Weer eens gaan genieten......

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Mart39
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 44
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een Transseksueel
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Weer eens gaan genieten......

Bericht door Mart39 »

Hallo forumbezoekers en -lezers.

Ik plaats dit bericht even in de algemene hoek. Vooral omdat ik breed ben ingesteld en niet echt in 1 van de categorieën verblijf.
Net zo graag zit ik in de Gay-cinema als de Hetero-cinema. Of ga opzoek naar spanning in de darkroom of bij de Glory-Holes.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik in Erotic Cinema Arnhem ben geweest.
En terugdenkend kan ik nog steeds ontzettend nagenieten van alle ervaringen die ik daar, op sexueel gebied, heb opgedaan!

Om te beginnen met het genieten van de mensen die er zijn. Veelal naakt (soms helaas heren 'fully dressed'. Is dat nog?) en ieder heerlijk om te zien, man of vrouw. TV of TS. Omdat je met mensen bent die ook voor een heerlijk erotische ervaring komen, voel je je op je gemak. Natuurlijk heeft ieder zijn of haar invulling hiervan op een andere manier. De een komt sneller aan zijn/haar gerief, terwijl de ander uren kan blijven en genieten van alles en iedereen.

Het is toch anders dan met anderen onder de douche staan of in de sauna zitten. Je komt voor lekkere sex.
Heerlijk om mannen met een stijve pik rond te zijn lopen, te zien staan of zittend in de cinema. De spanning om de lekkerste pik eruit te zoeken, met mijn hand voorzichtig te voelen of hij nog harder kan worden en dan lekker te pijpen. Natuurlijk alleen als de heer in kwestie hier zin in heeft :P
Lekker anoniem bij de Glory-Holes. Wanneer je voelt dat je grote stijve pik wordt vastgepakt en je niet goed kunt zien door wie. Spannend als dan iemand de hoek om loopt en je cabine binnenkomt om nog even wat verder en dieper in de materie te duiken. Een man die je lekker begint te pijpen, waarna je met hem op het bed in de Gay-Cinema eindigt en hem heerlijk in zijn kontje neukt. Of een dame die je in de cabine een heerlijke handmassage geeft en je zaad over haar borsten laat spuiten.
Een man in de darkroom lekker lang pijpen. Tot hij op knappen staat en zijn orgasme met mijn hand heerlijk tot een climax brengen.
Een onverwacht stel (heerlijk als er niet zoveel ' publiek' is), Kijken en erbij worden gevraagd. Haar heerlijk mogen verwennen en hem dan ook even meepakken.

Dus ja, het is tijd om weer eens te gaan en te genieten.

Wegens tijdgebrek en vervroegde sluiting van de cinema, kan ik alleen op de woensdag avond een uur of 2 voor sluitingstijd. Maar het lijkt me zeker de moeite waard.

Uit ervaring weet ik dat ik geen bottom ben, maar voor de rest voor alles in.

185cm, 76kg en netjes geschoren waar het moet. Slank en sportief uiterlijk. Nee is nee en ja is (natuurlijk) doen!

Dus ik ben zeker van plan om een keer op woensdagavond weer te gaan. En benieuwd of iemand mij uit wil nodigen voor weer een eerste keer lekker genieten na lange tijd.

Voor meer info of een leuke reactie, stuur gerust een pb. En wie weet tot snel en tot genietens.
Slank, sportief, verzorgd en hygienisch.
Hou van gladde kont (m+v), glad geschoren pikken, borsten en gladde vochtige kutjes.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Tess en 12 gasten