Jongerendag 3 juli
-
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 20
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Jongerendag 3 juli
Hey allemaal,
Ik zal graag een keer een kijkje willen nemen in de ec en misschien wordt dat wel 3 juli tijdens jongerendag. Zijn er dan veel jongeren, andere meiden of stellen aanwezig. Ik hoop dat jullie me kunnen overtuigen om langs te komen.
Xx
Ik zal graag een keer een kijkje willen nemen in de ec en misschien wordt dat wel 3 juli tijdens jongerendag. Zijn er dan veel jongeren, andere meiden of stellen aanwezig. Ik hoop dat jullie me kunnen overtuigen om langs te komen.
Xx
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Jongerendag 3 juli
Beste Youngirl.
Het verschilt per keer wie & wat er allemaal aanwezig zijn. Vaak wordt het wel wat drukker als er een oproep geplaatst word. Jongeren dagen zijn vaak wel goed bezocht. Meer jongeren dan normaal in ieder geval.
Als ik je een tip mag geven, vertel dan even waar je precies naar op zoek bent grotere kans dat je wens uitkomt. Ook niet onbelangrijk, laat even weten wat je vooral NIET wil zodat andere bezoekers daar rekening mee kunnen houden. Denk daarbij aan leeftijd, geslacht & afkomst bijvoorbeeld.
In je vraag wordt me in ieder geval al duidelijk dat je toch vooral op zoek bent andere jongeren, meiden & stellen. Zit daar nog een leeftijdsgrens aan? Zoek je blanke of getinte mannen/vrouwen of maakt dat niks uit. En wat zijn je verdere wensen, alleen even kijken of meer doen dan kijken?
En mocht je dan besluiten te gaan of af te spreken met andere bezoekers is het wellicht makkelijk om een korte bechrijving te geven zoals bijvoorbeeld lang & blond of ik draag een rood shirt zodat je herkenbaar bent.
Of je het uiteindelijk een leuke ervaring vindt dat weet je uiteraard pas als je gaat, het kan erg verschillen per keer maar als je duidelijke grenzen stelt en je wensen laat weten dan is de kans dat je vindt wat je zoekt toch een stuk groter
X Nelisss
Het verschilt per keer wie & wat er allemaal aanwezig zijn. Vaak wordt het wel wat drukker als er een oproep geplaatst word. Jongeren dagen zijn vaak wel goed bezocht. Meer jongeren dan normaal in ieder geval.
Als ik je een tip mag geven, vertel dan even waar je precies naar op zoek bent grotere kans dat je wens uitkomt. Ook niet onbelangrijk, laat even weten wat je vooral NIET wil zodat andere bezoekers daar rekening mee kunnen houden. Denk daarbij aan leeftijd, geslacht & afkomst bijvoorbeeld.
In je vraag wordt me in ieder geval al duidelijk dat je toch vooral op zoek bent andere jongeren, meiden & stellen. Zit daar nog een leeftijdsgrens aan? Zoek je blanke of getinte mannen/vrouwen of maakt dat niks uit. En wat zijn je verdere wensen, alleen even kijken of meer doen dan kijken?
En mocht je dan besluiten te gaan of af te spreken met andere bezoekers is het wellicht makkelijk om een korte bechrijving te geven zoals bijvoorbeeld lang & blond of ik draag een rood shirt zodat je herkenbaar bent.
Of je het uiteindelijk een leuke ervaring vindt dat weet je uiteraard pas als je gaat, het kan erg verschillen per keer maar als je duidelijke grenzen stelt en je wensen laat weten dan is de kans dat je vindt wat je zoekt toch een stuk groter
X Nelisss
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 34
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Komen er nog meer leuke meiden/stellen of jonge mannen??
-
- Contacteer:
Komen er ook nog leuke meiden ?? reageren kan ook via PB om drukte te verkomen
-
- Leeftijd: 23
- Contacteer:
Ik zit er over te denken om te komen! Wordt voor mij de eerste keer dus kan iemand me omschrijven wat ik als meid van 23 kan verwachten? 

- A1n2n
- Leeftijd: 29
- Contacteer:
Heel veel aandacht:)
-
- Leeftijd: 21
- Contacteer:
Ik zit er aan te denken om ook langs te komen!
-
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Wanneer op de dag zijn jullie van plan om langs te komen?
Ik ben er als 24 jarige jonge man van 12-15.
Hoop jullie dames ook te zien dan
Ik ben er als 24 jarige jonge man van 12-15.
Hoop jullie dames ook te zien dan

-
- Contacteer:
Hoop niet dat dit weer een wanhopige gay persoon is die hoopt dat hier veel mannen op afkomen
Ben benieuwd of dit echt is
- Mevrouw Fret
- Leeftijd: 18
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Het is best wel deprimerend als je nieuw, jong en een meisje bent, dat mensen er gelijk van uit gaan dat je ofbrazilian26 schreef:Hoop niet dat dit weer een wanhopige gay persoon is die hoopt dat hier veel mannen op afkomen
1) een homo of 2) een oude man bent.
+ het is jongerendag, wat dan nog als het een kerel zou zijn. Je mag gratis naar binnen en je bent niet verplicht om iets te doen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten