dag elke,
klinkt als een uitdaging. wel ff rijden voor mij vanuit amsterdam maar no guts no glory dusss.. hou van harde dp en anaal geven.
ben benieuwd.....
xx
Lijkt mij erg geil om hieraan deel te nemen. Ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren. Ik kijk er naar uit en zal je zeker niet teleurstellen.
Groet man1963
Wat was het weer genieten met je, al die kerels die je in al je gaatjes mochten nemen.
Aan je gezicht en gekreun was het te zien en te horen dat niet alleen wij er van genoten, volgens mij ben ook jij goed aan je trekken gekomen.
Ik vind het nog steeds geil hoe jij met ons om gaat en heb inmiddels al weer een harde paal gekregen.
Hoop binnenkort weer een uitnodiging van je te ontvangen.
Ik ben van plan om binnenkort weer een bezoek te brengen aan de EC in Arnhem voor een hete gangbang.
Ik kom alleen als ik genoeg pb's krijg met geile, hete en opwindende voorstellen.
Dit bericht is alleen voor actieve mannen die ook uit de kleren gaan.
Degene die mij het meest opwinden nodig ik uit om mij lekker te neuken in alle gaatjes en mag over mij heen spuiten.
Geile groetjes,
Elke
Hoi Elke,
De PB's werken nog niet via dit forum vandaar toch maar een berichtje deze thread.
Als jij er van een man houdt die het likken van vrouwenkutjes tot een kunst verheven heeft dan wil je mij een keer tegenkomen in EC in Arnhen. Neuken vind ik best fijn maar een vrouw tot een hoogtepunt likken is voor mij (en voor jouw) de ultieme belevenis. Ik zie je kutje nu al voor me. Mijn tong is op volle oorlogssterkte. Als dan heerlijk klaar bent gekomen wil ik best mijn kwakje op je borsten spuiten als je dat goed vindt. Laat maar weten wanneer je volgende week in EC Arnhem kunt zijn. Ik kan elke middag van de week komen, ik hoop dat jij dan ook kunt (klaar)komen!
Groetjes Ronald!
Sex is one of the nine reasons for reincarnation; the other eight are unimportant.