Vrijdagavond lees ik op het gastenboek dat Hotgirl72 zaterdag
Naar de EC Arnhem komt dit leuke stel heb ik wel is in Zutphen ontmoet en ik moet eerlijk zeggen het was super.
Zaterdag dus rond 11 uur richting Arnhem gauw een parkeerplaats zoeken het was nog rustig in de stad dus geen enkel probleem .
De winkel binnengelopen netjes afgerekend koffie muntje mee
En dan lekker de bios in.
Ik loop de bios binnen en hoor direct al lekker gekreun van Hotgirl72 ik merk dat het al in volle gang is in de grote zaal.
Ik loop naar de lockers waar ik me kleren uit trek.
Aangekomen in de zaal wordt ze al lekker geneukt
Ze pijpt ook een paar heerlijke pikken
Dan ineens is het mijn beurt om haar heerlijk te neuken
Ik merk aan haar dat ze er van geniet.
En niet veel later spuit ik heerlijk mijn condoom vol in haar
Lekkere natte kut.
Daarna doe ik even een stapje achteruit zodat ook de andere mannen haar kunnen verwennen.
Niet iedereen heeft condooms 1 van de aanwezige mannen gaat ze netjes halen beneden complimenten daarvoor
Ze kan er geen genoeg van krijgen en de ene na de andere pik verdwijnt In haar.
Nadat ik even een lekkere cappuccino gedronken heb ga ik opnieuw de zaal in.
Inmiddels is het al lekker druk geworden en ze kan er nog steeds geen genoeg van krijgen.
Ik neem weer plaats aan de rand van het bed en al gauw heeft ze mijn lul weer in haar hand en pijpt en trekt me lekker
Ze word stevig genomen er zijn leuke mannen jongens die haar om beurten nemen.
Ze wordt ook lekker gevingerd en dan opeens houd ze het niet meer en komt spuitend klaar daarna neuk ik haar weer lekker
Ben enorm geil geworden en na een paar Lekkere stoten kom ik weer heerlijk klaar
Daarna maak ik het bed nog weer droog wel zo netjes toch en is het al weer bijna 14.00 dus tijd om te gaan
Hotgirl72 bedankt voor de leuke geile middag en wellicht tot gauw
geile zaterdagmiddag
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Contacteer:
Re: geile zaterdagmiddag
Wat fijn om te lezen dat je er net zo van genoten hebt als ik /wij!
Wij zijn als stel inderdaad een keer in Zutphen geweest maar de ervaring vandaag was vele malen lekkerder
Het was voor mij reuze spannend en ik had eerlijk gezegd niet zoveel lekkere mannen verwacht (stiekem wel gehoopt)
Jullie waren allemaal zo lief en lekker voor mij... rustig afgewacht wat er ging komen en heerlijk geneukt met de meeste van jullie...
Wat een genot en ja ik kon er geen genoeg van krijgen
mijn kut was zo lekker nat en warm dat het door wilde gaan... en gelukkig voelden jullie dat ook aan.
Helaas was op een gegeven moment de energie op en liet ik jullie weten dat ik er mee ging stoppen.. hopelijk geen teleurstelling want had het idee dat iedereen wel tevreden was over die middag.
Mochten we weer naar Arnhem komen laten we dat op tijd weten via deze site en dan hopen wij en vooral ik dat jullie mij weer heerlijk komen verwennen.Bedankt allemaal voor deze super geile lekkere middag !!!
Liefs Hotgirl 72 xxx
Wij zijn als stel inderdaad een keer in Zutphen geweest maar de ervaring vandaag was vele malen lekkerder

Het was voor mij reuze spannend en ik had eerlijk gezegd niet zoveel lekkere mannen verwacht (stiekem wel gehoopt)
Jullie waren allemaal zo lief en lekker voor mij... rustig afgewacht wat er ging komen en heerlijk geneukt met de meeste van jullie...
Wat een genot en ja ik kon er geen genoeg van krijgen

Helaas was op een gegeven moment de energie op en liet ik jullie weten dat ik er mee ging stoppen.. hopelijk geen teleurstelling want had het idee dat iedereen wel tevreden was over die middag.
Mochten we weer naar Arnhem komen laten we dat op tijd weten via deze site en dan hopen wij en vooral ik dat jullie mij weer heerlijk komen verwennen.Bedankt allemaal voor deze super geile lekkere middag !!!
Liefs Hotgirl 72 xxx
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten