Naaktdag neukdag ..met bi stel dev

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
Plaats reactie
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Naaktdag neukdag ..met bi stel dev

Bericht door sletje bi stel dev »

We kwamen aan om 11 uur,handdoekjes en naar boven .Er waren al mannen en een stel dat ook.aangekondigd hadden dat ze kwamen we kleden ons uit en gingen naar cinema eerst lekker samen ,ik pijpte m.n geile man z.n pik en zoog er geil op pfff .daarna neukte hij me van achteren en nam m.n geile kontje mee ,m.n handen om de tralies van de kooi en ik spoot in het rond toen hij zijn vingers in me geile natte kutje stopte..mannen om ons heen ,veel pikken heel veel pikken mmm .M.n man zei ga tegen het matras aan staan ik ga je neuken en jij pijp die geile pikken ,tjonge jonge wat geil en veel ik werd geil geneukt op allerlei manieren en ging maar door .Ik werd in me kontje geneukt door m.n geile man met z.n toverpik.pff ik.bewoog m.n kutje mee met zijn neukpik,daarna likte hij me klaar met z.n tong op m.n klitje pff word alweer geil bij de gedachte..mmm.toen kwam Glenn de lange man hiji ik pijpte hem diep en de klodders slijm zaten op m.n kin ,daarna werd ik geneukt door hem geil en hard ik kreeg er geen genoeg van ik werd geil sletje ,lekker geil kutje enz genoemd ik pijpte als een geil pijpsletje ..Toen even pauze ..dat was even nodig .hiji voor ons allebei want m.n mannetje bevredigd zijn sletje goed ..Daarna terug naar de cinema waar er een file van mannen stond ,een jongeman neukte me goed en in me kontje ook ,hij kreeg er geen genoeg van hiji daarna pijpte ik nog mannen en kreeg een gratis shampoo in m.n haar van geil zaad hihi.werd weer geil geneukt en pijpte weer geil door .Toen naar grote bed daar werd ik geneukt Door m.n man .en pijpte hem nog geil pff wat een geile pik ,toen werd ik op knieën gezet op bed daar werd ik geneukt op allerlei manieren de pikken om m.n heen ik kreeg zaad in bekkie ..op kontje pff kon niet op .toen stonden de mannen zich aftetrekken en ik was zo geil als boter ik ging naast hun op bed op knieën en kneep in me tietjes en vingerde m.n natte kutje ..ik riep ..sletje ga los nu en maakte neukbewegingen met m.n lijf ,kutje en kontje pfff de mannen werden dol van geiligheid ..daarna weer pauze .,en als laatste terug naar cinema waar ik m.n man geil pijpte mmm.hij zei ik ga je neuken en m.n zaad spuiten in je geile kutje ..pff ik zei eerst op je pik zitten en geil neuken diep die pik erin ..Toen waren we zo bezig met elkaar en wat we nog geil gaan doen samen dat zijn geile warme zaad me kutje inspoot z.n geile kloppende pik in me warme grotje zo geil allemaal ..tja de mannen stonden er bij maar wij waren helemaal.voldaan en gingen weer weg .maar niet getreurd zei ik ..er komt nog een stel ....in ieder geval wij komen 9okt weer een paar uur om geil te genieten van elkaar en met anderen .M.n kutje is geil. Geneukt ,ik voel het nu nog ..hihi en m.n partner het was weer zalig .Xxx sletje van bi stel dev
Glenn4U
Geaardheid: hetero
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 47
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Naaktdag neukdag ..met bi stel dev

Bericht door Glenn4U »

Het was een retegeile donderdag middag met drie lekkere en zeer geile dames.

Aangekomen bij de balie kreeg ik van de mooie medewerkster een tas mee. Ze gaf aan dat de kluisjes al om 11:15 vol zaten. Volle bak dus! Boven aangekomen hoorde ik al gekreun uit twee verschillende ruimtes. Snel kleren uitgetrokken en ben in de rij van Sletje van bi stel Dev gaan staan. Altijd een genot om haar bezig te zien, zo geil hoe ze zich laat gaan als sletje van haar man. Toen ik aan de beurt was ging ze door haar hurken en pijpte me diep tot in haar keeltje. Mijn pik was op volle sterke om haar te nemen. Vrijwillig ging ze over het bed liggen met haar geile kontje naar achter met zicht op haar kale kutje en nam haar bruut achterlangs terwijl ze de volgende man al weer aan het pijpen was. Echt een top sletje kreunend met geile praat. Ik hou er van. De sfeer was goed, voldoende jonge piemels boden zich aan zodat we goed konden rouleren. Tussendoor neukte haar man haar als een hengst. Hard en genadeloos. Tijd voor een pauze.

In de andere zaal was StelUitAchterhoek (C&H) druk bezig met een horde mannen. Op het bed werd ze goed genomen en vervolgens in de sling. Deze dame wilde ik ook graag voelen. Maar Sletje van bi stel Dev was terug van pauze en we neukte er weer op los in de hetero cinema. Wat een uithoudingsvermogen heeft deze dame die zoveel jonge mannen al neukend en pijpend weet te bevredigen. Waardoor de tijd vloog voor het stel om naar huis te gaan.

In de andere ruimte op het grote bed werd C goed verwend. Mijn harde paal verlangde naar haar pijpmondje en lichaam. Haar vriend H gaf aan als ik een condoom om doe dat ik de volgende zou zijn. Dat liet ik me niet twee keer vertellen en voor dat ik het wist zat ik in haar gulzige mondje. Ze pijpte heerlijk. Met mijn vingers ging ik langs haar poes die kletsnat was. Daar wilde ik graag mijn harde pik in laten glijden. Ze ging op de hoek liggen en schoof mijn pik in haar warme natte poes. Met diepe halen neukte ik haar. Hard afgewisseld met zacht. Vervolgens vroeg ik of ze op haar knietjes wilde en zag haar heerlijke kont met gulzige pruim naar me gericht. Wauw wat heerlijk om haar te mogen neuken. Na het rouleren was er tijd voor pauze. Inmiddels was Bi-Arnhem44 (W&M) gearriveerd.

W ging op het grote bed liggen haar vriend M deelde condooms uit aan diverse jonge mannen (ik was ook een van de gelukkige) en W liet zich gaan een aantal mannen hadden haar lekker geneukt. Op een gegeven moment ging C van SteluitAchterhoek naast haar liggen en begonnen de dames met elkaar te spelen. De dames kreunde van genot en de mannen langs het bed waren al rukkend stil. De temperatuur was gestegen en de mannen werden losgelaten op W en C werd door haar man achterlangs tegen het bed genomen. Ik wilde haar ook nog even nemen, maar het was tijd om te gaan voor dit stel die al zo lang bezig was. Toen het mijn beurt was om W te neuken gingen haar benen soepel omhoog als een turnster. Flexibel schoof mijn pik in haar klets natte kut als een turner met een been op de grond en een op bed ;) en begon haar met diepen halen te neuken, daarna werd er netjes gerouleerd. Tijd voor pauze.

Na de pauze gingen we in de hetero zaal verder met W die door meerdere jonge mannen goed werd genomen in diverse standjes afgewisseld met veel pijpwerk. W heeft een goede lengte om haar staand te neuken. Haar man zat op een van de stoelen met zijn harde pik in zijn hand. Ze bukte voorover en pijpte hem terwijl ik haar achterlangs nam. Waarna ze de volgende man weer pijpte en achterlangs nog staand geneukt werd. Op het bed ging het met diverse standjes lang verder. Tijd voor een volgende pauze. Na deze pauze gingen we naar het grote bed waar we op aangeven van haar man afgewisseld W mochten neuken in diverse standjes. Het was inmiddels bijna avond geworden. M gaf aan dat we W een sperma douche mochten geven. W was de middelpunt van alle harde pikken, we spoten W haar gezichtje en borsten helemaal vol. Geil einde en tijd om te gaan.

Het was een heerlijk neuk festijn.
Laatst gewijzigd door Glenn4U op 06 okt 2019 09:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Honger en verlangen naar lust!
sletje bi stel dev
Geslacht: Non-binair
Leeftijd: 50
Waar ben je op naar zoek?: Wij zijn een stel en zoeken een MAN
Geaardheid bij stel: Beide biseksueel
Contacteer:

Bericht door sletje bi stel dev »

Hey Glenn ja het was een geile dag .ik heb geil genoten van jou en de mannen lekker ruw en hard genomen ,was dan ook bloedgeil ..hou van pijpen van die heerlijke vleespalen en lekkere geile praat en hard genomen worden pff thanks jij ook ..en we zullen je wel weer tegen komen in ec hihi xx sletje bi stel dev
Ms. Nworb
Geaardheid: bi
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 24
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een VROUW
Fetish: Cuckolding
Contacteer:

Bericht door Ms. Nworb »

God damn, where was I and why did I not drop everything to see these lovely woman.

Hope to enjoy another woman's touch next time!
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten