oproep voor 60+ dames

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
poitr61
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 apr 2017 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

oproep voor 60+ dames

Bericht door poitr61 »

het is maar stilletjes op het forum de laatste weken.
dan nog maar weer eens een oproepje voor oudere dames (60+)
dames: wil je eens lekker verwend worden ? een pik diep in je kutje voelen? heerlijk relaxed keer op keer klaarkomen? mijn sperma over je buik of tieten laten vloeien? je kontje lekker laten likken en misschien een stijve lul in je poepgaatje voelen? of alleen maar een geile massage en een bef-beurt?
Reageer via forum of PB dan spreken we af in de EC of elders !!!!!
Dik, dun, rimpels, vetrollen, slappe tieten, een hangbuik, maakt mij niets uit, ik (57) word er alleen maar super geil van.
groetjes Poitr
looking for older woman!!
Gebruikersavatar
poitr61
Berichten: 166
Lid geworden op: 11 apr 2017 08:36
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 62
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: (BD)SM
Contacteer:

Re: oproep voor 60+ dames

Bericht door poitr61 »

toch maar eens even terugkoppelen betreft mijn oproep een paar weken geleden.
na de oproep goed mijn mail in de gaten gehouden en ... ja .. daar was opeens een PBtje van een vrouw, 69 jaar.
zij wilde wel met mij afspreken voor de cinema in amersfoort. geen probleem ..
ik naar amersfoort. wel spannend. geen idee wat ik kon verwachten.
voor de ingang in het halletje troffen we elkaar, beetje onwennig. we besloten los van elkaar de cinema in te gaan.

eenmaal binnen snel uit de kleren. zij hield haar slip en BH aan. gelukkig waren er bijna geen andere mannen en konden we rustig aan elkaar wennen.
eenmaal op het grote bed heb ik haar langzaam ook van de slip en BH ontdaan. daar kwamen 2 heerlijke grote zachte tieten uit waar ik wel een half uur mee heb liggen spelen. haar kut was matig behaard, wel geil, en ik heb mn tong er diep ingestoken. onderwijl had ze mijn pik en ballen ook gevonden en ik had moeite om niet gelijk al klaar te komen. uiteindelijk zijn we heerlijk gaan neuken, zij op haar knieën zodat ik met mijn handen haar zwabberende buik en tieten heerlijk kon kneden. toen ik bijna klaar kwam, snel de condoom af gedaan en over haar buik klaargekomen. Het was echt super geil.
helaas weet ik haar naam niet omdat ze vrij snel weer moest verrtrekken. op mijn berichtjes heeft ze nog niet gereageerd.

als je dit leest heerlijk vrouw, stuur me svp een berichtje
groet, poitr
looking for older woman!!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten