jongeren stellenavond

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
JJ-stel
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 23
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

jongeren stellenavond

Bericht door JJ-stel »

Verslag jongerenstellenavond

Een tijdje terug alweer, 29 april, was de eerste jongeren stellenavond in de cinema in Arnhem. We waren al een tijdje nieuwsgierig naar de stellenavond en vonden dit een ideale kans om eens te proberen of het ons zou bevallen.

We kwamen als eersten de winkel binnen, iets voor achtten. Er werd eerst nog door de medewerkers een rondje gelopen boven om te zien of alles netjes in orde was. Hierna mochten we naar boven waar we het onszelf comfortabel gemaakt hebben op de rode bank naast de kluisjes. Al gauw kwam er een leuke jongeman binnen, die eerst een rondleiding kreeg. Met hem hebben we nog even leuk staan kletsen. Er kwamen steeds meer mensen binnendruppelen, waaronder een zeer aantrekkelijke jongedame waar we ook mee in gesprek raakten. Algauw begonnen er ook stelletjes te spelen in de darkroom. Teken voor ons om ook uit de kleren te gaan, lingerie nog aan, en zo zijn we in de grote ruimte op het bed elkaar gaan opwarmen. De sexy dame waar we mee hebben staan praten kwam er bij staan en vroeg of ze mee mocht doen. Uiteraard mocht dit, en wat was ze heerlijk. Zo hebben we elkaar met z’n drieën liggen bespelen, waarna we besloten in de darkroom in de sling te gaan. De dame in kwestie ging in de swing liggen en wij stonden om haar heen haar te verwennen. In de darkroom kwamen er nog wat andere heren bij, die ook mee mochten doen. Hierdoor steeg de temperatuur in de ruimte al snel en moest een van ons even een luchtje scheppen. Ik heb de lekkere dame nog mogen verwennen met mijn mond, waar ze ook van leek te genieten. Hierna gaf ik mijn plaats aan een jongeman, die op zijn beurt haar ging verwennen. Ik ging op zoek naar mijn wederhelft, en nam zelf ook wat te drinken.

Even op adem gekomen in een van de bioszalen, hebben we daar even privé van elkaar kunnen genieten. Waarna we weer besloten om naar de grote ruimte te gaan. Hier heb ik op het matras de jongeman uitgenodigd waar we eerder mee stonden te praten, om me vervolgens door hem heerlijk geneukt te worden. Samen met mijn vriend hebben we vervolgens wel naar andere stellen gekeken, maar niet zelf meer wat actiefs gedaan. Gezien de tijd moesten we er ook snel vandoor, maar we hopen op een heerlijk en spannend vervolg!

De organisatoren, de lekkere dame en leuke jongeman, bedankt!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten