Waarheid of fictie?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
vaarman
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 36
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Waarheid of fictie?

Bericht door vaarman »

Waarheid of fictie?

Aan jullie om dit te beoordelen...

Het was een paar weken geleden dat ik kon spreken van een geslaagde jongeren dag bij de EC in Arnhem. Ik liep moe maar voldaan de trap af op weg naar de frisse buitenlicht, in mijn ooghoeken zag ik stelletje bij de balie staan. Een dame met rossig haar met aan haar zijde een indonesisch uitziende man. Die gingen vast samen een leuke middag beleven, voor mij zat het er echter op.

Een paar dagen later lees ik zo wat reacties op het forum over het verloop van de jongeren dag. E�n van de bezoekers vroeg zich af wie toch dat stel was die later die middag binnenkwamen en zich wat opwarmden in de cinema, waarna de dame in kwestie zich ging uitleven in de Gloryholes. "Ze was h�rlijk" merkte hij op. De dame meldde zich kort erna met "Volgens mij bedoel je mij!".

Ik moest meteen denken aan het stel dat ik die dag bij het verlaten van de EC vluchtig had zien staan. Geen idee waarom maar ik besloot haar eens een PB-tje te sturen. Het duurde niet lang of de dame begin enorm van wal te steken en op te scheppen over haar pijpkunsten ;-) Ok, ik zat haar ook wel wat uit te dagen en trakteerde haar op een fictief ervaring met haar die middag in de EC. Ik wijdde uit over haar pijpkunsten door in geuren en kleuren te verhalen over haar mond die mijn penis compleet verzwolg, terwijl haar tong het tegelijkertijd klaarspeelde mijn ballen te verwennen.

Haar reactie, ik citeer:

"Omg!
Shit, ik ben op mijn werk.... Waar haal ik een droge slip vandaan?
Oh ja, nog subtiele toevoeging; ik hou er ook van om de ballen een voor een naar binnen te zuigen en te laten rollen in de mond...."

Tja, verhaaltjes schrijven is natuurlijk leuk maar ik vond zelf dat ik maar eens de proef op de som moest nemen en het één en ander aan den lijve ondergaan. Zij wilde de uitdaging wel aangaan bleek snel. Niet lang daarna stond er dus een 'date' gepland met de Queen of the Blowjob zoals ik haar inmiddels noemde. Er zat nog ruim een week tussen het maken van de afspraak en het daadwerkelijk uitvoeren ervan. Die week is gevuld met het over en weer mailen van ophitsende toezeggingen als "Oh dat? Dat kan ik wel" met als klap op de vuurpijl dat ze mij ook wel een "French Kiss with a little" extra wilde geven. Tja, daar werd ik me toch wel een partij week van in de benen.

De dag der dagen was aangebroken. Ik moest er verdikkeme dik 2,5 uur voor rijden maar het was voor een goede zaak. Aangekomen op een plek van Nederland waar ik normaal gesproken nooit zou komen (hier bedoel ik dus komen als in aankomen, maar nu ik erover nadenk, klaarkomen waarschijnlijk ook niet ;-) ) . Onderweg nog ergens een kop koffie gedronken wat ze had me al gewaarschuwd dat als ik bij haar was het van koffiedrinken voorlopig niet zou komen.

Op haar aanwijzingen het juiste huis opgezocht, en met bonkend hart via de achterdeur naar binnen gelopen, vol verwachting van wie en wat ik daar zou aantreffen. Ik had haar alleen van achter gezien in de EC, en zij mij helemaal niet. Nu maar hopen dat ze m'n kop een beetje kan aanzien, en me niet direct via diezelfde deur waar ik binnenkwam weer naar buiten zou sturen.

Daar stond de dame dan die mij wel eens even zou laten zien hoe de rest van de vrouwheid een man oraal zou moeten verwennen. Ze zag er leuk uit! Een volle dame met grote borsten, rossig haar, en, jaja cliché, erg mooie ogen (die de rest van de dag veelal gesloten zouden blijven wanneer ze in bedrijf was).

Er werden een paar overbodige zinnen over en weer gewisseld in de trant van "hier staan we dan" en "goh spannend hè" maar ondertussen liep ze al naar de trap naar boven, mij ondertussen over haar schouder aankijkend of ik haar wel volgde. Ik dacht, praten kan altijd later nog en ik volgde haar gedwee. Op haar slaapkamer aangekomen begonnen we elkaar innig te tongen, ik drukte haar stevig tegen me aan en bracht mijn groeiend enthousiasme duidelijk voelbaar aan haar over. Dat bleef haar niet onopgemerkt en langzaam ging ze door haar knie�en, trok behendig mijn riem los en wist binnen notime mijn pik de vrijheid te geven die het op dat moment zo nodig had. Die vrijheid was van korte duur want niet lang daarna, drong er een warm gevoel door in mijn eikel die langzaam verder doortrok naar de wortel, ik voelde ondertussen haar warme adem tegen mijn buik. Als gehypnotiseerd volgde ik haar bewegingen. Ze pijpte me langzaam en diep. Elk plekje van mijn pik had contact met haar mondholte. Variaties volgden, haar tong begon vanaf het topje van mijn pik langzaam naar onder te zakken tot aan de onderkant van mijn ballen. Ze likte ze even maar liet snel daarna mijn pik weer in haar mond verdwijnen, zo diep, dat haar neus in mijn buik priemde. Deze situatie was niet lang houdbaar en was nog geen 5 minuten bij haar thuis en nu al begon er van alles te borrelen. Ik had me de hele week al lopen opgeilen met haar en de boog stond derhalve behoorlijk gespannen. Die spanning moest er vroeg of laat uit maar de kans op vroeg was nu wel aanzienlijk. Met lang halen pijpte ze door terwijl haar tong om mijn pik dartelde. Ik kon niets anders meer dan me laten gaan en ik voelde de eerste straal vocht opkomen. Zij voelde het ook en trok me dichter tegen zich aan. De tweede straal, de derde straal... alles werd binnensmonds gehouden. Het kon niet anders dan een flinke lading zijn geweest maar ik heb er niets van kunnen zien. Ze slikte alles weg en stond vervolgens op om mij heerlijk te zoenen. Hoewel ze alles had doorgeslikt proefde ik het verschil met voor de pijpbeurt, de aroma's van mijn potentiële nageslacht waren nog volop aanwezig...

Mijn pik bleef door deze ervaring nog hard, kreeg ook niet echt de kans om weer tot normale proporties af te slanken want voor ik het wist lag ik op mijn rug op haar bed en begon ze meteen aan de tweede sessie. Tja ze had al een paar keer aangegeven dat ze gek was op pijpen en ik vond het eigenlijk best prettig om in deze passieve houding iemand zoveel genot te verschaffen door haar alleen maar een pik om op te zuigen aan te bieden. In één van de mails vertelde ze me hoe gevoelig haar borsten waren. Dit wilde ik wel eens uitproberen en terwijl ze me weer vol overgave aan het pijpen was, wist ik een hand achter haar BH te friemelen en met haar tepel te spelen. Ze zuchtte diep bij elke aanraking. Alsof ze een clitoris ipv een tepel op haar borsten had. Zo gevoelig! Ik voelde hoe haar speeksel langs mijn ballen droop van deze intensieve behandeling, dit was werkelijk fantastisch om mee te maken. De volle overgave waarmee dit alles gebeurde was een totaal nieuwe ervaring voor me, ik genoot van elke seconde. Liet dat ook merken en horen. (Ze had uit voorzorg de ramen al gesloten.) Ik moest wéér klaarkomen en zo geschiedde, opnieuw bleven haar lippen mijn pik omklemmen terwijl ik op mijn rug liggend uitzicht had op mijn pulserende penis. Toen ze zeker was dat de volledige lading afgeleverd was kwam ze met haar hoofd naar me toe. Een druppel zaad biggelde aan haar lip en ze knikte, ze verwees hiermee naar een topic dat in een tijdje terug geopend had op het EC forum over een "French Kiss with a little extra". Het zag er naar uit dat ze mijn donatie aan heer wilde delen met me... dichterbij kwam, ik likte de druppel van haar lip en langzaam opende ze haar monde. Heel even zag ik het witte goud uit haar mond lopen de mijne in maar snel drukte ze haar mond op de mijne. Onze tongen zwommen in mijn zaad en ik liet me de smaak ervan welgevallen. "Zo, smaak ik dus?" dacht ik bij mezelf... Weer een onbeschrijflijk heerlijk moment achter de rug.

Na wat uitblazen vonden we het dan wel eens tijd worden om elkaar voor te stellen. We hebben leuk over van alles en nog wat gepraat, haar eerste ervaring onlangs in de EC. Mijn ervaringen op de jongerendagen en mijn avontuur met een andere mooie geile dame waarover ik wellicht later meer zal schrijven.

Sessie 3 brak aan. Gedurende deze sessie waren vooral mijn ballen het middelpunt van haar belangstelling. Nooit geweten dat het zuigen op je ballen zo'n heerlijk gevoel teweeg kon brengen. Af en toe pijnlijk, maar wel FIJN pijnlijk, weer een nieuwe ervaring voor me. Één voor één verwende ze ze en zoog ze diep naar binnen. De warmte van haar mond zorgde ervoor dat mij zak wat ruimer werd en mijn ballen dus steeds dieper naar binnen gezogen konden worden. Wat een geil gezicht om haar mond gevuld te zien met mijn twee kloten, om daarna mijn zak uit te rekken net zo lang tot mijn ballen één voor één uit haar mond floepten. Onvermoeibaar ging ze hiermee door, ik lag te kronkelen op bed. Om een lang verhaal kort te maken, ze wist me voor een derde keer die dag klaar te krijgen. Dit keer kwam het vanuit mijn tenen, vanuit elke vezel. Het meest intensieve orgasme dat ik die dag beleefde. Gulzig slobberde ze alles weer op terwijl ze me ongelooflijk geil bleef aankijken...
De moraal van dit verhaal, zorg dat je er bij bent wanneer deze dame zich weer in Arnhem aankondigt. Niet om te neuken, niet om te vingeren of te beffen, maar puur om je te laten pijpen.

Dankjewel Queen-of-the-blowjobs...

Waarheid of fictie? Reageer maar...
Laatst gewijzigd door vaarman op 19 nov 2012 18:08, 2 keer totaal gewijzigd.
Kinkyus
Leeftijd: 40
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: Waarheid of fictie?

Bericht door Kinkyus »

Grrinn geen idee maar wel een heerlijk geil verhaal.
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

;-) Voor jullie een vraag... voor mij een weet....
sela
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door sela »

Fraai weer... Ben alweer op mijn werk.... :shock:
:lol: :lol: :lol:
luna13
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door luna13 »

Een mooie (natte) droom.
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

@Luna13, Funny44:

Dan moet ik jullie toch teleurstellen. Sterker nog, de dame in kwestie heeft al gereageerd in dit topic! ;-)
luna13
Leeftijd: 50
Contacteer:

Bericht door luna13 »

En wat ga je voor haar doen? Ik bedoel draaide nu alleen om jou. Leuk om te lezen als het om haar gaat
vaarman
Contacteer:

Bericht door vaarman »

Dat is iets wat de dame zelf nog wel zal mededelen hier...
Dit is wat ze wilde... :-P
Thargor
Geaardheid: bi
Leeftijd: 42
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Thargor »

Erg gaaf om te lezen, vaarman! Het begint bij mij nu ook te tintelen! Het mooie is dat het lijkt alsof het te mooi is om waar te zijn, maar daarom maakt het jouw ervaring ook des te intenser... De tijd hebben en de tijd nemen om aan elkaars verlangens te voldoen is - lijkt mij - een heel lekker iets.
Dus best wel een beetje jaloers nu. Maar het is je van harte gegund....
Het beleven van je ultieme geilheid.... jammie!!!
Ben59
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Ben59 »

Hi vaarman end sela,
Ik weet dat het waar is.als sela weer nsar de ECarnhem gaat doen mij d an een pbtje
Dan komen ik ook enzij niet voor niets uit het hoge noorden
Mijn pik staat er klaar voor.

Xxxben
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten