Gisteren voor het eerst in de EC in Amersfoort geweest!
Kan maar 1 woord zeggen: GEWELDIG!
Ik had al diverse malen op het forum gezien dat Laura er zou zijn en ik moet zeggen dat ik haar enorm bewonder! Wat een mooie vrouw! Maar helaas nog niet eerder in de gelegenheid geweest om eerder te komen. Gelukkig vond ik gisteren de tijd om samen met een bekende naar de cinema te komen.
Na aangegeven te hebben bij de balie dat dit de eerste keer was dat wij de bios bezochten hebben we een goede rondleiding gekregen van een leuke man, waarvoor hartelijke dank! Het was er behoorlijk druk en Laura werd al goed genomen door diverse heren. Eerst even de kat uit de boom gekeken en een beetje rondgewandeld. Ik moet toch altijd eerst me even op mijn gemak gaan voelen voordat ik tot actie overga. Aangezien het behoorlijk druk was zijn we toen naar de lege gaycinema gegaan alwaar ik het toch niet kon laten om mijn gezelschap lekker te gaan zuigen. Binnen no time werd het in deze zaal ook druk en er waren redelijk veel toeschouwers. Maar op mijn knieen op de harde grond was niet echt prettig!(dank je wel voor het aanbieden van de handboek mevrouw knabbelenbabbel!). Tenslotte zijn we maar verhuisd naar het bed voorin de bios alwaar ik heerlijk ben geneukt waarbij ik tevens een pik in mijn mond had. Nadat de heren een behoorlijke lading over mijn gezicht gespoten hadden kreeg ik toch wel een beetje dorst en ben ik iets gaan drinken.
Mijn begeleider kon helaas niet langer blijven, maar ik had nog geen zin om weg te gaan dus ben gezellig weer terug naar binnen gegaan. Laura was alweer goed bezig en werd door een paar mannen hard geneukt. Ik was even lekker op de bank gaan zitten en heb daar gezellig zitten te kletsen met een aantal heren toen de andere dames een kopje koffie gingen drinken.
Na een poosje kwamen de dames weer terug en werd er weer verder gegaan met de actie. Laura ging op haar buik liggen om iemand te pijpen en toen kon ik het niet nalaten om haar heerlijke kontje te masseren en haar te likken. Intussen was er ook iemand mij aan het verwennen, waar ik echt wel van genoot. Toen er ook nog een jongeman met een heerlijke pik voor me kwam zitten kon ik me niet inhouden en ben hem gaan pijpen en ook heb ik de "rondleidinggever" nog even gepijpt. Intussen was de heer achter mij een condoom aan het omdoen en begon me super lekker en hard te neuken. Na een tijdje hebben de heren gewisseld en werd ik nogmaals heerlijk geneukt. Ik heb genoten! Helaas had ik geen tijd om nog langer te blijven, hetgeen ik graag had gewild!
Ik wil echt nog wel eens een keer komen binnenwippen en ik zou het fijn vinden om te weten met wie ik al kennis heb gemaakt! En of zij mijn bezoekje ook voor herhaling vatbaar vonden?
Even voor verdere info: Ik ben een blonde volle vrouw met kort haar en een stel ondeugende kijkers. Ik hou ervan om een beetje hard aangepakt te worden (geen sm). Mijn voorkeur gaat uit naar jonge slanke knullen, type twink, maar ben ook niet vies van ietsjes ouder, maar val niet op behaard en/of gezet. En dan nog belangrijker: nee is nee, maar gelukkig heb ik in Amersfoort al gemerkt dat daar rekening mee wordt gehouden.
Wie weet tot een volgende keer!
Groetjes Blondje
Mijn ervaring met EC Amersfoort
- VolleBlonde
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een ANDER STEL
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Re: Mijn ervaring met EC Amersfoort
Hallo Blondje,
Heel erg leuk om je verhaal te lezen en nu te weten wat jij er zelf van vond. Zoals we zagen (wij waren er ook) heb je echt genoten. Jammer dat we het eind niet meer mee hebben gemaakt maar ik denk dat je nog wel een keer terug zult komen. Leuk dat je de stap hebt gemaakt om te komen en ook tot actie bent overgegaan. Zoals je zelf aangaf was de sfeer goed en de show van Laura weer geweldig. We hopen je weer eens tegen te komen. Zag er heerlijk ondeugend uit als je op je knie zit en lekker pijpt
Groet, P en Knabbel
(P.s. ook dank namens de rondleider die je graag weer eens van dienst is
)
Volgende keer kun je dit beter bij het forum van amersfoort zetten.
Heel erg leuk om je verhaal te lezen en nu te weten wat jij er zelf van vond. Zoals we zagen (wij waren er ook) heb je echt genoten. Jammer dat we het eind niet meer mee hebben gemaakt maar ik denk dat je nog wel een keer terug zult komen. Leuk dat je de stap hebt gemaakt om te komen en ook tot actie bent overgegaan. Zoals je zelf aangaf was de sfeer goed en de show van Laura weer geweldig. We hopen je weer eens tegen te komen. Zag er heerlijk ondeugend uit als je op je knie zit en lekker pijpt

Groet, P en Knabbel
(P.s. ook dank namens de rondleider die je graag weer eens van dienst is

Volgende keer kun je dit beter bij het forum van amersfoort zetten.
Spreken graag af met andere stellen voor spel als het klikt
- VolleBlonde
- Contacteer:
Ik zag inderdaad dat ik het bij het verkeerd forum heb gezet, heb dit ook al gemeld!
Zoals ik al zei, moet altijd eerst kat uit de boom kijken, maar heb me daarna niet zo braaf gedragen!
Zoals ik al zei, moet altijd eerst kat uit de boom kijken, maar heb me daarna niet zo braaf gedragen!
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Hallo blondje,
Leuk omte lezen dat je het geweldig vondt.
" Intussen was er ook iemand mij aan het verwennen, waar ik echt wel van genoot. Toen er ook nog een jongeman met een heerlijke pik voor me kwam zitten kon ik me niet inhouden en ben hem gaan pijpen en ook heb ik de "rondleidinggever" nog even gepijpt. Intussen was de heer achter mij een condoom aan het omdoen en begon me super lekker en hard te neuken. Na een tijdje hebben de heren gewisseld en werd ik nogmaals heerlijk geneukt. Ik heb genoten!"
Het was ondergetekende die je als "als heer achter mij" verwende, liet genieten en stevig pakte.
At your service, zo willen we met elkaar omgaan in de EC!
Geef maar een berichtje als je weer komt, dan gaan we voor de volgende ronde en doe ik graag weer mee.
Leuk omte lezen dat je het geweldig vondt.
" Intussen was er ook iemand mij aan het verwennen, waar ik echt wel van genoot. Toen er ook nog een jongeman met een heerlijke pik voor me kwam zitten kon ik me niet inhouden en ben hem gaan pijpen en ook heb ik de "rondleidinggever" nog even gepijpt. Intussen was de heer achter mij een condoom aan het omdoen en begon me super lekker en hard te neuken. Na een tijdje hebben de heren gewisseld en werd ik nogmaals heerlijk geneukt. Ik heb genoten!"
Het was ondergetekende die je als "als heer achter mij" verwende, liet genieten en stevig pakte.
At your service, zo willen we met elkaar omgaan in de EC!
Geef maar een berichtje als je weer komt, dan gaan we voor de volgende ronde en doe ik graag weer mee.
- VolleBlonde
- Contacteer:
Zo zie je maar dat je soms snel iemand overtuigd om toch nog even te blijven
Je was goed bezig!
Ik heb in ieder geval een leuke middag gehad, maar ik denk dat dat al duidelijk was!
Ik stuur je wel een PB als ik weer ga! We handig inderdaad om de nicknames te weten anders kan ik niks sturen

Ik heb in ieder geval een leuke middag gehad, maar ik denk dat dat al duidelijk was!
Ik stuur je wel een PB als ik weer ga! We handig inderdaad om de nicknames te weten anders kan ik niks sturen

Gebruikers op dit forum: freqs, Hetedonder21 en 16 gasten