Lekker bezoek op de naaktdag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Gebruikersavatar
Nijmegen31
Berichten: 21
Lid geworden op: 08 dec 2018 23:17
Geaardheid: bi
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 34
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Hij biseksueel
Fetish: Crossdresser
Contacteer:

Lekker bezoek op de naaktdag

Bericht door Nijmegen31 »

Ik had speciaal tijd vrij gemaakt op deze mooie donderdag om een paar uurtjes naar de erotic cinema te gaan. Het was alweer een tijd geleden en ik kon mij herinneren dat de naaktdag altijd wel goed bezocht was. Aangekomen werd ik begroet door een opgewekte dame bij de balie die mij even later nog even helpt bij de kluisjes en de middag kan rond kwart over 2 van start
Eerst maar eens even rustig in de heterozaal zitten en genieten van de mooie film die opstaat. Langzaam begin ik goed in de stemming te komen en dat merkt ook een wat oudere meneer die naast mij komt zitten. Ongestoord kijk ik de film waarin een mooie dame heerlijk genomen wordt. Dan begint de meneer naast mij aan mijn been te voelen en het duurt niet lang voordat zijn mond mijn pik vind. Ik heb zelden iemand van mijn pik afgeslagen en deze meneer doet zo zijn best dat ik hem mij laat verwennen.
Niet heel lang daarna wordt ik omringd door een groep oudere heren met palen paraat en handjes die over mij heen glijden. Ik krijg de ene pik na de andere aangeboden, en ben ondertussen zo geil dat ik ze gretig pijp terwijl er twee mannen om mijn lul likken en zuigen. Het was hemels. Ik voelde mij intens verwend en hou blijkbaar enorm van al deze aandacht. Misschien moet ik daar een keer iets mee...
Afijn, na een 20 minuten aan alle kanten gezogen, pijpen en betast de worden las ik een pauze in en bedank de heren voor al het lekkers. Ik sta op en doe een rondje als mijn ogen op een stel valt wat net binnenkomt. De mam blijkt van top tot teen onder te zitten met tattoo's en de vrouw heeft ook een aantal mooie. Ik hou een kleine afstand maar ben te nieuwsgierig dus bewonder het moois wel. Als zij later heerlijk aan het neuken zijn op het bed sta ik er met stijve lul in de hand bij. Ik wrijf over haar borsten en knijp zaxhtjes in de tepels terwijl ze hard genomen wordt door haar vent. Lekkere geluidjes die daar dan van dat bed af komen zijn niet te missen. Als de man mij vervolgens wenkt om hem te vervangen aarzel ik niet en haal een condoom te voorschijn. Ik doe hem om en begin de vrouw eerst rustig en daarna zo hard als ik kan de neuken, ze oogt lekker en zo voelt ze ook. Hoe zalig het ook is, ik merk dat al het gegeil voor zijn tol eist en als we switchen maar doggy hou ik het niet meer en spuit mijn condoom helemaal vol. Ik geef haar twee kusjes op de billen en bedankt ze beide voor het genot.

Voldaan en met een beetje zaad minder verlaat ik de cinema. Misschien moet ik dit toch vaker doen?
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten