01/08 wij komen weer!

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
isabellamooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

01/08 wij komen weer!

Bericht door isabellamooi »

Lekkere mannen! Komen jullie vanmiddag? Mijn poesje is er echt aan toe om lekker door gehaald te worden. Dus heb je zin en een lekkere pik kom mij dan aub lekker verwennen. Wij hebben voor ons zelf de leeftijdsgrens op 30 gezet.
Xxxx
Ps: wij zijn er rond 14.00u
Bijlagen
IMG_2013072657771.jpg
Altijd geil
Mart39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Re: 01/08 wij komen weer!

Bericht door Mart39 »

Had graag even willen kijken naar jullie in actie. De foto's zijn superlekker.....
Alleen is het zo ontzettend lekker warm dat ik nu lekker in mn blote pik buiten lig....

Geniet ervan!!!
Slank, sportief, verzorgd en hygienisch.
Hou van gladde kont (m+v), glad geschoren pikken, borsten en gladde vochtige kutjes.
EJ1991
Leeftijd: 22
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

Bericht door EJ1991 »

Was helaas net te laat! Wat een ontzettend geil lichaam zeg, volgende keer ben ik zeker van de partij! Wanneer verwachten julie er weer te zijn?
rabbit
Leeftijd: 26
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Bericht door rabbit »

Jammer dat ik het zo laat lees.. had er graag bij geweest maar morgen zou ik van de partij kunnen zijn als jullie het optijd laten weten.. groetjes en likjes
Erik1982
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door Erik1982 »

1-8 een vervelende ervaring met dit stel gehad. Dit stel is zeer onvriendelijk, bij binnenkomst van dit stel wordt je nog geen blik gegund. Ondanks dat ik voldeed aan de eisen die ze stelde hield hij er zijn eigen handelswijze op na. Zij werd eerst geneukt in de stoel in de darkroom. Niemand mocht aan haar zitten, want strelen daar hield ze niet van. Ok, dat respecteer ik. Later werd ze door hem doggystyle geneukt en keek hij als een echte dictator rond wie er omheen stonden. Als je hoofd hem aanstond kreeg je een condoom om haar te neuken. En blijkbaar hield ze wel van strelen, want degene die een condoom kregen mochten wel aan haar zitten. Toen iemand haar neukte zat hij er bovenop met zijn hoofd. Uiteindelijk ben ik maar weg gegaan, omdat ik niet tegen dit gedrag kon.

Ik kan me voorstellen dat dit stel op deze manier weinig mensen meer trekt.
demachinist
Leeftijd: 23
Contacteer:

Bericht door demachinist »

@Erik1982: ik kan dit berichtje van jou echt niet geloven, sorry hoor maar ik vind echt dat je een paar dingen echt niet snapt en dat ga ik jou eens haarfijn uitleggen oke!? Allereerst, er zijn zoveel mannnen bij de ingang dat ik waarschijnlijk tzelfde zou doen (leef je eens in hun situatie man !!) ten tweede, zij organiseren dit soort gelegenheden NIET JIJ of ik dus wij horen dan ook hun keuzes te accepteren en respecteren. Ten derde, hij kijkt niet als een dictator om zich heen maar wie er zin in heeft en hem hard kan krijgen...en wat betreft dat strelen" zij houden daar niet van, ik heb het gezien dat een kerel dat deed tijdens de seks en dat die vriend daar iets van zei. Ik denk echt dat je je frustraties op een andere manier moet uiten dan op deze manier die voor geen meter klopt. Fijne dag he Erikje
Erik1982
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door Erik1982 »

Toevallig had ik hem de hele tijd hard en zin. Maar ik ga hier niet verder op in.

Verlaag me niet tot jouw denigrerende gedrag.

Fijne avond
Gay'tje
Geaardheid: homo
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Contacteer:

Bericht door Gay'tje »

Ik begrijp wel een beetje wat Erik bedoeld, heb dat stel er ook twee keer meegemaakt, heb er zelf totaal geen interesse in, maar hun houding en gedrag is niet echt dat je zegt leuk en uitnodigend.
isabellamooi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Contacteer:

Bericht door isabellamooi »

Zo ik geloof mijn ogen niet :shock:
Gelukkig zijn er meer dan genoeg lieve mannen die weten hoe wij te werk gaan. En het belangrijkste....RESPECTEREN DIT. Ik lig verdomme met mijn benen wijd voor mijn geiligheid en voor niks anders. Staat je onze houding niet aan? Prima dan ga je toch lekker naar een andere ruimte. En nee wij komen niet binnen om eerst iedereen even een handje te geven. Dus lieve erik, ik denk dat je beter naar de hoeren kan gaan. Daar kun je betalen voor wat je wensen zijn. Toedeloe! En @ machenist thanks !
Altijd geil
supergeil
Leeftijd: 50
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Bericht door supergeil »

isabellamooi schreef:Zo ik geloof mijn ogen niet :shock:
Gelukkig zijn er meer dan genoeg lieve mannen die weten hoe wij te werk gaan. En het belangrijkste....RESPECTEREN DIT. Ik lig verdomme met mijn benen wijd voor mijn geiligheid en voor niks anders. Staat je onze houding niet aan? Prima dan ga je toch lekker naar een andere ruimte. En nee wij komen niet binnen om eerst iedereen even een handje te geven. Dus lieve erik, ik denk dat je beter naar de hoeren kan gaan. Daar kun je betalen voor wat je wensen zijn. Toedeloe! En @ machenist thanks !
Ben het met Erik eens. Jullie houding en werkwijze vind ik ronduit arrogant en niet uitnodigend. ik bn ook weggegaan. Mijn advies is Isabella en je vriendje. Ga eens bij jezelf te raden wat je doet en kijke eens in de spiegel. Ik weet uit ervaring dat het anders kan en dan heeft iedereen fun.
Gesloten
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten