WoW wat een spannend thema had Angelo verzonnen, UNDERCOVER.....
Ik zou eigenlijk niet naar de EC gaan dinsdag maar kon de nieuwsgierigheid niet weerstaan dus rond 13.00 uur toch maar gegaan.
Kreeg bij binnenkomst een Bivakmuts mee en kon niet wachten om te zien of ze ook idd gebruikt werden.
Toen ik boven naar binnen ging voelde je al direct een donkere geile sfeer... echt iedereen had zijn bivakmuts op en bijna iedereen was verder naakt of in boxer.....
Zelf ook direct uit de kleren en de bivakmuts op...
Op de een of andere manier voelde iedereen zich heel erg vrij, er gebeurde dus ook veel meer dan op andere dagen. Sowieso al vanwege dat bijna iedereen naakt was maar ook zeker door de bivakmuts, je wist niet wie je voor je had, wat het super spannend maakte... Ik heb me dus prima vermaakt.....
Zeker voor herhaling vatbaar, misschien ieder kwartaal de combi fetisj/undercover???
Thnx Angelo voor de spannende geile middag....
p.s. Misschien leuk wanneer de andere bezoekers van de Undercover ook even hun ervaring delen...
Undercover 2 mei j.l. WoW....
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 26
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een MAN
- Contacteer:
Re: Undercover 2 mei j.l. WoW....
Undercover was denk ik de geilste dag die ik in de EC heb beleefd
Eindelijk eens een keer niet een hele hoop mannen in spijkerbroek die wat vertwijfeld bij de deur stonden te gluren:) Ben er maar gelijk voor gegaan, en naar iemand toe gelopen die in de heterobios zat (op iemand afstappen als iedereen anoniem is blijkt gelijk een stuk makkelijker:P) en heb gevraagd of die persoon graag gepijpt wilde worden. Ben daarna op mijn knieën gegaan en heb heerlijk gezogen en geslikt;) Maar voor ik het wist waren we in een soort orgie beland
Eigenlijk hadden we misschien naar het bed moeten verplaatsen, tenminste, dat is wat mijn knieën suggeren
Zeker voor herhaling vatbaar, zodra er weer een undercover dag is ben ik er sowieso weer bij!

Zeker voor herhaling vatbaar, zodra er weer een undercover dag is ben ik er sowieso weer bij!
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Re: Undercover 2 mei j.l. WoW....
Voor de eerste keer Arnhem en direct geslaagd....wat een geile middag zeg.
In Amersfoort al vele geile avonturen beleefd en deze dag hoort daar zeker ook bij. Het klopt wat je schrijft, je maakt zo toch net wat makkelijker en brutaler contact...geiligheid overall.....wanneer is de volgende??? Hihihihihi
Sandor
In Amersfoort al vele geile avonturen beleefd en deze dag hoort daar zeker ook bij. Het klopt wat je schrijft, je maakt zo toch net wat makkelijker en brutaler contact...geiligheid overall.....wanneer is de volgende??? Hihihihihi
Sandor
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten