Zomaar een fantasietje van een ontdekkende bi jongen

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
the stig
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 33
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Zomaar een fantasietje van een ontdekkende bi jongen

Bericht door the stig »

Hoe zou het zijn als......
Ik komende week toevallig eens vastgebonden zou worden op het liggende andreaskruis.
Benen wijd gespreid, m'n stijve rechte paal van 17 cm fier opstaand, normaal de touwtjes stevig in handen, maar nu even niet....
M'n handen wijd uit elkaar. Vastgeketend aan het kruis...
Een mooie Dame met high heels maakt me vast en stelt m tevens gerust, mogen er ook 2 zijn of een stelletje.
Ik zie 5 mannen rond het kruis staan...oeps, heb er pas een paar mogen ontvangen, m'n bikant ben ik aan het ontdekken nog!!
Krijg indens een loper van haar, of een ballonnetje in m'n gezicht geduwd....
Begin te spacen! Nu zakt die mooie hooggelaarsde dame lekker met haar benen over m'n borst, misschien krijg ik al een golden shower, miischien nog niet.
Voel inmiddels allemaal handen langs m'n benen, buik, voeten en pik!
Iemand spuit een halve liter olie over m'n pik... En in m'n kontje....
Inmiddels ben ik in een andere dimensie....
De dame zit lekker met haar natte kut op mijn gezicht en ik snak naar lucht! Of ze zo geil is, squirten of plassen dat weet ik niet!! Who cares, heerlijk!!
Inmiddels voel ik heel langzaam de kleinst geschapen man in me binnendringen, de eerste moet nog heel voorzichtig en niet te diep! Begin meer te kreunen en kan al meer hebben..
Zo lig ik daar tot er pak m beet 5 man en of transseksuelen zich aan mij vergrepen hebben!!
(In fantasie bare zodat m'n kont druipt van het zaad) maar dat is niet verstandig!!!
Als laatste komt de dame op m'n pik zitten en neukt me klaar!!!!
Wat er dan gebeurt..........
Deze week misschien?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten