Genieters stel

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Pleasuretown
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Genieters stel

Bericht door Pleasuretown »

Van de week las ik het oproepje van cumlover026 dat ze woensdagavond naar arnhem zouden komen. Ze wenste graag veel piemels in de gloryhole welke zij aan het spuiten zouden maken. Ik kon woensdagavond en was erg nieuwsgierig wie ik aan zou treffen. Tevens had erg veel zin in iets spannends alle ingredienten voor een ge(i)zelligavondje. Normaal gesproken ga ik niet zo snel naar arnhem omdat ik toch bang ben om herkend te worden op een of andere manier.

Nadat ik mij lekker had opgefrist thuis ben ik op de fiets gestapt en richting de erotica gegaan. Daar werd ik vriendelijk geholpen door de man achter de balie. Boven aangekomen zag ik een tiental mannen denk ik de een naakt en andere met hun kleren aan. Liep eerst even een verken rondje kijken of het stel er was. Er was een bekende die ik al veel vaker op zulk soort gelegenheden tref.
Ik vroeg of het stel er was en ze vertelde mij dat ze verschuild zaten in de gloryhole. Vandaar dat de mannen in een rij voor de gloryhole stonden om heerlijk verwent te worden. Aan alles was te merken dat er plezier werd gemaakt het gekreun en hijgen kwam boven de tv uit. :)
Die vriend vertelde dat hij al lekker was klaargekomen en benieuwd was waar het stel nog meer voorin was. Waar ik even niet bij stil heb gestaan is dat ze in de oproep aangaven samen de pikken te verwennen dus je kon ook door de man gepijpt worden. :roll: Dit had ik nog nooit meegemaakt en leek mij ook wel onwennig.

Op een gegeven moment kwamen ze het hokje uit en verplaatsen zich naar de Hetero cinema. Wat een leuk en spontaan stel en de mannen namen plaatst in de banken. Na een poosje de film bekeken te hebben en de temperatuur omhoog liep nam een man plaatst tussen de benen van de vrouw en vingerde haar. Ze genoot met volle teugen en de mannen kwamen dichterbij. Vervolgens nam ze plaats op het bed en werd ze heerlijk geneukt door diezelfde man wat was dat al een genot om aan te schouwen. Ze zijn selectief en willen niet met iedereen aanpappen maar terecht want ze hebben zelf ook wat te bieden. Haar vriend kroop vervolgens op bed en neukte de mooie dame met volle passie. Ze waren zo een met elkaar de vonken vlogen er van af een heerlijk schouwspel weer.

Toen was het tijd voor een onderbreking waarbij de dame naar het toilet ging en even moest bijtanken. Toen ze klaar was winkte ze naar mij of ik mee ging. Ik gaf aan eerst even naar het toilet te moeten. Ik kan als ik geil ben nog wel eens snel klaarkomen en dat is heel vervelend. Heb je zon zin om een dame helemaal suf te neuken en is het na een korte tijd al klaar. voor beide partijen soms jammer maar je kunt er niks aan doen.
Vandaar dat ik studspray eens wilde proberen, dit is een delay spray wat je zon 6 tot 8 keer op je eikel en schacht moet spuiten en vervolgens 15 min moet laten inwerken. Nadat de 15 min ongeveer om waren heb ik mn piemel nog even afgespoeld en naar de darkroom gegaan.

Daar lag de heerlijke dame in de sling te wachten dat ik haar even goed op de plaats zette. Maar daar beneden hielp het niet echt mee , er stonden mannen omheen. Ik gaf aan even de tijd nodig te hebben maar blijkbaar was mn eikel zo verdoofd dat hij niet meer omhoog wilde. Ik baalde enorm want ik had zoveel zin om plezier te maken met deze leukerd.

Ondertussen gingen de tv's al uit en de lampen aan dus was het bijna tijd. Ik heb met dit stel nog even lekker gebabbeld in de hetero cinema. Daar kwam uit dat ik hun al eens ervaren had en ik dat later pas door had.

Ik ga jullie snel weer zien en dan zorg ik dat ik meer muziek tussen de bennen heb.

Groet Pleasure
EddieEagle
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Genieters stel

Bericht door EddieEagle »

Hey Pleasure, leuk verslag! Hieronder mijn beleving.

Woensdagavondavond kwam ik op de oproep van Cumlover026 af. Er zijn zo ongeveer 10 mannen aanwezig, als iets na 7 uur een stel binnenkomt, waarvan de vrouw een leuk en ondeugend gezicht en lang donker haar heeft. Ze kleden zich snel om en begeven zich naar de gloryholes. Het middelste hokje blijkt wat krap te zijn voor 2 personen, dus ze ruilen met een man die in het grotere hokje staat.

Het aangrenzende hokje komt snel vrij en ik duik erin. Door het gat zie ik dat het stel voortvarend aan de slag gaat en de vrouw wordt door haar partner staand van achteren genomen. Haar borsten bevinden zich dicht bij het gat en ik heb zin om ze te strelen, maar ik weet niet of dat op prijs gesteld wordt. In plaats daarvan schuif ik mijn inmiddels halfharde lul door het gat; daar vroegen ze in de oproep om. Al snel wordt mijn lul opgemerkt en voel ik dat hij vastgepakt en getrokken wordt door een warme hand. Niet veel later voel ik ook een warme mond en ik word nu helemaal hardgezogen. Inmiddels worden er ook pikken vanuit de heterozaal aan het stel aangeboden en nu zijn ze beiden aan het zuigen en wordt er af en toe afgewisseld. De geluiden die uit het hokje komen zijn luid en erg opwindend en soms gaat het er zo fanatiek aan toe dat de wanden van de hokjes nogal trillen ;) Ik hou het vrij lang vol, maar spuit op den duur toch een mond heerlijk vol. Tijd om ruimte voor een ander te maken. Bij de banken tref ik Pleasure en we kletsen wat.

Er wordt daarna in de heterozaal nog een lekker showtje opgevoerd, waar de vrouw door de partner en iemand anders doorgeneukt wordt en waar ze laat zien dat ze heerlijk kan squirten.

Even denk ik dat ze aanstalten maken om te vertrekken, maar ze gaan naar de darkroom, waar de dame plaatsneemt in de swing. Terwijl de heer even iets moet gaan halen, praat ik kort met de dame. Ik mag haar heerlijke borsten strelen en voel even aan haar natte kutje. De man komt terug en laat haar weer geweldig squirten, waarbij meerdere mannen waarschijnlijk wel nattigheid voelen :)
Ik sta klaarblijkelijk wat dromerig naar de vrouw te staren, want ik hoor pas bij de tweede keer dat de man mij vraagt of ik haar wil neuken. Eh ja, natuurlijk! Bij het voelen van haar kutje met mijn vingers komt mijn lul alweer vrij rap overeind te staan. Een condoom eroverheen en ik neuk de dame heerlijk in de swing, die op ideale hoogte staat ingesteld. Het is geweldig hoe ze me met haar stoute oogjes aankijkt en me lekker aanmoedigt om haar te nemen. Als ik mijn hoogtepunt bereik, trek ik mijn lul terug, ruk het condoom eraf en spuit ik het laatste restantje zaad dat nog in m'n ballen zit over haar buik heen.

In de heterozaal en tijdens het aankleden wordt nog even gezellig nagekletst. M en S, erg leuk dat jullie er waren!

Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Pleasuretown
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Pleasuretown »

Hee Eddie,

Jouw verslag mag erook zijn! Mooi geschreven en vult mijn verslag goed aan. ;)
Cumlover026
Geaardheid: bi
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Cumlover026 »

Heren wat een geweldige verhalen, ik krijg gelijk weer zin als ik dit zo lees.

Wij vonden het heerlijk dat er zoveel mannen waren gekomen maar aanleiding van ons oproepje en komen zeker terug.

Wij hebben in ieder geval heerlijk genoten van al het lekkers wat ons werd aangeboden en ik hoop dat dit ook geldt voor de andere heren die aanwezig waren.

Groetjes M en S
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Jeroentje en 6 gasten