14 februari de witte tornado

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
ryuk378
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 25
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Re: 14 februari de witte tornado

Bericht door ryuk378 »

Leuk! Weet je misschien ongeveer hoelaat je er zal zijn? Xxx
michel
Geaardheid: hetero
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door michel »

Ook ik probeer er te zijn, hebben jullie een indicatie van de tijd???
grotejongen
Geaardheid: bi
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Squirting
Contacteer:

Bericht door grotejongen »

Hoi Renata denk dat ik ook maar eens op Valentijnsdag een bezoekje afleg met jullie goed vinden
tom-bigcock.jpeg
48. kort blond rossighaar, groen-grijze ogen, slank/gespierd, lekkere pik van 19,5cm bij 5cm, ervaren met uithoudingsvermogen, discretie geboden en gevraagd
Maggiver
Geaardheid: bi
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Contacteer:

Bericht door Maggiver »

De witte tornado, roxy geile neukslet en wat nog meer. Wat een geweldige middag was het in ec arnhem.
Er waren zelfs 3 stellen aanwezig. Maar we waren met een paar mannen druk bezig met roxy
De fuckclub ipv fanclub. Een erg geile gezellige zaaddonerende middag.
Met een aantal leuke gewillige vrouwen die er geen genoeg van kregen.
Roxy wilde in de sling hard genomen worden zij vraagt wij draaien. Op bed was de start daarna was de bios waar ze tussen de stoelen veel fun had. En even later in de sling waar we met een aantal mannen haar flink en hard genomen hebben. Een korte pauze daarna en toen ze terug kwam van het roken ondekte ze t bankje bij de lockers wat was t geil roxy en peter.

Thanks en hopelijk tot snel
Greetz mag
Laatst gewijzigd door Maggiver op 16 feb 2019 00:19, 1 keer totaal gewijzigd.
Timber
Leeftijd: 38
Geaardheid bij stel: Homo seksueel
Fetish: Pony play
Contacteer:

Bericht door Timber »

Ik zie dat ik even niet op heb gelet :roll:
Had er graag bij geweest vandaag, zeker nu ik zie dat we dezelfde hobby hebben. Had met Renata wel even willen spetteren onder de douche.

-xxx- T.
Glenn4U
Leeftijd: 47
Contacteer:

Bericht door Glenn4U »

Supergeile Valentijnsdag met drie geile stellen. Rond 12:00uur waren de lockers allen bezet en we kregen een sporttas mee. Dit belooft een geile dag te worden met veel neukers om de dames te verwennen. Bij binnenkomst kom ik een aantal bekenden tegen en we kletsen wat.

Het eerste stel wat binnenkomt is Roxy (Renata) en Peter een open en geil stel. Roxy ziet er sexy uit in haar witte catsuit, Peter is een sportief uitziende man. Het feest vangt snel aan op het grote bed, waar Roxy flink genomen en ondergespoten wordt. Ze is onverzadigbaar en vraagt om stevig geneukt te worden en dat was niet voor dovenmans oren. De mannen hebben haar bruut genomen. Op een gegeven moment was er een plek vrij en greep mijn kans om haar te neuken. Peter gaf aan dat ik Roxy aan der haar mocht trekken terwijl ik achterlangs neuk. Heerlijk een sletje zo te nemen. Ze genoot ervan en wilde meer pik en dat heeft ze gekregen. Het feest verplaatste zich naar de heterocinema waar ze op EddieEagle ging zitten en Peter ging pijpen. Na de heterocinema verplaatste de stoet mannen met dit stel naar de rode bank naast de lockers waar Roxy eerst flink door peter werd genomen en vervolgens door de stoet met mannen. Inmiddels zijn de stellen Rossi en Y met vriend binnen.

Roxy en peter gingen ervandoor, waardoor het feest doorging op het grote bed met de twee overige stellen. Y lag als eerst met haar vriend op het bed en Y vroeg om pik en dat heeft ze flink ontvangen. Op bed heb ik haar achter-, en voorlangs staand naast het bed kunnen neuken. Echt een geile donder. Stel Rossi zijn ook op bed gaan liggen, waardoor Y naast het bed bruut door Stud en overige mannen wordt geneukt.

De heerlijke dame van stel Rossi460 heeft nu mijn aandacht. Ze was eerst met haar man bezig waarna hij mij een sein gaf om ook op bed te komen. Het duurde niet lang of het geile mondje zat om mijn harde pik. Ze zoog zo lekker dat ik bijna klaar zou komen, maar ik wilde haar eerst nog neuken en voor ik het wist zat ik tussen haar benen. Vervolgens doggie. Ze kneep lekker met haar kutspieren, waardoor ik het niet lang meer vol ging houden en spoot de condoom vol terwijl ik in haat heerlijke kutje zat. Even water drinken en we vervolgde deze sessie nog drie maal. Afgewisseld in de gynaecologenstoel, staand aan het kruis en in de sling vervolgens weer op bed. Met af en toe een break en gezelligheid. Het was heel intiem in een kleinere setting, waardoor ik dit als geil intens en intiem ervaarde. Echt een top dame. Super genoten van het stel. Mijn pik werd overgevoelig en het was inmiddels 19:00uur. Veel en lang geneukt en voldaan gingen we naar huis.

Allen bedankt voor de geile middag en avond.
Tot gauw
Honger en verlangen naar lust!
EddieEagle
Leeftijd: 35
Contacteer:

Bericht door EddieEagle »

Ik ben donderdag al op tijd in de cinema, evenals zo'n 20 andere mannen, als Roxy de gangbangslet en haar partner binnenkomen. Heel relaxte mensen en de blik in Roxy's ogen verraadt dat het een geile dag gaat worden. Roxy trekt haar mooie witte catsuit aan. In de speelruimte gaat Roxy op het bed liggen. Ze zegt dat ze niet anaal geneukt wil worden, maar dat ze verder keihard aangepakt moet worden. Ze pijpt er direct lustig op los en ik mag die heerlijk warme mond over mijn paal voelen. Ik pak haar bij haar geweldige bos donker krullend haar vast en beweeg haar hoofd op en neer over mijn paal heen. Soms hou ik mijn lul diep in haar keel, zodat ze af en toe proestend over mijn lul kwijlt als ze naar adem moet happen. Ze vindt het heerlijk. Ik ook :)
Terwijl Roxy op haar knieën aan het pijpen is, vullen andere mannen haar kutje en wordt ze flink doorgeneukt. De een na de andere komt over haar klaar. Ik neuk Roxy's hete kutje en sla haar op haar billen. Ik ben erg opgewonden en kom vrij vlot heerlijk klaar. Anderen nemen het stokje over.

Na een korte pauze nemen ze plaats in de heterocinema en op de voorste rij wordt Peter door Roxy gepijpt. Ik ga op de bioscoopstoel achter Peter zitten. Roxy staat op, kijkt me geil aan, loopt naar me toe, knielt voor mij en pijpt mij goddelijk en likt ook mijn ballen met haar zachte tong. Ze staat op, draait zich om en zakt over mijn (natuurlijk met condoom omhulde) lul heen. Zo berijdt ze mij 'reverse cowgirl' terwijl ze Peter pijpt. Heerlijk om zo ook eens lekker op een bioscoopstoel te neuken.

We verplaatsen naar de darkroom, waar Roxy in de vrij laag hangende swing gaat liggen. Hier wordt ze door een groepje van zo'n 5 mannen (de 'fuckclub') geneukt, waarbij zij ons verbaal aanmoedigt om haar als slet helemaal uit elkaar te trekken. We wisselen elkaar steeds af en zorgen ervoor dat het kutje aldoor gevuld blijft. Ik begin inmiddels vrij uitgeput te raken en ik hou alleen nog korte sprintjes vol.

De bank bij de lockers wordt ontdekt en dit lijkt ons ook een heerlijke neukplek. Roxy pijpt Peter stijf en ze neemt daarna op haar knieën plaats op de bank. Ze wordt nu door Glenn4U en een ander geneukt, terwijl ze andere mannen pijpt. Ik pak haar ook van achteren, trek nog een heerlijk eindsprintje en kom vreselijk hard klaar.
Er zit nu bijna drie uur actie op. Roxy en Peter hebben nu genoeg gehad, gaan zich douchen en gaan ervandoor.

Ik heb de witte tornado overleefd. What doesn't kill you, makes you stronger :D Roxy en Peter, heerlijk dat jullie er waren!

Eddie
In voor leuke dates met vrouwen en stellen in EC Arnhem of elders.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten