liepen daar rond in lingerie en in een slip. Waarom denk ik dan. En wat ik mis in Arnhem (dat mag best voor het entreegeld) gratis condoom. Natuurlijk als je naakt rond loopt, moet je ergens een condoom kunnen pakken. Wat is er dan makkelijk als je daar gebruik van kan maken als ze hier en daar klaar liggen. Dat kan de kosten niet zijn.
Wat ook opvallend was dat niet echt de mannen wat met elkaar deden, wat anders wel veel gebeurd. Bijna alle mannen wachten op actie van de dame.
Ziet dit bericht niet als negatief bericht maar ik probeer hiermee te bereiken dat het ook een echte Naakt/Nudisten Party gaat worden in plaats wat het nu is of ga het dan een Lingerie sexy slip Party noemen. De grote vraag is natuurlijk wie controleert dit alles. Of kunnen we tegen elkaar zeggen “hé doe dat slipje eens uit”. Moet toch kunnen.
Hopelijk gaat Hilversum en Amersfoort in de toekomst het goede voorbeeld geven en vinden daar de echte Naakt/Nudisten Party plaats.
Naakt/Nudisten Party Arnhem
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 65
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Fetish: Puppy play
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Re: Naakt/Nudisten Party Arnhem
Alle respect voor altijdlief..
Echter als 100% hetero kom ik alleen voor de vrouwen.. en ben dus niet zo geinterresseerd in alle zwiepende mannelijke onderdelen.. Daarnaast.. ik vind het wel zo fris als iemand niet met zn blote gat op de stoelen zit. Dus ook vanwege de algemene hygiene vind ik een slip aan een prima regel..
Op zich hoeft voor mij de thema titel niet gewijzigd te worden hoor.. er is over het algemeen toch veel meer naakt te zien dan anders.. en bij interresse is het resterende stukje stof over het algemeen een te verwaarloze barriere. (mijn observatie)
Veel plezier...
Echter als 100% hetero kom ik alleen voor de vrouwen.. en ben dus niet zo geinterresseerd in alle zwiepende mannelijke onderdelen.. Daarnaast.. ik vind het wel zo fris als iemand niet met zn blote gat op de stoelen zit. Dus ook vanwege de algemene hygiene vind ik een slip aan een prima regel..
Op zich hoeft voor mij de thema titel niet gewijzigd te worden hoor.. er is over het algemeen toch veel meer naakt te zien dan anders.. en bij interresse is het resterende stukje stof over het algemeen een te verwaarloze barriere. (mijn observatie)
Veel plezier...
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 36
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
@Altijdlief: je kunt ervan vinden wat je wil. Ik was er vanmiddag ook en heb niemand gezien die zich Niet aan de kledingvoorschriften heeft gehouden die de EC heeft opgesteld t.a.v. deze themadag. Namelijk in lingerie of naakt.
Voordat je dus commentaar geeft op bezoekers graag van te voren even kijken wat de EC hier zelf over zegt....
Voordat je dus commentaar geeft op bezoekers graag van te voren even kijken wat de EC hier zelf over zegt....
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 35
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Dit hieronder is wat Eroticcinema er van zegt in hun oproep/aankondiging:
Op deze themadag moeten alle bezoekers zich houden aan de
Dress Code,
Lingerie(dames), sexy slip (heren) of nog liever iedereen geheel naakt !!!
Ik ben er gisteren geweest en iedereen heeft zich daaraan gehouden en het was een super middag.
Eroticcinema: GA VOORAL ZO DOOR !
Op deze themadag moeten alle bezoekers zich houden aan de
Dress Code,
Lingerie(dames), sexy slip (heren) of nog liever iedereen geheel naakt !!!
Ik ben er gisteren geweest en iedereen heeft zich daaraan gehouden en het was een super middag.
Eroticcinema: GA VOORAL ZO DOOR !
1 dag geen sex is 1 dag niet geleefd !
- bi024
- Leeftijd: 0
- Contacteer:
Ik kan me aansluiten bij vaarman en stallion1979, naast de dames in lingerie en3 a 4 heren in slips was iedereen heerlijk naakt. Vraag die wel bij mij opkwam: wanneer is een slip sexy? 

43 187 78 slank
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten