Dat was niet geheel toevallig, want de GGD was er, dus voor ons een mooie gelegenheid om ons te laten testen, en daarna de cinema te verkennen.
We werden hartelijk ontvangen door een gezellige blonde dame en een evenzo vriendelijke gezellige man in de winkel. Nog niet direct aan de beurt bij de GGD, dus eerst maar even naar boven met koffiemuntjes.
Beetje rond gelopen, kijken wat er allemaal voor moois en lekkers zou zijn.
Hmm, even wennen aan deze ec, zijn Amersfoort ec gewend
Dus toch eerst maar een kopje koffie.
Op de bank in de gang zat een vriendelijk ogende man, hij stond op en stelde zich voor. Zsazsa…...aha..oh..ben jij het??
We hebben deze man al eens eerder ontmoet in Amersfoort ec., maar dat was al enige tijd terug, toch herkende hij ons wel.
Hmmm...goeie indruk achtergelaten toen??? Hij wel bij ons….er kwamen lekkere herinneringen boven.
We raakten aan de praat en vertelden dat we ook voor de GGD kwamen, dat vond hij een goed plan en besloot zich ook beneden te gaan melden voor de keuring.
Niet alvast beginnen hè: zei hij met een grijns…
Na de koffie gingen we even beneden kijken of we al aan de beurt waren. En ja hoor.
Daarna weer naar boven en omgekleed. Ik in een zwart netjurkje met mijn hakjes eronder en Lee ging heerlijk naakt.
Zsazsa, was ook weer boven, ook hij ging uit de kleren, alleen in t’shirt en slip, maar ik wist al te goed wat voor lekkers daaronder verscholen zat.

Lekker in de filmzaal een plekje gezocht en het duurde niet lang of Lee en ik waren heerlijk aan het tongen, voelde ik een paar warme handen over mijn benen gaan.
Zsazsa was voor me gaan zitten, keek me aan, duwde mijn benen wat uit elkaar, schoof mijn jurkje omhoog, trok mij wat onderuit op de stoel en begon me heerlijk te beffen, zijn warme natte soepele tong die door mijn inmiddels natte en geile kutje gleed…..Mmmmm die man kan dat zoooo lekker…Ik werd natter en natter, een paar vingers erbij en ik was niet meer te houden. Ik genoot, kreunde, kronkelde en kwam heerlijk geil klaar.
Inmiddels hadden er zich nog meer mannen om ons heen verzameld, rukkend, elkaar betastend en ondertussen genietend van het schouwspel.
Ik richtte me echter op de twee mannen die zo heerlijk met me bezig waren, Lee en Zsazsa.
Na een aantal keer heerlijk kreunend en kronkelend op de stoel klaargekomen te zijn, stond Z. op. Mijn handen gleden over zijn lijf, zijn t’shirt ging uit...Mmm ja hoor, nog steeds dat heerlijke gladde en lekkere lijf….ook zijn slip ging uit en ook daar kwamen de flashbacks…. Wowwww, een heerlijke harde pik sprong uit zijn broek. Ik nam hem in mijn handen en begon zachtjes te wrijven, zijn ballen strelen ... mmm genietennn…..ik hoorde zijn kreuntjes en hem zuchten.
Steeds iets sneller begon ik te trekken, voelde zijn pik groeien in mijn handen en harder en harder worden. Wat een genot. Toen nam mijn mond het over.
Hij legde zijn handen op mijn achterhoofd en die heerlijke harde paal schoof zo mijn keeltje in..
Ik pakte zijn billen en hevig neukte hij me in mijn mond. Dit was geil zeg.
Het slijm droop uit mijn mond langs zijn pik en ballen en daarmee masseerde ik zijn harde paal, en pijpte hem opnieuw.
Toen schoof hij een condoom om en begon me diep te neuken op de stoel. Een voet op de stoel, de ander op de grond en ik lag er heerlijk onder en voelde hem diep en hard in me stoten. Zo’n geil gevoel, hij raakte me op mijn gevoeligste plekjes, en het duurde dan ook niet lang of ik kwam weer kreunend klaar.
Ondertussen zat Lee trekkend aan zijn harde pik te genieten hoe zijn vrouwtje zo super geil onder handen werd genomen.
Het genot waarmee Zsazsa me nam, de geluidjes en het hoorbaar genieten van hem maakte me nog veel geiler.
Ook Z. kon het niet meer houden, hij stond op, trok het condoom van zijn pik en Jammieee, een hele lading warm sperma vloog over mijn lijf.
Geweldig geil is dat toch..zooo giga geil.
De timing was super, want kort na de ontlading werd Zsazsa gewaarschuwd.
Hij mocht naar beneden naar de GGD.
Trillend en nagenietend van ons korte maar krachtige bezoekje, stapten we niet veel later in de auto.
Zsazsa bedankt, het was weer top.
Hopen je snel weer ergens tegen het heerlijke lijf te lopen.
Sue en Lee