Bukkake

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Indo_Bischierig
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 30
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Bukkake

Bericht door Indo_Bischierig »

Hi Elke, heb je een pb gestuurd.
Ben59
Geaardheid: bi
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door Ben59 »

hoi Elke
ik heb je ook een pb gestuurd.
ik hoop dat ik erbij mag zijn

xxx Ben
Donnie83
Leeftijd: 33
Contacteer:

Bericht door Donnie83 »

Hoi hoe is het ermee? Ik ben nieuw hier en zou graag mee willen doen?
Helix
Contacteer:

Bericht door Helix »

Hey hey Elke...
Heb je een PBtje gestuurd... Ben benieuwd... hihi...
jongengeil22
Leeftijd: 31
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door jongengeil22 »

Heb je een PB gestuurd, ben benieuwd!
altijdlief
Leeftijd: 65
Fetish: Puppy play
Contacteer:

Bericht door altijdlief »

wanneer gaat dit plaatsvinden en waar? Ik zal j
mag die mee doen
mag die mee doen
e een PB sturen.
Laatst gewijzigd door altijdlief op 22 aug 2016 13:01, 4 keer totaal gewijzigd.
Nick123
Leeftijd: 30
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Contacteer:

Bericht door Nick123 »

PB is verzonden;)
beer56
Leeftijd: 58
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Bericht door beer56 »

Dag Elke,

Jammer dat ik er niet bij kan zijn maar ik wens je veel plezier en een koele middag op het grote matras.

Mannen zet hem op en spuit ze vol zodat de daarna lekker kan douchen
Eroticcinema Arnhem
Leeftijd: 0
Contacteer:

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

Hi bezoekers.

Wij willen even Melden dat Woensdag 24 Augustus van 14:00 tot 16:00 Video opnames worden gemaakt.
Dit wordt gedaan in de cruiser (Grote Ruimte)

Deze ruimte is wel gewoon toegankelijk voor iedereen maar hou er dus rekening mee dat er gefilmd wordt.

EC Arnhem
Johov
Leeftijd: 52
Contacteer:

Bericht door Johov »

Hey Elke,

wat was het weer een heerlijk geile middag. Grrrrrrrrrrrrrrr

Ik was al op tijd in EC Arnhem, ik kwam boven en alle lockers waren al bezet. Dat beloofd wat, heel veel mannen waren al aanwezig dus ben ik snel naar beneden gelopen om even een tas voor m'n kleren op te halen.
Nadat ik me uitgekleed had heb ik m'n fraaie stalen Cockring om gedaan en heb ik me vast een beetje opgewarmd in de neukruimte.
M'n pik begon al snel op oorlogssterkte te raken en na een kwartiertje stapte Elke binnen. Ze trok haar sexy outfit aan (welke ook weer snel uit ging ).
Ik heb haar even begroet en een paar zoenen gegeven en toen kon het feest beginnen.
Omdat er door EC toestemming was gegeven om filmopnamen te maken, stond er in de neukruimte een grote bouwlamp aan om haar heerlijke lijf even goed te belichten.
Nadat zij op het grote bed was gaan zitten en haar mooie rode jurkje had uitgetrokken kwamen alle mannen om haar heen staan (het waren er zeker 30).
Ze begon zichzelf heerlijk op te geilen en haar vingers over haar heerlijke clitje te bewegen. Het duurde niet lang voordat ze van alle kanten werd betast en ze genoot hier intens van. Ze spoorde een forse kerel aan om haar heerlijk diep te neuken, hij deed snel een condoom om en begon haar lekker te neuken. Schijnbaar was hij nog niet helemaal in de Mood en gaf al snel het stokje over.Dat liet ik niet aan me voorbij gaan en heb m'n heerlijke geile neukstaaf diep in haar heerlijke grotje geduwd. Eerst begon ik voorzichtig te stoten, maar al snel kon ik in haar ogen zien dat ze meer wilde. Steeds harder en sneller stoote ik m'n Pik in haar strakke kutje, M'n Cockring tikte bij elke stoot haar clitje aan en ze begon hard te kreunen en tegen te stoten. Ik herkende dit nog uit een vorige ontmoeting met haar, waarbij we door haar uitgenodigd waren om samen met 4 andere kerels haar helemaal af te neuken in een hotelkamer in Zeist.
Na de mail wisseling afgelopen week waarbij ze aangaf zich weer heerlijk stevig door mij te laten neuken, moest en kon ik natuurlijk niet anders dan erg mijn best te doen. Ze genoot zo intens en ik streelde en kneep in haar heerlijke borsten. Na een aantal minuten, ik wilde mijn sperma voor de bukake bewaren, heb ik even afstand genomen en heb m'n collega's de ruimte gegeven om haar verder te verwennen. Zoals je kan verwachten, was het al snel een hete bedoeling en heb ik even een paar bekers water gedronken om m'n vochtpijl weer op orde te krijgen. Na 10 minuten ben ik weer terug gegaan en genoot ik van de geile menigte rondom het grote bed. Snel had ik weer een nieuw condoom omgedaan en stond ik weer aan haar zijde, ze begon me gulzig en diep te pijpen, waardoor mijn pik weer snel op oorlogssterkte kwam.
Elke vroeg of er een heer op z'n rug op het bed wilde gaan liggen. dat liet ik me geen twee keer zeggen en al snel schoof ze haar heerlijke kutje over m'n stijve Pik.
Ze begon me als een getrainde Amazone te berijden, op de Olympisch spelen had ze er ongetwijfeld een gouden medaille mee gehaald.
Ik spoorde haar aan door haar geile woorden in haar oor te fluisteren. Het geile sperma sletje reageerde gelijk door een man achter haar aan te sporen om haar tegelijk in haar kontje te neuken. Een DP dat is toch geweldig geil, ik voelde zijn pik door de dunne afscheiding tegen die van mij aan schuren en we stoten haar samen lekker diep tot een hoogtepunt. De camera kon van dit schouwspel ook geen genoeg krijgen, de 2 cameramannen waren er maar druk mee. mijn complimenten heren voor het ongedwongen camerawerk.
Ik besloot om me even terug te trekken omdat ik haar wel erg lang aan het neuken was. Toen gaf het spermasletje al snel aan dat ze smachtte naar zaad over haar lichaam. Vele heren hielden het ook niet langer en deponeerden hun geile zaad over haar borsten en buik. al snel zat ze helemaal onder het zaad, maar ze vond het nog niet genoeg. Ze riep dat ze zaad in haar gezicht wilde, en dat heb ik toen samen met een aantal mannen gevolg aan gegeven. M'n pik stond door het geile neuken op knappen en het duurde dus ook niet lang om m'n warme zaad over haar gezicht te spuiten.
De meeste mannen gingen direct na hun zaad donatie weer huiswaarts. Er bleven nog een aantal Die-hards over.
Een van de cameramannen moest op het verzoek van Elke haar tussen haar borsten neuken en haar op die manier onder spuiten. Ik heb toen de camera even overgenomen en hier heerlijke geile opnamen van gemaakt. Nadat hij ook zijn lading zaad over haar borsten en in haar nek had gespoten, waren er nog een aantal andere mannen die nog een beetje zaad over hadden en die gulzig in haar gezicht spoten. Een jonge man, was nog zo geil dat hij Elke even lekker in haar strakke kontje neukte, daarna nog even tussen haar borsten waar hij zijn zaad zalig achter liet terwijl ik haar nog even heerlijk verwende door haar intens te beffen.
Elke was helemaal verzadigd en schuifelde de neukruimte uit om even bij te komen.
Ik heb me snel weer omgekleed en wilde afscheid nemen, maar Elke zat nog uitgeteld op het toilet.

Elke heel erg bedankt voor de geile middag, doen we snel weer eens over.

Geile kusjes op je heerlijke Kutje

XXXXX Johan
Ik ben een atletisch gebouwde man 175 cm, 75 kg, ik heb een heerlijke lul van 20 x 4 cm, lekker geschoren en dus hygiënisch (dat vind ik wel erg belangrijk)
Ik hoor met grote regelmaat het kooswoordje LEKKERTJE, dus laat je verrassen.

XXX Johan
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten