een geile donderdagavond (30 maart)

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
RenC
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 55
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

een geile donderdagavond (30 maart)

Bericht door RenC »

We hebben een paar contacten vooraf laten weten dat we vanavond naar Arnhem zouden komen. Sindsdien hebben we natuurlijk veel voorpret gehad. De ervaring zelf was nog veel geiler en leuker dan we vooraf bedacht hadden.
Zodra we binnenkwamen zijn we naar de ruimte achter gegaan, alwaar ik op het kruis moest gaan liggen. R. stond aan het hoofdeind en stopte zijn pik in mijn mond. Terwijl ik hem pijpte, hoorde ik iemand vragen of hij aan me mocht zitten en vervolgens voelde ik een hand de binnenkant van mijn been strelen. Ik lag er natuurlijk nogal 'beschikbaar' bij, mijn kut werd gestreeld en ik werd gevingerd. Ik genoot volop, maar voelde ineens meer handen dan R. en de onbekende samen konden hebben ........ Ik voelde een pik in mijn kut en merkte dat er gewisseld werd. Aangezien ik R. al die tijd aan het pijpen was, kon ik niets zien, maar ik merkte wel dat er vier mannen om me heen stonden. Ze wisselden elkaar af en staken om beurten hun pik in me, vingerden me en wreven over mijn clit. Ik kreunde wat af en spoot meer dan ik dacht te kunnen. Uiteindelijk spoten twee mannen hun zaad over me heen en kwam een ander klaar in zijn condoom terwijl hij in me zat.
Toen ik van het kruis opstond duizelde het me. Na een pauze besloot R. dat ik in de stoel moest gaan liggen. Dat vind ik zo geil, het toppunt van 'beschikbaar' zijn. De vierde man kwam er weer bij en verwende me heerlijk. R. wist dat deze man bischierig was en vroeg of hij hem mocht pijpen. Dat mocht en stoer als R. is, heeft hij voor het eerst van zijn leven een man gepijpt. Ondertussen bleef deze man mij met zijn vingers bewerken. Zodra zijn pik keihard was, stopte R. met pijpen en stak de man hem in mijn kut. Na een paar flinke stoten kwam hij vervolgens heftig klaar en spoot zijn condoom vol.

Het was een hele geile ervaring en zeker voor herhaling vatbaar. Wij doen geen oproepjes, maar laten mensen waar we contact mee hebben weten wanneer we aanwezig zullen zijn. Overigens vinden wij Zutphen erg knus, dus willen daar ook wel eens iets afspreken.
Mocht je vanavond meegedaan hebben en het ook geil en lekker gevonden hebben, stuur dan een berichtje zodat we jou ook kunnen laten weten wanneer we er weer zijn.

C.
Lucianoo

Re: een geile donderdagavond (30 maart)

Bericht door Lucianoo »

Als ik dit zo hoor wil ik er de volgende x ook wel bij zijn ik bi laat maar weten waar en waarneer
xx
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten