WENDY SOMER en TIFFANY.
samen op het grote bed. , ja ja we komen weer.
Dinsdag middag 20 okt vanaf 12.00 uur zijn we er .
Komen jullie ook met ons spelen , ff lekker gek doen
Wij zijn voor bijna alles in en hopen jullie wensen te vervullen
Zou super wezen als jullie leuk ideeen op ons uit proberen
Xxxxxjes wendy en TIFFANY.
DINSDAG 20 okt. GANGBANG EN ORGIE MIDDAG
-
- Contacteer:
- Spuitje
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: DINSDAG 20 okt. GANGBANG EN ORGIE MIDDAG
Ik kijk er weer naar uit..!
Ik hoop dat het me lukt om te komen (ivm werk).
Gr. Spuitje
Ik hoop dat het me lukt om te komen (ivm werk).
Gr. Spuitje
-
- Geaardheid: bi
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Contacteer:
Hoi Wendy en Tiffany,
JOEPIE!!
heb dan een dagje vrij. ik kom lekker langs. als bi-bottom ben altijd helemaal naakt en een tikkeltje onderdanig bij de juiste persoon.
wat ik lekker vind? tieten volgespoten met sperma schoonlikken, spelen met dildo's en anaalpluggen, squirtbukkake en traditionele bukkake (geven en nemen), lekker likken + pijpen (bi-mannen kom maar op. ik ben jullie flufferboy, alleen als je fris en fruitig bent natuurlijk). en nog veel meer hoor. als er nog iets te binnen schiet vul ik het later aan
Doei
richard
JOEPIE!!
heb dan een dagje vrij. ik kom lekker langs. als bi-bottom ben altijd helemaal naakt en een tikkeltje onderdanig bij de juiste persoon.
wat ik lekker vind? tieten volgespoten met sperma schoonlikken, spelen met dildo's en anaalpluggen, squirtbukkake en traditionele bukkake (geven en nemen), lekker likken + pijpen (bi-mannen kom maar op. ik ben jullie flufferboy, alleen als je fris en fruitig bent natuurlijk). en nog veel meer hoor. als er nog iets te binnen schiet vul ik het later aan
Doei
richard
Bi bottom, beschikkbaar voor TOPS, GB, anaal, bukkake geven en nemen, dames met grote VBD, laat me weten als je (over me heen) wilt (klaar)komen. Geen woorden maar daden!! NEE is NEE!! En natuurlijk alleen als je FRIS en fruitig bent, DEO!!
-
- Leeftijd: 34
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Hallo wendy het is alweer eentijd geleden dat je lekker lippen om me lul heen gleden
DENK dat het dinsdag weer gaat gebeuren lekker diep in je mondje.
Hoop ook dat mijn wens eindelijk in vervulling gaat.
Dat ik je lekker geilekutje lik terwijl je mijn lul lekker massert met je lekker grote tieten en schuif ik ook nog een lekkere grote dildo in je nattekutje.
Als je binnen kom lig ik al klaar op het bed,k kan je gelijk je lippen eromheen doen schatje, hoop dat je dat mooie blauwejurkje aan heb is zo geil.
Doen we dit na de pauze nog een keert dunnetjes over, dan in dat mooie zwarte setje.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx tot dinsdag
DENK dat het dinsdag weer gaat gebeuren lekker diep in je mondje.
Hoop ook dat mijn wens eindelijk in vervulling gaat.
Dat ik je lekker geilekutje lik terwijl je mijn lul lekker massert met je lekker grote tieten en schuif ik ook nog een lekkere grote dildo in je nattekutje.
Als je binnen kom lig ik al klaar op het bed,k kan je gelijk je lippen eromheen doen schatje, hoop dat je dat mooie blauwejurkje aan heb is zo geil.
Doen we dit na de pauze nog een keert dunnetjes over, dan in dat mooie zwarte setje.
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx tot dinsdag
Klinkt allemaal heel mooi maar wat is de entree?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten