Allen,
Vandaag het geluk gehad om door Suzanne en Jan uitgenodigd te worden in Arnhem. Om het afgesproken tijdstip liep ik binnen en zag vrijwel meteen Suzanne gekleed op de bank bij de kluisjes zitten en kwam Jan tegen welke onderweg was naar de douche om zich op te frissen.
Aangezien we eerder contact hadden gehad herkende Suzanne mij ook gelijk en na even met haar gekletst te hebben ben ik ook maar even onder de douche gesprongen.
De douche was een aangename verwarming aangezien het in de cinema niet echt lekker warm was om uit de kleren te gaan. Nadat Jan en ik de douche hadden verlaten kreeg Suzanne de opdracht van Jan om een mooie body aan te trekken waar ze door haar zwangere buik nog maar amper in paste maar het stond haar geweldig. Ook haar mooie volle borsten vielen mij gelijk op.
Na even in de Heterocinema gezeten te hebben zijn we verplaatst naar de ruimte met het grote bed waar Suzanne en Jan met elkaar begonnen te spelen waarbij Suzanne stevig door Jan op haar billen geslagen werd terwijl ze heftig aan het zoenen waren. De handen van Suzanne hadden inmiddels ook al de stijve pik van Jan gevonden en pijpte hem tot diep in haar keeltje wat duidelijk te horen was.
Jan gaf Suzanne op een gegeven moment de opdracht haar body en bh uit te trekken en naakt mee naar het rek waar ze voorover gebukt van achteren hard door hem genomen werd. Ik kon ondertussen heerlijk met haar volle borsten spelen.., damn wat een geweldige borsten heeft ze en dan nog maat te zwijgen over dat geweldige mooie koppie en die ondeugende blik.
Nadat Suzanne een paar keer klaar kwam zijn we verplaatst naar de stoel welke voor het raam van de douche staat omdat Suzanne aardig vermoeid raakte in haar benen. Zittend pijpte ze Jan weer vol overgave terwijl ze mijn keiharde pik aftrok. Heerlijk dat ze dit met haar spuug deed.., daardoor voelde dit zo heerlijk glad. Ook Gewoonleon had contact met Suzanne en Jan gehad en sloot aan bij ons. Dit leverde een mooi gezicht op.., De pik van Jan in haar mondje en in elke hand trok ze mij en Gewoonleon.
Na een korte pauze zijn we verplaatst naar het grote bed en werd Suzanne doggystyle door Jan geneukt en wederom kwam ze meerdere keren klaar. Afwisselend werden Gewoonleon en ik afgetrokken en speelden we met haar geweldige lichaam. Kort daarop kwam Jan met een flinke straal zaad klaar op haar rug.
Daarna heb ik gevraagd of Suzanne mij nog even klaar wou trekken wat ze met veel liefde en teasen deed. Telkens vlak voordat ik klaar zou komen stopte ze om vervolgens weer te beginnen. Aan het einde heb ik haar volgens mij bijna gesmeekt om het af te maken..., wat uiteindelijk ook gebeurde en ik met een paar flinke stralen klaar kwam.
Hierop gingen Suzanne en Jan douchen en ben ik huiswaarts gegaan.
Met veel plezier vanmiddag geweest en voor mij een ervaring die ik nog nooit van mijn leven heb meegemaakt.., Bedankt Suzanne en Jan voor deze ervaring vandaag en hopelijk tot snel nog eens. Maar ik vermoed dat de bevalling er al snel aan zit te komen. Hopelijk lees je dit verslag dan nog eens met een glimlach op je gezicht terug. Ik vond het in een woord GEWELDIG.
Groetjes Goodlooking
9 januari 2019.., Geweldige middag met de zwangere Suzanne
- Goodlooking
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 41
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
-
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: 9 januari 2019.., Geweldige middag met de zwangere Suzan
Wat leuk om te lezen goodlookking! Goed zo dat jullie gepaste afstand hebben gehouden en toch ook aan jullie trekken zijn gekomen.
Dit leuke stel komt vast terug voor meer geile tijden ...
Groeten
Dave
Dit leuke stel komt vast terug voor meer geile tijden ...
Groeten
Dave
-
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 0
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Contacteer:
Jeetje wat een geile en spannende weergave van de hete middag!
Suus was wat onzeker over haar rondingen en hoogzwangere buik, maar dat is helemaal weggenomen.
Samen hebben we jouw verslag meermaals gelezen en herbeleefd... enorm bedankt!
Mocht het lukken dan zijn we ook volgende week weer van de partij...
Wellicht vindt Leon het ook nog spannend om te schrijven!
Liefs van ons.
Suus was wat onzeker over haar rondingen en hoogzwangere buik, maar dat is helemaal weggenomen.

Liefs van ons.
Zelfverzekerd, verzorgd, verliefd, gepassioneerd stel.
Gericht op elkaar, zoals de Liefste Liefde voelt.
Bij contact met een leuke vent, nodigen we uit.
Hij is lang, actief en heeft de lead.
Zij is curvy, vrouwelijk en... zwanger.
Gericht op elkaar, zoals de Liefste Liefde voelt.
Bij contact met een leuke vent, nodigen we uit.
Hij is lang, actief en heeft de lead.
Zij is curvy, vrouwelijk en... zwanger.
-
- Geaardheid: bi
- Leeftijd: 43
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Wat geweldig om te lezen hopelijk kom ik jullie ook eens tegen daar groetjes mag
-
- Geaardheid: hetero
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Wat een mooi avontuur en geil verslag
Hoop jullie zeker ook eens te ontmoeten
Ern goede zwangerschap gewenst
Groet Sem
e="LiefsteLiefde"]Jeetje wat een geile en spannende weergave van de hete middag!
Liefs van ons.[/quote]
Hoop jullie zeker ook eens te ontmoeten
Ern goede zwangerschap gewenst
Groet Sem
e="LiefsteLiefde"]Jeetje wat een geile en spannende weergave van de hete middag!

Liefs van ons.[/quote]
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten