Eerste keer

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Bibeertje
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Eerste keer

Bericht door Bibeertje »

Hallo, ik wil binnenkort voor het eerst langs gaan in de Cinema. Ik lees veel over de 'eerste bezoekjes' van bezoekers maar niet hoe ze het nou hebben beleefd. Ik ben niet de allerslangste maar sta wel voor veel open. Kan iemand mij vertellen hoe je het beleefd hebt, zo'n eerste bezoek? Misschien zijn er meer mensen die ook een keer willen gaan maar niet alleen?
30 jaar, vrijgezel. Bischierig, maagdelijk kontje..
stofzuiger93
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een Transseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door stofzuiger93 »

Mijn eerste keer (alweer een tijdje geleden) was op een maandag avond. Tuurlijk is het spannend, vooral het naar binnen lopen en even rondkijken maakt een bepaald soort zenuwen los. Het was die avond rustig, slechts twee mannen ongeveer. Ik was vrij zenuwachtig en verlegen dus heb me veel opgehouden in de gloryholes en zo de cinema zaal ingekeken. Later ging één man weg en was ik dus met nog één man over. Hij zat in de hetero cinema op het bed een film te kijken, terwijl ik in de gloryhole stond. Ik ben toen op mijn knieën gaan zitten en heb zachtjes met mijn vingers op het gat van de gloryhole getikt. Hij merkte het op en kwam mijn kant op. Deed zijn broek uit en schoof zijn pik naar binnen, mijn hokje in. Ik deed er rustig een condoom omheen en ben hem gaan pijpen. Later ben ik gaan staan en heb mijn pik met een condoom aangeboden en ben heerlijk gezogen. Toen heb ik mijn spullen gepakt en ben gegaan aangezien het al 5 voor 10 was.

De eerste keer (en alle andere keren, maar toch minder spannend dan een eerste keer) is super spannend, maar ik ben heel blij dat ik het heb gedaan. Af en toe ga ik nog eens een avondje naar de EC om wat geils mee te maken. Gewoon doen dus ;)
Bibeertje
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Eerste keer

Bericht door Bibeertje »

Kijk dat zijn nog eens antwoorden.. De maandag avond is dus het beste? Dan is het wat rustiger?
30 jaar, vrijgezel. Bischierig, maagdelijk kontje..
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten