Gangbang maandag 25 november vanaf 12 uur

Algemene oproepen, berichten, verhalen m.b.t. Erotic Cinema in Arnhem
geil blondje
Berichten: 6
Lid geworden op: 24 nov 2019 15:40
Geslacht: Vrouw / Cis-vrouw
Leeftijd: 38
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een vrouw en zoek een MAN
Geaardheid bij stel: Zij biseksueel
Contacteer:

Re: Gangbang maandag 25 november vanaf 12 uur

Bericht door geil blondje »

Ik wil het volgende super geil opgeschreven verhaal die ik heb mogen ontvangen jullie niet onthouden. Heerlijk om terug te lezen en het geeft mij een goed beeld hoe jullie het beleven. Nogmaals bedankt.

Ik ben nooit zo’n schrijver, maar voor een persoonlijke uitnodiging met jou doet een man natuurlijk alles. Na het lezen van het berichtje van jou op het forum in de ochtend mijn spullen gepakt en snel naar Arnhem gereden. Het is voor mij een stukje rijden, maar dat was het zeker waard.
Het verkeer viel mee en ik was iets eerder ter plaatse. Het begon al lekker druk te worden en dat is ook niet vreemd als Benno en Loodgieter beamen op het forum dat je deze schoonheid moet ontmoeten. Om lekker in de stemming te komen was ik in de bios gaan zitten tot ik de hakken in de gang hoorde. Alle mannen gingen uiteraard meteen kijken welke schoonheid er binnen kwam. Ik herkende je. Ik had je eerder eens ontmoet. Super leuk dit zou een geweldig middagje worden, want je bent zoals altijd een wilde.

Door de drukte hield ik me in het begin een beetje afzijdig en je begon gulzig de mannen te pijpen. Lekker hoe je die pikken vast pakt en ze gulzig in je mondje neemt en dan met die grote borsten Wauw. Je werd steeds wilder. De hoeveelheid pikken om je heen zorgde er voor dat je in een seks extase belandde. Je ging van de ene man naar de andere man en begon elke pik lekker te bewerken met je tong, kwijl en handen. Na even genoten te hebben van dit geile schouwspel besloot ik me snel in de rij aan te sluiten. Ik trok snel mijn onderbroek uit en met mijn al behoorlijk stijve pik ging ik voor je staan. Zonder iets te hoeven zeggen nam je hem meteen in je mond. Oef zo lekker. Hoe je met je tong langs mijn schacht ging en rond mijn eikel cirkelde. Tijdens het pijpen was het uitzicht prachtig en liep het kwijl over je borsten. Je nam hem nog dieper in je mond en prachtig keek ik van boven op je borsten en je gulzige ogen. Met mijn handen kneep ik in je prachtige tepels. De mannen om je heen konden zich ook moeilijk inhouden en meerdere handen verkenden je prachtige lichaam. Slank, grote borsten en een strakke kont. Ik liet mijn handen over je zij gaan naar je benen en voelde daar dat je al behoorlijk nat was. Je had zin in een pik.

De man naast mij pakte zijn condoom en je ging op je rug op het matras liggen. Benen in de lucht. Hij pakte je heupen vast en probeerde je te penetreren. Door het matras wilde dit niet meteen lukken. Een andere man nam plaats en hij bracht wel zijn paal in je strakke kut. Terwijl jullie aan het neuken waren gingen de andere mannen op het matras om je heen zitten. Je verwende de pikken en nam ze een voor een in je mond. Ik zag hoe een paar over je heen klaar kwamen en het geil over je hele lichaam werd uitgesmeerd. Met dit beeld kan geen man zich inhouden en de man die je heerlijk aan het neuken was kwam heftig klaar in je. Vervolgens vloog je van het ene standje naar het andere, van anaal naar Doggy. Nadat wat mannen hun kruit hadden geschoten kwam er weer wat ruimte vrij en je ging voorover voor het matras staan. Snel nam ik plaats achter je. Mijn stijve pik plaatste ik tussen je lipjes. Terwijl ik dit schrijf voel ik bijna meteen weer hoe strak je kutje zich om mijn pik sloot. Ik stootte langzaam in je. Eerst met zachte lange halen en vervolgens steeds harder en sneller. Met mijn handen pakte ik je kont beet en begon ik je steeds harder te neuken.

Ik gaf je een tik op je kont en begon mijn pik steeds wat sneller in en uit te trekken. Ik voelde hoe ik steeds wilder werd van het heerlijke uitzicht voor me. Je prachtige curves voor me, je borsten op het matras. Mijn pik werd er steeds harder van en je lippen voelden steeds strakker om mijn paal. Oef je voelde zo lekker. Ik boog iets voorover en pakte je schouders vast om even lekker door te stoten.

Terwijl ik heerlijk aan het genieten was greep je zelf in het rond. De mannen die rondom ons stonden boden hun paal aan je aan. Je begon een man lekker te pijpen, terwijl ik je doggy neukte. Het matras kraakte met elke stoot. Om even bij te komen gaf ik je over aan een man die naast me stond en stond te springen om je heerlijk te gaan neuken. Even op adem komend ging ik langs de zijlijn staan. Ik zag hoe de man op het matras ging liggen. Ik herinnerde mij opeens dat je erg van dp houdt. En jah hoor een andere man nam bovenop je plaats terwijl jij de eerste pik in je kut liet glijden. De andere man zette zijn pik tegen je kont. Je had vaker een pik in je kont gehad merkte ik, want zijn pik gleed soepel naar binnen. Je borsten en rug glommen inmiddels van het geil van de vele mannen en het zweten van deze wilde sexpartij. Een dp is altijd moeilijker dan je denkt en jullie hadden dan ook even moeite om het ritme te vinden. Wat een prachtig uitzicht. Een godin met zo’n prachtig lichaam en borsten voor mijn neus. En dan door 2 mannen wild geneukt. Oef gewoon een droom.

Ik weet nu waarom Benno zo veel schrijft. Na jouw berichtje gisteravond kon ik de spanning gewoon voelen. Het schrijven over de geile ontmoeting tussen jou en de vele mannen had me in extase gebracht. Je mail bracht me over "the edge". Als de laatste druppel. Ik kon het niet laten om achter de pc mijn harde paal te bevrijden van de broek die hem beknelde. Ik ben op bed gaan liggen en heb mijn ogen gesloten. Ik fantaseerde dat jij bovenop me zat in volle glorie. Een topje aan, maar al onder je borsten getrokken waardoor ze prachtig naar voren kwamen. Je tepels staken hard vooruit. Je leunde met je handen op mijn borst en keek me gulzig aan. Je blik verried dat je elke druppel uit me wilde melken. Met je kont begon je te wiegen over mijn pik. Je lipjes gleden over de schacht en over mijn eikel. Oef zo’n geil gezicht hoe ik mijn eikel steeds tussen je lippen tevoorschijn zag komen. Met elke beweging werd je steeds natter. Je kreunde van genot en aan je bewegingen kon ik merken dat je steeds opgewonder werd. Ik keek naar mij paal die inmiddels glom van je geil. Toen ik je ogen zag wegdraaien hield ik het niet meer. Ik moest je voelen. In een flits kwam ik overeind. Pak je heupen vast en draaide je in een beweging om op je rug. Je benen trok ik op mijn schouders en met mijn handen hield ik je heupen stevig vast. In 1 beweging bracht ik mijn paal naar je kut en gleed diep naar binnen. Je kreun van genot stemde in. Met elke stoot zag ik je borsten wiegen. Je hoofd ging opzij je ogen draaide weg en ik voelde hoe je kut zich aanspande om heerlijk klaar te komen. Je heupen schokten, maar ik gaf je geen rust. Wild bleef ik je neuken met mijn handen inmiddels op je prachtige borsten. Die wil ik elke dag wel bewonderen. Terwijl ik voelde hoe je in je orgasme bleef hangen en je kut aanspande om nogmaals schokkend klaar te komen voelde ik hoe mijn pik steigerde van genot. In mijn fantasie spoot ik mijn sperma diep in je. Terwijl ik mijn stijve uit je haalde liep het geil mee naar buiten. Daar lag je voor me, bezweet, voldaan en vol met mijn geil. Oef heb daarna heerlijk geslapen.

Wauw elke keer als ik mijn ogen sluit dan zie ik voor me hoe deze twee mannen jou aan het bereiden waren. Je gezicht bezweet, je borsten glimmend van het vocht van de vele mannen die voor hen van jou genoten hadden. Rond het matras stonden nog steeds mannen in de rij om van je lichaam te genieten. Je borsten zo groot met harde tepels. Je kont zo mooi in vorm. De man die je kont aan het neuken was hield het niet meer en schoot zijn lading over je heen terwijl er meerdere mannen trekkend om je heen stonden. Een aantal mannen vertrokken voldaan en stapten de douche in, maar het viel me op dat geen enkel zijn ogen van je af kon houden. Ook ik niet. Ik wilde je weer voelen, neuken zo lang mogelijk. Mijn handen door je haren, je borsten in mij hand en je kut knellend om mij pik. Ik wilde dat je elke druppel uit me melkte en het liefst voelen hoe je kut zich samentrekt rond mijn schacht terwijl je klaarkomt. De man op het matras was inmiddels ook voldaan en had even rust nodig. Een aantal mannen gingen voor ronde 2 en zo sprong ook ik weer op. Deze keer lag je lekker op je rug. Ik trok je benen uit elkaar en terwijl je me in mijn ogen strak en geil aan keek en smeekte om mijn pik plaagde ik je door met mijn pik langs je lipjes te strijken. De condoom begon te glimmen van je vocht. Ik hield het niet meer ik moest je voelen en begon met lange halen in je te stoten. Mijn handen op je heupen. Ik hoorde mijn ballen kletsen tegen je billen. Het leek alsof ik met elke stoot dieper in je ging. De andere mannen sprongen weer op het matras en terwijl je lekker de mannen pijpte en trok voelde ik mijn pik samen trekken. Snel haalde ik hem uit je strakke kut, haalde het condoom er af en spoot mijn lading over de plas van geil die zich inmiddels had verzameld op je buik. Je keek me geil aan. Ik bedankte je voor de heerlijke neukpartij en al snel werd mijn plek weer ingenomen. Mijn tijd zat er ook helaas op.
Na mij snel even te hebben opgeknapt moest ik weer het werkleven in, maar de hele dag bleef ik denken aan het heerlijke moment dat ik met jou in de EC had.
OnlyDP

Re: Gangbang maandag 25 november vanaf 12 uur

Bericht door OnlyDP »

Woh wat een heerlijk geilverslag van zo te lezen een zeer geslaagde middag
Ik was er niet bij, maar ik zie de beelden voor me dat ze een DP kreeg en de nodige mannen in de rij stonden om hardhandig gepijpt te worden;-))

Als je weer eens een feestje geeft, met wat minder mannen dan ben ik erbij! X
david27
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 nov 2016 12:02
Geslacht: Man / Cis-man
Leeftijd: 0
Waar ben je op naar zoek?: Ik ben een man en zoek een VROUW
Contacteer:

Re: Gangbang maandag 25 november vanaf 12 uur

Bericht door david27 »

Mooi verhaal van een prachtige dame. Hoop dat ze snel weer komt. Ze heeft me enorm laten genieten die maandag.
Plaats reactie
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 11 gasten