Heb ik weer......
-
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 48
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Contacteer:
Heb ik weer......
Na een dag hard werken, s'avonds snel naar Arnhem om nog wat van de opening mee te maken. Er stond namelijk in de aankondiging dat de dames tussen 1700 en 1900 uur pauze hadden en daarna nog wat geils wilde gaan doen. Maar waar ik ook keek ze waren er echt niet......wel 2 andere vrouwen die niet mijn type's waren
Jammer zet het er dan niet neer !!! (staat er overgens nog) . Verder overgens een prachtige zaak .....

Laatst gewijzigd door arnold op 19 dec 2011 10:17, 1 keer totaal gewijzigd.
- Pay2Play
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 37
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Beide hetero
- Contacteer:
Re: Heb ik weer......
Inderdaad, ik ben helemaal uit Eindhoven naar Arnhem gereden om Wendy en Ramona in levende lijve te ontmoeten, blijkt bij aankomt iets na zeven uur dat ze alweer vertrokken zijn... Beetje jammer, vooral omdat er een forum is waar dit best even meegedeeld had kunnen worden.
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Lekker respectvol ten opzichte van de wel aanwezige dames.
- stallion1979
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 35
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 40
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Geachte Arnold,xxxx
er is een verschil tussen eerlijkheid en lompheid.
Niemand wil lomp behandeld worden ook jij niet.
Eerlijkheid geeft je niet het recht om anderen te beledigen en schofferen.
EC staat bekend om respect voor een ieder die daar komt, dus ook voor oudere dames met een minder perfect figuur dan dat van Doutzen Kroes.
Jouw frustratie dat je de be-oogde dames niet tegen komt geeft je niet het recht om anderen te schofferen.
Ik heb nieuws voor je er zijn meer mensen met gevoelens behalve jezelf.
Heel benieuwd of je trouwens iedereen op je befaamde eerlijkheid tracteert in je eigen omgeving.
Ik denk dat bij jou op het werk er geen enkele dame van gediend is dat jij ze duidelijk maakt of je van de dame in kwestie een stijve krijgt of niet.
Waarom zou het hier anders zijn?
Trouwens met jouw opmerkingen schiet je jezelf op de lange duur in je eigen voet, als dames zich elke keer geschoffeerd gaan voelen door dit soort lomp gedrag zullen ze wegblijven en hoe meer stellen wegblijven hoe minderandere stellen gaan komen.
Kortom als de vrouwen weg gaan blijven zal je je heil moeten gaan zoeken in de gaybios, prima als je dat leuk vindt , maar ik denk dat je hetro-collega's dat een stuk minder zullen vinden.
Laten we wel zijn fatsoen kost niets en houdt de sfeer zo veel prettiger.
Wil ik tot slot verzoeken om mij niet via PB lastig te vallen , als je me wat te vertellen hebt , mag iedereen dat lezen,
Kinkyus
edit: aangezien Arnold blijkens zijn laatste post het licht heeft gezien heb ik zijn bericht gewist.
Laatst gewijzigd door Kinkyus op 19 dec 2011 10:55, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Als jij zoveel problemen hebt met het zinnetje "er waren 2 vrouwen waar ik nog geen harde van krijg" , dan weet ik niet in wat voor wereld jij leeft. Maar het mag hoor dat is jouw mening en ik ben van mening dat zo'n opmerking moet kunnen
en klopt ik was zeer teleurgesteld in het feit dat er geen aangekondigde meiden waren !!!! Overgens had EC ook wel excuses mogen aanbieden ......

-
- Leeftijd: 46
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
@Arnold. Ik ben het helemaal met kinkyus eens en vraag me af in welke wereld jij leeft waar je denkt iemand op die manier te kunnen vernederen. Je opmerking klinkt als een puber die met dit soort taalgebruik probeert populair te zijn tegenover zijn vriendjes maar geen idee heeft wat voor impact het heeft. Maar misschien was het wel goed dat Ramona en Wendy er niet meer waren, het was helemaal frustrerend voor jou geweest als ze jou compleet hadden genegeerd ondanks je super atletische lichaam met 6-pack en 20+ cm gereedschap.
Bttm/versa
V M MV MM MVV MMV MMM
Assplay fck (FF) Kinky - Buttplug-lover
V M MV MM MVV MMV MMM
Assplay fck (FF) Kinky - Buttplug-lover
-
- Contacteer:
Ik denk dat Arnold de keus heeft: inzien dat hij zich volstrekt ongepast gedragen heeft, zijn excuses aanbieden, en voortaan met een heel ander verwachtingspatroon naar de EC gaan; of zich nooit meer op dit forum en in levenden lijve in de EC vertonen. Wat mij betreft zou dit gedrag met een levenslange ban van het forum en uit de cinema bestraft mogen worden, ware het niet dat ik iedereen een tweede kans gun. (Ook al getuigt Antons reactie niet van enig inzicht in zijn fouten...)
- VolleBlonde
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 36
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
- Contacteer:
Als ik zo'n opmerking lees gaan bij mij de haren recht overeind staan!
Je kunt het wel denken maar je gaat zoiets niet schrijven. Gewoon echt lomp!
Niet iedereen heeft het perfecte figuur. Ik ook niet, helemaal niet zelfs, maar ik zit er niets mee. Alleen moet ik toegeven dat ik het niet leuk zou vinden om zo afgeschilderd te worden op het forum. Zo wordt inderdaad de stap voor vrouwen die niet op een fotomodel lijken steeds groter!
Voor mij geldt: Take it of leave it. Maar graag zonder kwetsende opmerkingen! Je kunt ook gewoon netjes zeggen, de dames waren niet mijn type!
Groetjes Blondje
Je kunt het wel denken maar je gaat zoiets niet schrijven. Gewoon echt lomp!
Niet iedereen heeft het perfecte figuur. Ik ook niet, helemaal niet zelfs, maar ik zit er niets mee. Alleen moet ik toegeven dat ik het niet leuk zou vinden om zo afgeschilderd te worden op het forum. Zo wordt inderdaad de stap voor vrouwen die niet op een fotomodel lijken steeds groter!
Voor mij geldt: Take it of leave it. Maar graag zonder kwetsende opmerkingen! Je kunt ook gewoon netjes zeggen, de dames waren niet mijn type!
Groetjes Blondje
-
- Contacteer:
Excuses aanbieden voor mijn opmerking doe ik niet , ik heb bij deze wel mijn reactie aangepast. Waarom geen excuses: omdat ik vindt dat zo'n opmerking wel door de beugel kan. Maar er wordt voorbij gegaan aan mijn reactie waar het echt om ging !!! Nogmaals na een dag hard werken als een gek naar EC Arnhem gereden om nog wat van de opening mee te maken , omdat aangekondigd was dat er na 19.00 uur ook nog wat vertier zou zijn door 2 mooie vrouwen. Tja er zijn ook mensen die moeten werken in de middag en dus dan niet kunnen. Kom ik vervolgens daar zijn de 2 al weg !!! Daar kan ik dan niet goed tegen
( kondig het dan ook niet groots aan )
Wel wil ik mijn excuses aanbieden aan de vrouwen die niet gediend waren van mijn taalgebruik.

Wel wil ik mijn excuses aanbieden aan de vrouwen die niet gediend waren van mijn taalgebruik.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten