Beste forumleden,
Ik heb een fantasie die ik graag wil waarmaken, het lijkt me onwijs geil om anaal genomen te worden (voorkeur door een shemale of vrouwelijke trav) wanneer andere zich rondom mij aftrekken, neuken etc. Er moeten wel meiden / vrouwen aanwezig zijn.
Wat ik ook wel wil doen is zelf een mooie vrouw anaal nemen en dan zelf ook gelijk genomen worden, door een man.
Hoe zie ik het voor me om alles compleet te maken, ik bef een lekkere vrouw/meid heb mijn pik in een lekker kont of kut zitten en voel ook een lekkere staaf in mijn kont glijden, om mij heen wordt lekker getrokken, gepijpt en geneukt.
Hopende deze fantasie een keer te kunnen waarmaken in arnhem, via pb meer info aangezien dit mijn eerste bezoek gaat worden. Zou hebben dat iemand me begeleid.
Ben voor verder voor alles wel in,
XX
Anaal genomen worden.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Anaal genomen worden.
Bi en voor bijna alles in ! ! voorstellen, afspraaken via pb.
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Re: Anaal genomen worden.
Op de jongerendag heb je de meeste kans dat zoiets werkelijkheid voor je worden kan, meestal is er dan ook een stel, bekend met de balletjes van Roos
- Eroticcinema Arnhem
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Beste Ross26,
laten wij nou net, voor liefhebbers zoals jij, een maandelijks terugkomende Trans/Travestie dag in onze Cinema's hebben.
Vandaag dinsdag 11 december is Cinema Arnhem aan de beurt.
Op zo'n dag is er een mix aan Tv'tjes.
Natuurlijk zijn de liefhebbers ook van harte welkom om er zo een spannende en gezellige boel van de maken.
We hopen je graag vandaag ook te verwelkomen om je fantasie misschien waarheid te laten worden.
Durf je het aan?
laten wij nou net, voor liefhebbers zoals jij, een maandelijks terugkomende Trans/Travestie dag in onze Cinema's hebben.
Vandaag dinsdag 11 december is Cinema Arnhem aan de beurt.
Op zo'n dag is er een mix aan Tv'tjes.
Natuurlijk zijn de liefhebbers ook van harte welkom om er zo een spannende en gezellige boel van de maken.
We hopen je graag vandaag ook te verwelkomen om je fantasie misschien waarheid te laten worden.
Durf je het aan?

Ross26 schreef:Beste forumleden,
Ik heb een fantasie die ik graag wil waarmaken, het lijkt me onwijs geil om anaal genomen te worden (voorkeur door een shemale of vrouwelijke trav) wanneer andere zich rondom mij aftrekken, neuken etc.
XX
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Crossdresser
- Contacteer:
Ik ga zeker binnekort eens op een jongere dag en op een trans dag langs komen,m vandaag lukt helaas niet maar probeer er de eerst volgende keer bij te zijn.
Hopende op mooie super vrouwelijke transjes of shemales die mij dan eens lekker anaal mogen verwennen. Een lekker trio lijkt me heerlijk, en stiekum zou ik zelf ook wel eens op hoge hakken willen staan als ik geneukt wordt. hmmm ach heb zo veel fantasien die ik een keer wil waar maken.
Hopende op mooie super vrouwelijke transjes of shemales die mij dan eens lekker anaal mogen verwennen. Een lekker trio lijkt me heerlijk, en stiekum zou ik zelf ook wel eens op hoge hakken willen staan als ik geneukt wordt. hmmm ach heb zo veel fantasien die ik een keer wil waar maken.
Bi en voor bijna alles in ! ! voorstellen, afspraaken via pb.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten