Nadat ik mij lekker had opgefrist thuis ben ik op de fiets gestapt en richting de erotica gegaan. Daar werd ik vriendelijk geholpen door de man achter de balie. Boven aangekomen zag ik een tiental mannen denk ik de een naakt en andere met hun kleren aan. Liep eerst even een verken rondje kijken of het stel er was. Er was een bekende die ik al veel vaker op zulk soort gelegenheden tref.
Ik vroeg of het stel er was en ze vertelde mij dat ze verschuild zaten in de gloryhole. Vandaar dat de mannen in een rij voor de gloryhole stonden om heerlijk verwent te worden. Aan alles was te merken dat er plezier werd gemaakt het gekreun en hijgen kwam boven de tv uit.

Die vriend vertelde dat hij al lekker was klaargekomen en benieuwd was waar het stel nog meer voorin was. Waar ik even niet bij stil heb gestaan is dat ze in de oproep aangaven samen de pikken te verwennen dus je kon ook door de man gepijpt worden.

Op een gegeven moment kwamen ze het hokje uit en verplaatsen zich naar de Hetero cinema. Wat een leuk en spontaan stel en de mannen namen plaatst in de banken. Na een poosje de film bekeken te hebben en de temperatuur omhoog liep nam een man plaatst tussen de benen van de vrouw en vingerde haar. Ze genoot met volle teugen en de mannen kwamen dichterbij. Vervolgens nam ze plaats op het bed en werd ze heerlijk geneukt door diezelfde man wat was dat al een genot om aan te schouwen. Ze zijn selectief en willen niet met iedereen aanpappen maar terecht want ze hebben zelf ook wat te bieden. Haar vriend kroop vervolgens op bed en neukte de mooie dame met volle passie. Ze waren zo een met elkaar de vonken vlogen er van af een heerlijk schouwspel weer.
Toen was het tijd voor een onderbreking waarbij de dame naar het toilet ging en even moest bijtanken. Toen ze klaar was winkte ze naar mij of ik mee ging. Ik gaf aan eerst even naar het toilet te moeten. Ik kan als ik geil ben nog wel eens snel klaarkomen en dat is heel vervelend. Heb je zon zin om een dame helemaal suf te neuken en is het na een korte tijd al klaar. voor beide partijen soms jammer maar je kunt er niks aan doen.
Vandaar dat ik studspray eens wilde proberen, dit is een delay spray wat je zon 6 tot 8 keer op je eikel en schacht moet spuiten en vervolgens 15 min moet laten inwerken. Nadat de 15 min ongeveer om waren heb ik mn piemel nog even afgespoeld en naar de darkroom gegaan.
Daar lag de heerlijke dame in de sling te wachten dat ik haar even goed op de plaats zette. Maar daar beneden hielp het niet echt mee , er stonden mannen omheen. Ik gaf aan even de tijd nodig te hebben maar blijkbaar was mn eikel zo verdoofd dat hij niet meer omhoog wilde. Ik baalde enorm want ik had zoveel zin om plezier te maken met deze leukerd.
Ondertussen gingen de tv's al uit en de lampen aan dus was het bijna tijd. Ik heb met dit stel nog even lekker gebabbeld in de hetero cinema. Daar kwam uit dat ik hun al eens ervaren had en ik dat later pas door had.
Ik ga jullie snel weer zien en dan zorg ik dat ik meer muziek tussen de bennen heb.
Groet Pleasure