Bi stel dev .s geile uurtjes op Bi gay dag

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Berichten: 447
Lid geworden op: 26 feb 2018 12:32
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bi stel dev .s geile uurtjes op Bi gay dag

Bericht door sletje bi stel dev »

Hadden ff zin in .was niet de bedoeling maar ja wij stel zijn altijd geil ..Bij binnenkomst handdoekje en koffie munt .geil in me slipje.grr weer even zin in .misschien een geile.pik voor ons beide maar helaas niet voor ons .We hebben heerlijk geneukt op.grote matras geil.op hem ge zeten die harde paal erin en keken naar de film waar Bi man een man neukte en de slet die pijpte tegelijk ..Een heerlijke trio film waar wij erg van genoten .Zijn paal was goed hard pff we praten geil met elkaar tijdens het neuken geile gore praat pfff...ik.beet in z.n tepel van opwinding ..en hij neukte me op allerlei standjes klets nat was ik heerlijk geil allemaal.mannen stonden er om heen maar daar trokken wij ons niks van aan ..Toen zij ik ga op je buik liggen .beetje kontje omhoog ..mmm ik likte zijn geile gaatje ..neukte hem met m.n tong pfff duwde me vinger in .n kontje wooow..heerlijk geil was dat ik zat als een jager achter hem ging tussen zijn benen zitten duwde ze uit elkaar m.nnkutje op zijn billen en bereed hem pfff zo geil.m.n vinger in kontje en neuk bewegingen maken.kwam zo bijna klaar..ik was al veel klaar gekomen..maar dit zorgde voor geile opwinding voor ons allebei .toen even op bankie zitten .maar niet voor lang ..mn man zei kom ik wil je neuken nou dat hoef je geen 2e x te zeggen hihi hij lag op bed .en ik neukte hem en neukte hemnmmm..Ja geef me jevzaad en geile woorden vlogen in het rond ..ik voelde zijn pik klaar komen mmm hij klopte in mijn kutje wauw zo geil gevoel daarna zijn heerlijke laatste zaad uit zijn eikel gezogen ..Pfff was weer een geile paar uurtjes..tja dat ga nooit vervelen hihi..we waren niet van plan te komen..had anders de mooie lange man vast en zeker ook uitgenodigd ..hihi..xx
1martin
Berichten: 514
Lid geworden op: 09 okt 2012 11:25
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een STEL
Geaardheid bij stel: Beide hetero
Contacteer:

Re: Bi stel dev .s geile uurtjes op Bi gay dag

Bericht door 1martin »

dat was wel een onverwachtsbezoek aan ec
en zo te lezen een en al veel sex met elkaar je zal haar natte kut wel flink hebben vol ge pomt
graag wacht ik een volgende keer om haar keel te neuken
het gr 1martin
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten