NEW! XXX ROOM ARNHEM

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Eroticcinema Arnhem
Berichten: 2235
Lid geworden op: 03 dec 2011 16:13
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Contacteer:

NEW! XXX ROOM ARNHEM

Bericht door Eroticcinema Arnhem »

New XXX Room,

Vanaf heden hebben wij bij EroticCinema in Arnhem een XXX Room gecreëerd waar bezoekers hun spel met elkaar of met meerdere kunnen bedrijven. Om het extra spannend te maken wordt deze ruimte voorzien van spiegelglas zodat de bezoekers van de Cinema kunnen bekijken wat zich in de XXX Room afspeelt, en kunnen de bezoekers van de XXX Room niet zien wie er toekijken.

Vanuit de XXX Room heb je ook toegang tot de cinema via een afsluitbare tussendeur.

Je bent vrij om bezoekers uit de andere ruimtes van de Cinema uit te nodigen om aan het spel in de XXX Room mee te doen.

Tevens is het mogelijk om op verzoek de XXX Room te voorzien van speeltjes die je voor je spel wil gebruiken (voor sommige speeltjes zijn wij genoodzaakt kosten in rekening te brengen uit hygiënisch oogpunt).

Voor gebruik van deze ruimte betaal je € 25.- per 3 uur buiten de normale toegangsprijs van € 14.00 om teleurstellingen te voorkomen dat de ruimte vrij voor gebruik is, is reserveren wenselijk.
Dit kan aan de balie van een van onze winkels of via: info@eroticcinema.nl

Voor degene die veel kijkers wil bij het spel dat je in de privéruimte speelt, kunnen wij op ons forum en op Social Media een oproep doen.

Let op voor gelegenheidsstellen! Niet voor betaalde Sex!

Het EroticCinema Team.
T girl patty
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 apr 2013 13:24
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 43
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Re: NEW! XXX ROOM ARNHEM

Bericht door T girl patty »

Aanstaande maandag ben ik er weer, rond de klok van 13.00 uur
ben ik te vinden in de xxx.
Als je lekker fris bent, zin hebt om een beetje kinky te spelen voor het raam dan trek ik jou
naar binnen :P
Ben gek op lingerie, kutjes en pikken, dus kom vooral even langs als je iets lekkers in de aanbieding
Hebt
Ondeugende T girl is voor veel in.
ErHa
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 sep 2020 15:33
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een VROUW
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Re: NEW! XXX ROOM ARNHEM

Bericht door ErHa »

Hoi Wij zijn een gelegenheidsstel, zouden graag de xxx boeken, maar is er ergens ook een foto van hoe t er uit ziet? groet Er en Ha
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten