Als je ruim en goed aanbod van stijve piemels wilt hebben dan stel ik voor om een bericht te plaatsen wanneer je komt. 100% zeker dat het volle bak gaat worden. Laten reageren middels PB en vervolgens afspreken zorgt ook voor goed en voldoende aanbod. Ik wil je in ieder geval heel graag verwennen!
Ik kan me haast niet voorstellen dat zo n mooi lichaam mannen onberoerd laat . Ik zal best wel een keertje met je willen spelen ( graag ) zelf stuur me maar een berichtje wanneer je komt.
Drukste dagen zullen waarschijnlijk naakt dag zijn en tegenwoordig ook op zaterdag. (rest van de dagen ken ik niet)
Als je graag een keer iets met jongeren wilt doen dan is de jongere dag aan te raden.
Ben zelf een jonge vent van 22 en zou best wel iets spannends met jou willen doen hoor ^^ als ik die mooie foto zie
Oei oei dat is niet zo beste beurt:) die wij als mannen gemaakt hebben.
Wanneer kom je weer (liefst overdag) dan wil ik graag een poging doen dat onbevredigende gevoel weg te nemen.
Wat een geweldige foto.
Themadagen worden doorgaans goed bezocht.
Ik denk dat je beter overdag kan gaan, dan is het een stuk drukker. Ze gaan nu al om 11 uur open, ben vandaag toevallig net geweest. Toen ik om 1 uur ankwam ging er net een stel weg en kwam er ook een ander stel net binnen. Ik heb echt een suoermiddag gehad. Heerlijk! Ik schat dat er toen dik 10 man binnen waren, mij en het stelletje niet meegerekend. Vaak loopt het naarmate de middag vordert wel een beetje leeg. IK kom nooit s'avonds maar kan me voorstellen dat het niet altijd weer aantrekt. Zaterdagen zzijn soms ook druk, mar dan gaat de bios dacht ik om 18.00 uur dicht, dus ook dan kun je beter wat vroeger komen.