Undercover wie gaat er ook ?

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Lucianoo

Undercover wie gaat er ook ?

Bericht door Lucianoo »

lees nu net dat 2 mei er een nieuw thema is
lijkt me best geil en spannend iedereen met een bivakmuts op en dan lekker los gaan alleen die spanning al dat je niet weet wie er onder zit
ik wil het wel mee maken ik bi en goodlooking & 24/7 geil wie o wie gaat er ook stuur me anders een prive berichtje
Lucianoo

Re: Undercover wie gaat er ook ?

Bericht door Lucianoo »

wie o wie komt me geil zuigen met bivakmuts op deze dag alleen stoeren gasten/mannen graag.
Bijlagen
me.jpg
Chanty
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Chanty »

Kom dinsdag avond 11 april ook naar de tv/ts dag, kom je ook vast aan je trekken...
fetish men
Geaardheid: bi
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Puppy play

Bericht door fetish men »

Hoi Lucianoo nou dat gaat wat beloven als jij 24/7 geil bent. Dat wil ik meemaken want dat ben ik ook. Lijkt me inderdaad een geile dag denk dat bezoekers dan toch een beetje losser kunnen zijn. Zelf wil ik in rubber komen met een rubber masker, mooie combi van Fetish en undercover. En vooral tijdens zo geil feestje kan ik lekker helemaal los gaan.
Puppy Play.jpg
Ook geil vind ik zo'n Evelation Training mask die kunnen je zo lekker uitputten ook tijdens de seks je krijgt dan bijna geen lucht dus moet je de longen trainen, en dan hou je dat weer langer uit tijdens de seks.
evelation training mask 2.jpeg
evelation training mask 2.jpeg (7.28 KiB) 6085 keer bekeken
Maar Lucianoo ik hoop jou en natuurlijk ook andere te treffen op dit geile feestje en wie weet gaan we los met een groot aantal andere geile gasten, en misschien kunnen we ook nog afspreken voor Zutphen 2 weken later.
Lucianoo

Bericht door Lucianoo »

hey man leuk dat je reageert ik heb je een prive berichtje gestuurd
Ricosmit
Leeftijd: 29
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Bericht door Ricosmit »

Dat gaat een spannende dag worden, iedereen met een masker op en dan maar afvragen bij jezelf wie zou dat zijn want je ziet alleen maar de ogen natuurlijk mmmm geeft een extra geile dimensie aan het thema. En dan ook nog met een geile lakshort aan of iets anders natuurlijk. Maar dat is wel mijn fetish lekker zwart lak. en dan dit masker mmm
Latex masker.png
Lucianoo

Bericht door Lucianoo »

bukakesletje vertel jij is iets over je zelf dan ben wel nieuwsgierig geworden stuur me anders een prive berichtje lijkt me leuk af te spreken 2 mei
Erostic

Bericht door Erostic »

Lucianoo schreef:wie o wie komt me geil zuigen met bivakmuts op deze dag alleen stoeren gasten/mannen graag.
Wat een heerlijk lichaam! Lekker jong nog, Hou ik wel van. Ik ben er wel voor in hoor om jou helemaal uit te zuigen. Ik, man met ook goed lichaam wil dan wel Flink geneukt worden door je als tegenprestatie. Als je het wat lijkt zie ik graag een pbtje tegemoet

Eros
Eric exhibi
Geaardheid: bi
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door Eric exhibi »

Lijkt me een supergeil idee.....dit is m'n kans om samen met een vrouw een man te pijpen....heerlijk samen aan een pik zuigen door een gloryhole......bukkakesletje,ik zal een paar dagen zaad sparen.. :lol:
Lucianoo

Bericht door Lucianoo »

Nou ik heb er zin in hoor kan niet wachten tot dat het morgen is hoop dat het lekker druk wordt.
ik ben er tegen de middag zou leuk zijn als er ook wat vrouwen zijn maar met mannen alleen vermaak ik me ook prima.
jongens tot morgen
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten