Het is een nobel streven natuurlijk zo'n ouderendag. Helaas valt of staat het succes ervan natuurlijk wel met het aanbod aan dames die de voorkeur heeft aan juist de oudere man (lees 55+).
Ella heeft blijkbaar geen voorkeur, maar uiteindelijk bepaalt elke vrouw dat voor zichzelf. En ja, ik kan me best voorstellen dat als je als vrouw zo'n ruime keus aan geile mannetjes hebt, je dan liever voor de frisse groene blaadjes gaat
Zoals mijn voorganger al zei: ieder heeft zijn of haar eigen voorkeur.... de jongerendag bijvoorbeeld wordt ook druk bezocht door de iets oudere garde. Als iemand er lekker uitziet en, niet onbelangrijk, lekker geil en opgewonden is, maakt de leeftijd voor mij niet uit. Roos en Ella zijn heerlijke vrouwen en zo zijn er nog een paar jongere dames die ook niet te versmaden zijn. Schoon, fris en lekker zijn is voor mij t belangrijkst.
Volgens mij gaat het om vrouwen en mannen die lekker en geil zijn, vooral willen en kunnen genieten, dus vaak de ogen dicht hebben en wat maakt leeftijd dan uit??
Fris, schoon is dan belangrijker!! En geschoren helpt.
GiB schreef:"ouderen" zijn op zich gewoon welkom in de EC. Ze mogen alleen niet altijd met iedereen seks hebben. Het instellen van een ouderendag zou daar niks aan veranderen. Het idee is op zich sympathiek, maar het werkt niet. Als er een zoen-dag zou zijn, dan wil Ella toch ook niet ineens WEL zoenen met de bezoekers van de EC?
Dat was inderdaad mijn punt. Bovendien is de jongerendag geïntroduceerd omdat er, in de ogen van het EC team juist te WEINIG jongere bezoekers zijn.
De Jongerendag ( 1x per maand ) is in het leven geroepen om zo geinteresseerde jongeren op een voordelige manier te laten kennis maken met onze EroticCinema's. Dit doen we door op die 1ste vrijdag van de maand de Jongeren tot 27 jr. gratis toegang te verlenen.
Uit praktijk blijkt dat door deze goedkope positieve kennismaking de jongeren bereid zijn ook op alle andere dagen terug te komen.
Oudere bezoekers zijn elke dag welkom,
zelfs op de Jongerendag
ouderedag kan ook leuk zijn ,dan komen er misschien jonge blaadjes naar de ec
komt er ook misschien meer naar de ec. ik pesoonlijk heb lieve een vrouw zoal roos
(is roos vrijdag ook weer van de partij ?)
aan de andere kant is een jong strak kutje ook wel lekker .
Eroticcinema Arnhem schreef:De Jongerendag ( 1x per maand ) is in het leven geroepen om zo geinteresseerde jongeren op een voordelige manier te laten kennis maken met onze EroticCinema's. Dit doen we door op die 1ste vrijdag van de maand de Jongeren tot 27 jr. gratis toegang te verlenen.
Uit praktijk blijkt dat door deze goedkope positieve kennismaking de jongeren bereid zijn ook op alle andere dagen terug te komen.
Oudere bezoekers zijn elke dag welkom,
zelfs op de Jongerendag
Gaat dit op voor 27plussers en dus zowel mannen alleen als vrouwen ? Ik kreeg een beetje de indruk dat je jongerendag speciaal was ingesteld voor de jongeren tot 27.
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd