Eerste gangbang
- Ropa
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
- Leeftijd: 45
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
- Geaardheid bij stel: Homo seksueel
- Contacteer:
Eerste gangbang
Afgelopen zaterdag 6 april was het dan zover. Voor het eerst zijn wij, Rob en Luna, naar EC Arnhem geweest. We hadden wat contacten gelegd via een chatgroep in KIK-messenger. Daar werd door een hoop bi-mannen aangekondigd dat ze er 6 april zouden zijn. En dat is mooi want daar zijn wij naar op zoek. Bi-mannen met liefst een wat grotere pik. Dat laatste zat wel goed. De meeste van de aanwezige heren was in het bezit van een mooi exemplaar. Iets waar wij beiden wel raad mee weten. Hoe geil is het om samen zo'n lekkere harde lul te pijpen. Dat werd overigens door de aanwezige heren zeer op prijs gesteld. Het begon rustig. We namen plaats op het grote bed. Er werd door ons gezoend en gestreeld. De aanwezige mannen kwamen dichterbij en begonnen Luna aan te raken. Langzaam gingen de benen van Luna steeds verder uit elkaar. Vingers streelde haar en verdwenen in haar heerlijke natte kut. Die overigens steeds natter werd. De eerste lul verdween in de mond van Luna. Ik kwam dichterbij en samen pijpten we deze heerlijke lul. Luna gleed met haar mond richting de ballen en ik zoog de eikel diep in mijn mond. Steeds dieper tot ik de hele lul in mijn mond had. Luna had ondertussen in beide handen een lul die ze aan het aftrekken was. Haar benen werden ondertussen naar achteren getrokken zodat ze lekker open lag om de eerste harde dikke lul in haar drijfnatte kut te ontvangen. Hard werd ze geneukt terwijl ze mij aan het pijpen was. De rest van de aanwezige mannen stond er omheen er keek ernaar. Na een tijdje goed hard geneukt te zijn werd het eerste condoom gevuld. De volgende lul verdween alweer in de monden van Luna en Rob. En natuurlijk ook weer één in haar kut. En de lullen wisselden elkaar af. Zo werd de eerste gangbang van Luna een feit. In bijna twee uur tijd is ze 15 keer geneukt. Één van de mannen heeft haar maar liefst 3 keer geneukt! Één van de mannen heeft zijn zaad over haar borsten gespoten wat door mij heerlijk uitgesmeerd is. Al met al een hele geile middag die zeker voor herhaling vatbaar is. Of we het hier aan gaan kondigen weten we nog niet. Dan zullen er waarschijnlijk wel meer dan 15 mannen zijn. Aan de andere kant, hoe meer bi-mannen, hoe meer geiligheid. Dus wie weet. Of we terugkomen? Zeker weten. Mannen bedankt voor de supergeile middag. Rob en Luna

#Luna
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 44
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
- Contacteer:
Re: Eerste gangbang
Mogge Rob en Luna, mooi verslag Rob, goed geschreven.
Groet Wen en Mart.
Groet Wen en Mart.
-
- Geaardheid: bi
- Geslacht: Non-binair
- Leeftijd: 50
- Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
- Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
- Fetish: Squirting
- Contacteer:
Mooi en super geil verhaal jammer dat wij op zaterdag
Bijna nooit kunnen ivm werk wzouden er anders graag eens bij zijn
En natuurlijk ook mee doen dus als jullie misschien eenkeer op een
Donderdagmiddag /avond kunnen of willen afspreken heel graag
Gr. Stel rossi460
Bijna nooit kunnen ivm werk wzouden er anders graag eens bij zijn
En natuurlijk ook mee doen dus als jullie misschien eenkeer op een
Donderdagmiddag /avond kunnen of willen afspreken heel graag
Gr. Stel rossi460
-
- Geaardheid: hetero
- Geslacht: Man / Cis-man
- Leeftijd: 38
- Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
- Fetish: Cuckolding
- Contacteer:
Hoi Rossi en Luna
Misschien een x een andere dag doen dan maar want Rossi is ook een heerlijke vrouw... geil verslag van een voor jou heerlijk avontuur en vuurdoop. Topper
Gr Sem
Misschien een x een andere dag doen dan maar want Rossi is ook een heerlijke vrouw... geil verslag van een voor jou heerlijk avontuur en vuurdoop. Topper
Gr Sem
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 gasten